TAK! 60 sekret - Onepress

ebook
Autor: Robert B. Cialdini, Noah Goldstein, Steve MartinTytuł oryginału: Yes! 10th Anniversary Edition: 60 secrets from the science of persuasion
Tłumaczenie: Micha
ISBN: 9788380872721
stron: 296, Format: ebook
Data wydania: 2017-10-06
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 28,73 zł (poprzednio: 39,36 zł)
Oszczędzasz: 27% (-10,63 zł)
Osoby które kupowały "TAK! 60 sekret", wybierały także:
- Udzia 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Rezerwy celowe w systemie rachunkowo 0,00 zł
Spis treści
TAK! 60 sekretów nauki perswazji. Sztuka przekonywania i wywierania wpływu eBook -- spis treści
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Recenzje
- Dedykacja
- TAK! 10 lat później
- Wprowadzenie
- 60 sekretów nauki perswazji
- 1. Jak zwiększyć siłę przekonywania, przysparzając kłopotu odbiorcom?
- 2. Co może zwiększyć skuteczność społecznego dowodu słuszności?
- 3. Jakie często popełniane błędy sprawiają, że komunikaty odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego?
- 4. Jak sobie poradzić z magnetyzmem średniej i uniknąć niepożądanych skutków komunikatu?
- 5. Kiedy oferując ludziom więcej, sprawiamy, że chcą mniej?
- 6. Jak zaoferowanie możliwości nierobienia niczego może zwiększyć siłę przekonywania?
- 7. Kiedy upominek staje się problemem?
- 8. W jaki sposób wprowadzenie do oferty lepszego produktu może zwiększyć sprzedaż gorszego?
- 9. Jak wzbogacić próby perswazji o czynnik X?
- 10. Kiedy trzecie jest lepsze od drugiego?
- 11. Czy strach działa motywująco, czy paraliżująco?
- 12. Czy można się nauczyć wykonywania perswazyjnych ruchów od szachisty?
- 13. Który element wyposażenia biura może zwiększyć twoją siłę przekonywania?
- 14. Dlaczego restauracje powinny się pozbyć koszyczków z miętówkami?
- 15. Jak przysługa może dodać smaczku twojej następnej transakcji biznesowej?
- 16. Czy brak zobowiązań może być narzędziem wpływu?
- 17. Jak zwiększyć siłę przekonywania firmy, demonstrując jej społeczną odpowiedzialność?
- 18. Przysługi są jak chleb czy jak wino?
- 19. Jak daleko można zajść, trzymając stopę w drzwiach?
- 20. Jak zostać mistrzem Jedi społecznego wpływu?
- 21. W jaki sposób proste pytanie może radykalnie zwiększyć poparcie dla ciebie i twoich idei?
- 22. Jaki jest aktywny składnik trwałych zobowiązań?
- 23. Jaki jest klucz do realizacji licznych celów?
- 24. Jak konsekwencję zwalczać konsekwencją?
- 25. Jakiej wskazówki dotyczącej perswazji udzielił nam Benjamin Franklin?
- 26. Dlaczego pogawędka ze współpasażerem może się opłacić?
- 27. Kiedy prosząc o niewiele, możemy wiele zyskać?
- 28. Zacząć od niskiej czy od wysokiej ceny? Co skłoni ludzi do zakupu?
- 29. Jak się popisywać, żeby nie wyjść na pyszałka?
- 30. Jakie ryzyko grozi najmądrzejszym?
- 31. Jakie wnioski można wyciągnąć z kapitanozy?
- 32. Czy sposób prowadzenia zebrań może być przyczyną katastrofy?
- 33. Kto jest bardziej przekonujący adwokat diabła czy prawdziwy odszczepieniec?
- 34. Kiedy dobry przykład może być złym przykładem?
- 35. Jak przekształcić wadę w zaletę?
- 36. Które wady mogą nam zjednać sympatię ludzi?
- 37. Kiedy warto się przyznać do błędu?
- 38. Kiedy należy się cieszyć z awarii serwera?
- 39. Czy podobieństwa mogą być źródłem różnic (w traktowaniu)?
- 40. Czego możemy się nauczyć od kelnerów?
- 41. Kiedy snobizm może prowadzić do jawnego rozboju?
- 42. Jaki uśmiech może sprawić, że świat się uśmiechnie do ciebie?
- 43. Jakie wnioski dotyczące perswazji wynikają z gromadzenia pamiątek?
- 44. Jakie korzyści można wyciągnąć ze straty?
- 45. Jakie słowo może zwiększyć twoją siłę przekonywania?
- 46. Kiedy podawanie zbyt wielu powodów może być błędem?
- 47. Pytać czy mówić? Co sprawi, że komunikat sprzedażowy będzie skuteczniejszy?
- 48. W jaki sposób prostota nazwy może zwiększać jej atrakcyjność?
- 49. Czy rym może zwiększyć twoją siłę przekonywania?
- 50. Czy można się nauczyć perswazji podczas treningu baseballowego?
- 51. Jak uzyskać fory w walce o lojalność klientów?
- 52. Czego możemy się dowiedzieć o perswazji, oglądając pudełko kredek?
- 53. Jak nie pozwolić odbiorcom komunikatu na znudzenie po opadnięciu początkowych emocji?
- 54. Jak przekazywać komunikaty, by na długo zapadały w pamięć?
- 55. Jaki przedmiot może odzwierciedlać wartości wyznawane przez ludzi?
- 56. Czy smutek może wpływać na wynik negocjacji?
- 57. Czy emocje mają wpływ na siłę przekonywania?
- 58. Co może sprawić, że ludzie uwierzą we wszystko, co przeczytają?
- 59. Czy trimetyloksantyna zwiększa siłę przekonywania?
- 60. Jak sprawić, by reklama oddziaływała dłużej?
- Wywieranie wpływu w XXI wieku
- Etyczne wywieranie wpływu
- Wywieranie wpływu w działaniu
- Influence at work
- Podziękowania
- O autorach
- Przypisy