reklama - zainteresowany?

Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny świat hybryd i hybrydyzacji - Onepress

Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny świat hybryd i hybrydyzacji
ebook
Autor: Piotr Zawojski
ISBN: 978-8-3801-2861-3
stron: 328, Format: ebook
Data wydania: 2017-03-17
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 33,60 zł (poprzednio: 41,48 zł)
Oszczędzasz: 19% (-7,88 zł)

Dodaj do koszyka Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny świat hybryd i hybrydyzacji

Tagi: Marketing

Książka dotyczy zagadnień technokultury, zjawiska dotychczas bardzo rzadko prezentowanego w piśmiennictwie polskim w kontekście strategii artystycznych, które stanowią jej artystyczne manifestacje. Wychodząc od teoretycznych rozważań dotyczących współczesnej kultury zdominowanej przez praktyki medialne o charakterze hybrydycznym, w czasach posthumanizmu i transhumanizmu, Autor stara przedstawić własną wykładnię medialnego świata hybryd i hybrydyzacji. Czyni to na wybranych przykładach twórców i dzieł zaliczanych do kanonu współczesnych dokonań w zakresie sztuki nowych mediów: Kena Godberga, Stelarca, Christy Sommerer i Laurenta Mignonneau, Ryoji Ikedy oraz wielu innych artystów reprezentujących tzw. sztukę hybrydyczną. Pozycja ta z pewnością może spotkać się z odzewem nie tylko w środowisku akademickim, ale również wśród szerokiego grona czytelników zainteresowanych problematyką współczesnej technokultury oraz sztuki nowych mediów. Jej adresatami są kulturoznawcy, medioznawcy oraz osoby zainteresowane najnowszymi trendami w sztuce wykorzystującej nowe media i technologie medialne. Może ona również być rodzajem podręcznika akademickiego na studiach kulturoznawczych, medioznawczych i w uczelniach artystycznych.

Dodaj do koszyka Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny świat hybryd i hybrydyzacji

 

Osoby które kupowały "Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny świat hybryd i hybrydyzacji", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny świat hybryd i hybrydyzacji

Spis treści

Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny świat hybryd i hybrydyzacji eBook -- spis treści

Spis treści

 

Wprowadzenie / 7

 

Część I Technokultura i rzeczywistość bio-techno-logiczna

 

Rozdział 1. Dylematy sztuki oraz kultury w czasach posthumanizmu i transhumanizmu / 18

 

Część II Medialny świat hybryd i hybrydyzacji

 

Rozdział 2. Teoretyczne aspekty współczesnej kultury i sztuki jako zjawisk hybrydycznych / 58

 

Rozdział 3. Nowe media i sztuka nowych mediów w epoce postcyfrowej / 70

 

Rozdział 4. Hybrydy, hybrydyzacja i hybrydyczność. W stronę teorii hybryd postmedialnych / 104

 

Część III Manifestacje artystyczne technokultury

 

Rozdział 5. Ken Goldberg. Teleobecność i sztuka teleobecności. Telegarden – natura versus (?) technokultura / 136

 

Rozdział 6. Stelarc. Kim jest i co nam mówi? / 158

 

Rozdział 7. Christa Sommerer i Laurent Mignonneau. Interfejs – sztuka interfejsu – „Interface Culture” / 192

 

Rozdział 8. Ryoji Ikeda. Sztuka danych – sonowizulane stymulanty doświadczeń polisensorycznych / 216

 

Rozdział 9. Sztuka hybrydyczna. Znak(i) czasu przełomu technokulturowego / 254

 

Indeks osobowy / 300

Nota edytorska / 307

Bibliografia / 308

Spis ilustracji / 321

 

Summary / 324

Zusammenfassung / 326

Dodaj do koszyka Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny świat hybryd i hybrydyzacji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.