reklama - zainteresowany?

Taktyki si - Onepress

Taktyki si
Autor: Ewa Wilmanowicz, p
ISBN: 978-83-8322-080-2
okładka: mi
Data wydania: 2022-08-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 38,35 zł (poprzednio: 59,00 zł)
Oszczędzasz: 35% (-20,65 zł)

Dodaj do koszyka Taktyki si

Dodaj do koszyka Taktyki si

 

Osoby które kupowały "Taktyki si", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context

Dodaj do koszyka Taktyki si

Spis treści

Taktyki sił zbrojnych w życiu i biznesie. Skuteczność - reputacja - wpływ -- spis treści

PRZEDMOWA ZEWNĘTRZNEGO EKSPERTA

WSTĘP

Rozdział 1. TAKTYKI SIŁ ZBROJNYCH

  • WYZWANIA W SIŁACH ZBROJNYCH - BUDOWANIE ZAUFANIA INTERESARIUSZY
  • WYZWANIA W SIŁACH ZBROJNYCH - ZARZĄDZANIE ORGANIZACJĄ ZRZESZAJĄCĄ CYWILI (WOT)
  • WYZWANIA W SIŁACH ZBROJNYCH - BUDOWANIE REPUTACJI LIDERÓW WŚRÓD OBYWATELI

Rozdział 2. STAŁE PROCEDURY OPERACYJNE

  • PROCEDURY OPERACYJNE W SIŁACH ZBROJNYCH
  • JAK BUDOWAĆ SKUTECZNOŚĆ LIDERA?
  • STANDARYZACJA REPUTACJI OSOBISTEJ LIDERA
  • CZY BYCIE PRZEWIDYWALNYM JAKO LIDER I JAKO ORGANIZACJA JEST W CENIE?
  • STANDARYZACJA PROCEDUR W BUDOWANIU REPUTACJI ORGANIZACJI

Rozdział 3. USTALENIE POŁOŻENIA

  • USTALENIE POŁOŻENIA JAKO PODSTAWA DZIAŁANIA SIŁ ZBROJNYCH
  • REPUTACJA LIDERA A OCZEKIWANIA INTERESARIUSZY
  • REPUTACJA ORGANIZACJI A OCZEKIWANIA INTERESARIUSZY I OTOCZENIA

Rozdział 4. PUNKTY DECYZYJNE

  • JAK W SIŁACH ZBROJNYCH PODEJMUJE SIĘ DECYZJE W SPRAWACH ŻYCIA I ŚMIERCI
  • JAK CHRONIĆ RENOMĘ ORGANIZACJI PODCZAS WPROWADZANIA W NIEJ ZMIAN
  • JAK KOMUNIKOWAĆ ZMIANY, BY UTRZYMAĆ RENOMĘ ORGANIZACJI
  • RENOMA LIDERA W OBLICZU TRUDNYCH I KONTROWERSYJNYCH ZMIAN
  • SZTUKA PRZEJMOWANIA ODPOWIEDZIALNOŚCI I PRZYZNAWANIA SIĘ DO BŁĘDU

Rozdział 5. KOMPETENCYJNE ZAKRESY OBOWIĄZKÓW

  • SZTUKA PRZEJMOWANIA ODPOWIEDZIALNOŚCI I PRZYZNAWANIA SIĘ DO BŁĘDU
  • BUDOWANIE REPUTACJI LIDERA NA FUNDAMENTACH OSOBISTYCH KOMPETENCJI I DOŚWIADCZEŃ
  • PRECYZYJNE OBIETNICE I MISJA ORGANIZACJI W BUDOWANIU RENOMY MARKI
  • JAK NIE ULEC POKUSIE I NIE STARAĆ SIĘ ZNAĆ NA WSZYSTKIM

Rozdział 6. DZIAŁANIA WYSOKOOPŁACALNE I WYSOKOWARTOŚCIOWE

  • DZIAŁANIA WYSOKOOPŁACALNE I WYSOKOWARTOŚCIOWE W PROWADZENIU WALKI
  • OSOBISTE MIERNIKI POZYCJI I SUKCESU - CO POWINIEN, A CZEGO NIE POWINIEN ROBIĆ LIDER
  • WYSOKOOPŁACALNE I WYSOKOWARTOŚCIOWE DZIAŁANIA W ORGANIZACJI BUDUJĄCE REPUTACJĘ I ZAUFANIE INTERESARIUSZY

Rozdział 7. ZACHOWANIE ZDOLNOŚCI BOJOWEJ

  • ZACHOWANIE ZDOLNOŚCI BOJOWEJ JAKO ELEMENT PROCESU DOWODZENIA W SIŁACH ZBROJNYCH
  • ELEMENTY OSOBISTEGO DOBROSTANU - DLACZEGO RENOMOWANI LIDERZY SĄ ZAWSZE PRZYGOTOWANI NA ZMIANY
  • BUDOWANIE KONKURENCYJNOŚCI ORGANIZACJI W ZMIENIAJĄCYM SIĘ OTOCZENIU

ZAKOŃCZENIE

Dodaj do koszyka Taktyki si

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.