reklama - zainteresowany?

TAK! 60 sekret - Onepress

TAK! 60 sekret
ebook
Autor: Robert B. Cialdini, Noah Goldstein, Steve Martin
Tytuł oryginału: Yes! 10th Anniversary Edition: 60 secrets from the science of persuasion
Tłumaczenie: Micha
ISBN: 9788380872721
stron: 296, Format: ebook
Data wydania: 2017-10-06
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 28,73 zł (poprzednio: 39,36 zł)
Oszczędzasz: 27% (-10,63 zł)

Dodaj do koszyka TAK! 60 sekret

MA

Dodaj do koszyka TAK! 60 sekret

 

Osoby które kupowały "TAK! 60 sekret", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka TAK! 60 sekret

Spis treści

TAK! 60 sekretów nauki perswazji. Sztuka przekonywania i wywierania wpływu eBook -- spis treści

  • Okładka
  • Strona tytułowa
  • Strona redakcyjna
  • Recenzje
  • Dedykacja
  • TAK! 10 lat później
  • Wprowadzenie
  • 60 sekretów nauki perswazji
  • 1. Jak zwiększyć siłę przekonywania, przysparzając kłopotu odbiorcom?
  • 2. Co może zwiększyć skuteczność społecznego dowodu słuszności?
  • 3. Jakie często popełniane błędy sprawiają, że komunikaty odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego?
  • 4. Jak sobie poradzić z magnetyzmem średniej i uniknąć niepożądanych skutków komunikatu?
  • 5. Kiedy oferując ludziom więcej, sprawiamy, że chcą mniej?
  • 6. Jak zaoferowanie możliwości nierobienia niczego może zwiększyć siłę przekonywania?
  • 7. Kiedy upominek staje się problemem?
  • 8. W jaki sposób wprowadzenie do oferty lepszego produktu może zwiększyć sprzedaż gorszego?
  • 9. Jak wzbogacić próby perswazji o czynnik X?
  • 10. Kiedy trzecie jest lepsze od drugiego?
  • 11. Czy strach działa motywująco, czy paraliżująco?
  • 12. Czy można się nauczyć wykonywania perswazyjnych ruchów od szachisty?
  • 13. Który element wyposażenia biura może zwiększyć twoją siłę przekonywania?
  • 14. Dlaczego restauracje powinny się pozbyć koszyczków z miętówkami?
  • 15. Jak przysługa może dodać smaczku twojej następnej transakcji biznesowej?
  • 16. Czy brak zobowiązań może być narzędziem wpływu?
  • 17. Jak zwiększyć siłę przekonywania firmy, demonstrując jej społeczną odpowiedzialność?
  • 18. Przysługi są jak chleb czy jak wino?
  • 19. Jak daleko można zajść, trzymając stopę w drzwiach?
  • 20. Jak zostać mistrzem Jedi społecznego wpływu?
  • 21. W jaki sposób proste pytanie może radykalnie zwiększyć poparcie dla ciebie i twoich idei?
  • 22. Jaki jest aktywny składnik trwałych zobowiązań?
  • 23. Jaki jest klucz do realizacji licznych celów?
  • 24. Jak konsekwencję zwalczać konsekwencją?
  • 25. Jakiej wskazówki dotyczącej perswazji udzielił nam Benjamin Franklin?
  • 26. Dlaczego pogawędka ze współpasażerem może się opłacić?
  • 27. Kiedy prosząc o niewiele, możemy wiele zyskać?
  • 28. Zacząć od niskiej czy od wysokiej ceny? Co skłoni ludzi do zakupu?
  • 29. Jak się popisywać, żeby nie wyjść na pyszałka?
  • 30. Jakie ryzyko grozi najmądrzejszym?
  • 31. Jakie wnioski można wyciągnąć z kapitanozy?
  • 32. Czy sposób prowadzenia zebrań może być przyczyną katastrofy?
  • 33. Kto jest bardziej przekonujący adwokat diabła czy prawdziwy odszczepieniec?
  • 34. Kiedy dobry przykład może być złym przykładem?
  • 35. Jak przekształcić wadę w zaletę?
  • 36. Które wady mogą nam zjednać sympatię ludzi?
  • 37. Kiedy warto się przyznać do błędu?
  • 38. Kiedy należy się cieszyć z awarii serwera?
  • 39. Czy podobieństwa mogą być źródłem różnic (w traktowaniu)?
  • 40. Czego możemy się nauczyć od kelnerów?
  • 41. Kiedy snobizm może prowadzić do jawnego rozboju?
  • 42. Jaki uśmiech może sprawić, że świat się uśmiechnie do ciebie?
  • 43. Jakie wnioski dotyczące perswazji wynikają z gromadzenia pamiątek?
  • 44. Jakie korzyści można wyciągnąć ze straty?
  • 45. Jakie słowo może zwiększyć twoją siłę przekonywania?
  • 46. Kiedy podawanie zbyt wielu powodów może być błędem?
  • 47. Pytać czy mówić? Co sprawi, że komunikat sprzedażowy będzie skuteczniejszy?
  • 48. W jaki sposób prostota nazwy może zwiększać jej atrakcyjność?
  • 49. Czy rym może zwiększyć twoją siłę przekonywania?
  • 50. Czy można się nauczyć perswazji podczas treningu baseballowego?
  • 51. Jak uzyskać fory w walce o lojalność klientów?
  • 52. Czego możemy się dowiedzieć o perswazji, oglądając pudełko kredek?
  • 53. Jak nie pozwolić odbiorcom komunikatu na znudzenie po opadnięciu początkowych emocji?
  • 54. Jak przekazywać komunikaty, by na długo zapadały w pamięć?
  • 55. Jaki przedmiot może odzwierciedlać wartości wyznawane przez ludzi?
  • 56. Czy smutek może wpływać na wynik negocjacji?
  • 57. Czy emocje mają wpływ na siłę przekonywania?
  • 58. Co może sprawić, że ludzie uwierzą we wszystko, co przeczytają?
  • 59. Czy trimetyloksantyna zwiększa siłę przekonywania?
  • 60. Jak sprawić, by reklama oddziaływała dłużej?
  • Wywieranie wpływu w XXI wieku
  • Etyczne wywieranie wpływu
  • Wywieranie wpływu w działaniu
  • Influence at work
  • Podziękowania
  • O autorach
  • Przypisy

Dodaj do koszyka TAK! 60 sekret

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.