reklama - zainteresowany?

Sztuka podstępu. Łamałem ludzi, nie hasła. Wydanie II - Onepress

Sztuka podstępu. Łamałem ludzi, nie hasła. Wydanie II
Autor: Kevin D. Mitnick (Author), William L. Simon (Author), Steve Wozniak (Foreword)
Tytuł oryginału: The Art of Deception: Controlling the Human Element of Security
ISBN: 978-83-283-3137-2
stron: 384, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 0000-00-00
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 26,94 zł (poprzednio: 44,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-17,96 zł)

Dodaj do koszyka Sztuka podstępu. Łamałem ludzi, nie hasła. Wydanie II

Tagi: Perswazja i NLP | Start-up

Łącząc techniczną biegłość ze starą jak świat sztuką oszustwa, Kevin Mitnick staje się programistą nieobliczalnym.

"New York Times", 7 kwietnia 1994


Już jako nastolatek swoimi umiejętnościami zastraszył całą Amerykę. Z czasem stał się najsłynniejszym hakerem świata i wrogiem publicznym numer jeden - okrzyknięty przez media groźnym cyberprzestępcą, gorliwie ścigany przez FBI, w końcu podstępem namierzony, osaczony i spektakularnie ujęty... Uzbrojony w klawiaturę został uznany za groźnego dla społeczeństwa - wyrokiem sądu na wiele lat pozbawiono go dostępu do komputera, internetu i telefonów komórkowych. Życiorys Kevina Mitnicka jest jak scenariusz dobrego filmu sensacyjnego! Nic zatem dziwnego, że doczekał się swojej hollywoodzkiej wersji. Genialny informatyk czy mistrz manipulacji? Jak naprawdę działał człowiek, wokół wyczynów i metod którego narosło tak wiele legend? Jakim sposobem udało mu się włamać do systemów takich firm, jak Nokia, Fujitsu, Novell czy Sun Microsystems?!

Zakup najdroższych technologii zabezpieczeń, karty biometryczne, intensywne szkolenia personelu, restrykcyjna polityka informacyjna czy wreszcie wynajęcie agencji ochrony - Kevin Mitnick udowodnił, że w świecie sieci i systemów poczucie bezpieczeństwa jest tylko iluzją. Ludzka naiwność, łatwowierność i ignorancja - oto najsłabsze ogniwa, wiodące do uzyskania poufnych informacji, tajnych kodów i haseł. Mitnick, obecnie najbardziej rozchwytywany ekspert w dziedzinie bezpieczeństwa komputerów, w swej niezwykłej książce przestrzega i pokazuje, jak łatwo można ominąć bariery systemów wartych miliony dolarów. Przedstawiając i analizując metody hakerów oparte na prawdziwych atakach, demonstruje, że tam, gdzie nie można znaleźć luk technicznych, zawsze skuteczne okazują się ludzkie słabości... A Ty? Jesteś w pełni świadomy narzędzi technologicznych i socjotechnicznych, które hakerzy mogą wykorzystać przeciwko Tobie?

Opinie czytelników o książce Sztuka podstępu. Łamałem ludzi, nie hasła (źródło:www.helion.pl )

Jeśli ktoś ma cokolwiek wspólnego z bezpieczeństwem jakiegokolwiek systemu komputerowego, to NIEprzeczytanie tej książki jest grzechem ciężkim!

Tomasz

Książka pokazuje, jak ludzki umysł można łatwo oszukać, jak skrótowo myśli, jak szybko wpada w rutynę i tendencyjne wyciąga wnioski.

Damian

Najsłynniejszy haker świata Kevin Mitnick uczy nas, jak bronić samych siebie i nasze firmy przed atakami socjotechników.

Adam

Mitnick przedstawia scenariusze ataków hakerskich w postaci wyjątkowo barwnych i wciągających opowieści. Sztukę podstępu czyta się jak doskonały kryminał, kryminał z wyjątkowo cennym morałem.

Grzegorz

Przekonaj się, że "ściśle tajne" to fikcja. A bezpieczeństwo systemu to tylko Twoje złudzenie...

Książka wzbogacona o wstęp do polskiego wydania

Dodaj do koszyka Sztuka podstępu. Łamałem ludzi, nie hasła. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Sztuka podstępu. Łamałem ludzi, nie hasła. Wydanie II", wybierały także:

  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Sztuka podstępu. Łamałem ludzi, nie hasła. Wydanie II
  • Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. Wydanie II
  • Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu

Dodaj do koszyka Sztuka podstępu. Łamałem ludzi, nie hasła. Wydanie II

Spis treści

Dodaj do koszyka Sztuka podstępu. Łamałem ludzi, nie hasła. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.