Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny świat hybryd i hybrydyzacji - Onepress

ISBN: 978-8-3801-2861-3
stron: 328, Format: ebook
Data wydania: 2017-03-17
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 33,60 zł (poprzednio: 41,48 zł)
Oszczędzasz: 19% (-7,88 zł)
Książka dotyczy zagadnieÅ„ technokultury, zjawiska dotychczas bardzo rzadko prezentowanego w piÅ›miennictwie polskim w kontekÅ›cie strategii artystycznych, które stanowiÄ… jej artystyczne manifestacje. WychodzÄ…c od teoretycznych rozważaÅ„ dotyczÄ…cych wspóÅ‚czesnej kultury zdominowanej przez praktyki medialne o charakterze hybrydycznym, w czasach posthumanizmu i transhumanizmu, Autor stara przedstawić wÅ‚asnÄ… wykÅ‚adniÄ™ medialnego Å›wiata hybryd i hybrydyzacji. Czyni to na wybranych przykÅ‚adach twórców i dzieÅ‚ zaliczanych do kanonu wspóÅ‚czesnych dokonaÅ„ w zakresie sztuki nowych mediów: Kena Godberga, Stelarca, Christy Sommerer i Laurenta Mignonneau, Ryoji Ikedy oraz wielu innych artystów reprezentujÄ…cych tzw. sztukÄ™ hybrydycznÄ…. Pozycja ta z pewnoÅ›ciÄ… może spotkać siÄ™ z odzewem nie tylko w Å›rodowisku akademickim, ale również wÅ›ród szerokiego grona czytelników zainteresowanych problematykÄ… wspóÅ‚czesnej technokultury oraz sztuki nowych mediów. Jej adresatami sÄ… kulturoznawcy, medioznawcy oraz osoby zainteresowane najnowszymi trendami w sztuce wykorzystujÄ…cej nowe media i technologie medialne. Może ona również być rodzajem podrÄ™cznika akademickiego na studiach kulturoznawczych, medioznawczych i w uczelniach artystycznych.
Osoby które kupowały "Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny świat hybryd i hybrydyzacji", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)