reklama - zainteresowany?

Sztuka SEO. Optymalizacja witryn internetowych - Onepress

Sztuka SEO. Optymalizacja witryn internetowych
ebook
Autor: Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola, Rand Fishkin
Tytuł oryginału: The Art of SEO
Tłumaczenie: Maciej Reszotnik
ISBN: 978-83-246-5651-6
stron: 696, Format: ebook
Data wydania: 2013-07-09
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,50 zł (poprzednio: 99,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-49,50 zł)

Dodaj do koszyka Sztuka SEO. Optymalizacja witryn internetowych

Tagi: E-biznes | Kompetencje osobiste | Marketing | Start-up

Twój cel — pierwsza strona wyników!

Rzeczowa, bogata w informacje i dająca wgląd we wszystko, co najważniejsze, pozycja dla każdego, kto pragnie poznać SEO od podszewki.
Seth Godin,
autor książki Wszyscy jesteśmy dziwni
Wiedza o SEO jest fundamentem dzisiejszego biznesu sieciowego. Napisana przez najlepszych praktyków SEO, książka ta może nauczyć Cię tego, czego potrzebujesz, by prowadzić działalność w sieci.
Tony Hsieh,
prezes Zappos.com, Inc., autor bestsellera Delivering Happiness

Kiedy ostatni raz spojrzałeś na drugą stronę wyników wyszukiwania? No właśnie! Takich osób jest garstka. Dlatego jeżeli nie ma Cię na pierwszej stronie wyników, tak naprawdę nie istniejesz w sieci. Trafienie na nią musi być Twoim celem, który da Ci szansę odniesienia sukcesu w biznesie.

Dzięki temu podręcznikowi to zadanie jest w Twoim zasięgu. Czterech uznanych ekspertów w dziedzinie optymalizacji witryn internetowych dzieli się wskazówkami i technikami, które pomogą Ci zaplanować i wcielić w życie kompleksową strategię SEO. W trakcie lektury poznasz najlepsze techniki optymalizujące stronę pod kątem pozycji w wynikach wyszukiwania. Nauczysz się wybierać najlepsze słowa kluczowe i oceniać ich skuteczność. Ponadto przekonasz się, że źle przeprowadzone pozycjonowanie strony może przynieść więcej szkody niż pożytku. Obecnie, kiedy serwisy społecznościowe święcą triumfy, nie można ich ignorować jako źródła ruchu, dlatego autorzy dość szczegółowo analizują je pod kątem pozycjonowania. Ta książka to jedyny w swoim rodzaju, kompletny przewodnik po zagadnieniach związanych z SEO. Musi się znaleźć na półce każdego pasjonata optymalizacji stron internetowych!

Dzięki tej bezcennej książce:

  • zdefiniujesz cele strategii SEO
  • zidentyfikujesz i przeanalizujesz słowa kluczowe
  • poznasz cechy witryny przyjaznej SEO
  • zdobędziesz (legalnie!) łącza do Twojej strony
  • poznasz zalety i wady tworzenia własnego zespołu SEO

Zdobądź popularność w sieci dzięki skutecznym działaniom SEO!


Eric Enge jest prezesem firmy konsultingowej Stone Temple Consulting (www.stonetemple.com ), specjalizującej się w zagadnieniach SEO.

Stephen Spencer jest założycielem firmy Netconcepts i pomysłodawcą programu nauczania SEO - ScienceofSEO.com . Jest również autorem książki Google Power Search.

Jessie Stricchiola jest współzałożycielką organizacji SEMPO.org oraz prezesem Alchemist Media - przedsiębiorstwa specjalizującego się w marketingu wyszukiwania.

Rand Fishkin jest prezesem i współzałożycielem Moz (http://moz.com ) - ulokowanego w Seattle przedsiębiorstwa, specjalizującego się w tworzeniu oprogramowania dla specjalistów ds. marketingu.

Dodaj do koszyka Sztuka SEO. Optymalizacja witryn internetowych

Spis treści

Sztuka SEO. Optymalizacja witryn internetowych eBook -- spis treści

Przedmowa (15)

Wprowadzenie (17)

1. Wyszukiwanie jako miara trendów społecznych i narzędzie handlowe (19)

  • Wyszukiwarki i cel ich istnienia (20)
  • Udział rynkowy wyszukiwarek (20)
  • Określanie celu wyszukiwania - wyzwanie dla marketingu i wyszukiwarek (23)
  • Wyszukiwanie a zachowanie konsumentów (27)
  • Wyszukiwarki i kierowanie handlem w sieci (30)
  • Śledzenie wzrokiem: w jaki sposób użytkownicy widzą wyniki wyszukiwania (32)
  • Śledzenie kliknięć: jak użytkownicy wybierają wyniki - wyniki neutralne a opłacane (35)
  • Wnioski (40)

2. Podstawy posługiwania się wyszukiwarkami (43)

  • Interpretowanie wyników wyszukiwania (44)
  • Algorytmiczny system rankingowy: szperanie, indeksowanie, ocenianie (52)
  • Określanie zamiarów użytkownika i zwracanie trafnych, aktualnych treści (64)
  • Czynniki rankingowe (75)
  • Zaawansowane techniki wyszukiwania (79)
  • Wyszukiwarki pionowe (87)
  • Wyszukiwarki a państwa (96)
  • Wnioski (97)

3. Definiowanie celów strategii SEO i określanie docelowych użytkowników (99)

  • Cele strategiczne w zasięgu specjalistów SEO (100)
  • Każdy plan SEO to improwizacja (102)
  • Ruch sieciowy a zamiar użytkowników (103)
  • Tworzenie planu SEO przed rozpoczęciem konstruowania witryny (104)
  • Zrozumienie potrzeb klientów i odnalezienie własnej niszy (105)
  • SEO i surowy ruch (108)
  • SEO a sprzedaż internetowa (109)
  • SEO i branding (109)
  • SEO, leading i marketing bezpośredni (110)
  • SEO i zarządzanie reputacją (111)
  • SEO i ideologiczny wpływ (113)
  • Wnioski (117)

4. Pierwsze kroki w SEO (119)

  • Główne elementy planowania (119)
  • Proces budowy witryny i definiowanie graczy (122)
  • Definiowanie struktury informacyjnej witryny (123)
  • Przeprowadzanie audytu już istniejącej witryny w celu zidentyfikowania problemów SEO (128)
  • Kanibalizacja słów kluczowych (134)
  • Wykorzystywanie oprogramowania statystycznego serwera i zdobywanie dostępu do danych (138)
  • Identyfikowanie głównych konkurentów (140)
  • Ocena postępu (145)
  • Pomiary stanu zindeksowania witryny (147)
  • Pomiary rankingowe (149)
  • Identyfikowanie źródeł ruchu sieciowego i pomiary jego intensywności (150)
  • Wykorzystywanie zasobów biznesowych w kontekście SEO (153)
  • Łączenie zasobów biznesowych z historycznymi danymi w celu dokonania analizy SEO/SWOT (155)
  • Wnioski (156)

5. Identyfikowanie i analiza nakierowanych słów kluczowych (157)

  • Myślenie strategiczne (158)
  • Długi ogon i krzywa popytu słów kluczowych (158)
  • Podejście tradycyjne - znajomość domeny, analiza treści witryny (158)
  • Narzędzie analityczne dla haseł (161)
  • Określanie wartości hasła i potencjalnego wskaźnika ROI (189)
  • Wykorzystywanie popytu na słowa kluczowe z długiego ogona (194)
  • Trendy, okresowość i okresowe fluktuacje w popycie na słowa kluczowe (199)
  • Wnioski (201)

6. Tworzenie witryny przyjaznej SEO (203)

  • Wyszukiwarki i przystępność witryny (203)
  • Tworzenie optymalnej architektury informacji (IA) (210)
  • Domeny, subdomeny i mikrowitryny (226)
  • Optymalizacja nazw domen i adresów URL (232)
  • Nakierowanie na słowa kluczowe (235)
  • Optymalizacja treści (246)
  • Problem zduplikowanych treści (254)
  • Kontrolowanie treści, plików cookie i identyfikatorów sesji (261)
  • Zarządzanie treścią i kontrola robotów indeksujących (265)
  • Przekierowania (281)
  • Problemy z systemami zarządzania treścią (CMS) (289)
  • Najlepsze techniki adaptacji domeny do wielojęzycznych witryn (301)
  • Wnioski (304)

7. Przygotowanie ciekawych treści i marketing odnośników (305)

  • Jaki wpływ mają linki na rankingi wyszukiwania (306)
  • Zaawansowane zagadnienia oceny odnośników przez wyszukiwarki (315)
  • Psychologia linków (322)
  • Typy gromadzenia linków (323)
  • Wybór odpowiedniej strategii gromadzenia linków (337)
  • Więcej technik pozyskiwania linków z wykorzystaniem treści (342)
  • Marketing oparty na bodźcach (347)
  • Jak wyszukiwarki radzą sobie ze spamem (348)
  • Media społecznościowe a linki (350)
  • Wnioski (360)

8. Rola mediów społecznościowych i danych użytkowników w generowaniu wyników wyszukiwania (361)

  • Dlaczego warto polegać na sygnałach społecznościowych? (362)
  • Sygnały społecznościowe, które mają bezpośredni wpływ na wyniki wyszukiwania (364)
  • Pośredni wpływ marketingu w mediach społecznościowych (372)
  • Monitorowanie i mierzenie efektów działania marketingu w mediach społecznościowych oraz jego ciągłe usprawnianie (381)
  • Zaangażowanie użytkowników jako czynnik jakości wyszukiwania (400)
  • Analiza dokumentów (405)
  • Optymalizacja przystępności a SEO (407)
  • Dodatkowe źródła społecznościowe (409)
  • Wnioski (410)

9. Optymalizacja wyszukiwania specjalistycznego (411)

  • Wyszukiwanie pionowe i nowe szanse (411)
  • Optymalizacja wyszukiwania lokalnego (416)
  • Optymalizacja wyszukiwania obrazów (429)
  • Optymalizacja wyszukiwania produktów (435)
  • Optymalizacja wiadomości, blogów i kanałów RSS w wyszukiwarkach (438)
  • Wyszukiwarki filmów i multimediów oraz wyszukiwarki dla urządzeń przenośnych (449)
  • Wnioski (462)

10. Śledzenie wyników wyszukiwania i wyznaczniki powodzenia strategii (463)

  • Waga pomiaru wyników w procesie optymalizacji wyszukiwania (464)
  • Pomiary ruchu sieciowego (468)
  • Uzależnienie stopnia konwersji i ROI od SEO (481)
  • Diagnostyka i wskaźniki powodzenia konkurencji (492)
  • Główne wskaźniki wydajności w optymalizacji nakierowanej na długi ogon (532)
  • Inne narzędzia (534)
  • Wnioski (537)

11. Zmiany domeny, przeprojektowanie witryny pod kątem SEO i rozwiązywanie problemów (539)

  • Przenoszenie treści - podstawy (539)
  • Utrzymanie widoczności witryny w wyszukiwarce w trakcie zmieniania struktury witryny i po transformacji (544)
  • Utrzymanie widoczności witryny w wyszukiwarce w trakcie trwania migracji na nową domenę i po niej (545)
  • Zmiana serwera (547)
  • Ukryte treści (549)
  • Filtry spamu i kary (555)
  • Kradzież treści (567)
  • Zmiana specjalistów SEO i członków zespołu (568)
  • Wnioski (571)

12. Nauka SEO i własne badania (573)

  • Badania nad optymalizacją i analityka (573)
  • Analiza porównawcza konkurencji (582)
  • Korzystanie z oferowanych przez wyszukiwarki narzędzi SEO (587)
  • Branża SEO w sieci (596)
  • Uczestnictwo w konferencjach i innych wydarzeniach (601)
  • Wnioski (604)

13. Tworzenie własnego zespołu SEO a wynajem zewnętrznej firmy (607)

  • SEO jako biznes (607)
  • Wyzwania związane z budowaniem własnego zespołu lub zatrudnieniem zewnętrznej firmy (612)
  • Wpływ stopnia złożoności witryny na nakład pracy pod kątem SEO (616)
  • Rozwiązania dla małych firm (617)
  • Zatrudnianie specjalisty SEO (625)
  • Praca z niezależnym ekspertem (628)
  • Wybór zewnętrznej firmy SEO lub konsultanta (630)
  • Łączenie niezależnych zespołów SEO z zespołem wewnętrznym (638)
  • Wprowadzanie kultury SEO w Twojej organizacji (639)
  • Wnioski (640)

14. Sztuka ewoluująca - przyszłość SEO (641)

  • Niepowstrzymana ewolucja wyszukiwania (643)
  • Więcej o typach treści w wyszukiwarkach (650)
  • Personalizacja, lokalizacja i wpływ użytkownika na wyszukiwanie (653)
  • Wzrastająca rola wyszukiwania lokalnego, wyszukiwania za pośrednictwem urządzeń mobilnych i rozpoznawania głosu (656)
  • Nasycenie rynku i konkurencja (659)
  • SEO trwałą formą sztuki (661)
  • Wnioski (662)

Glosariusz (663)

Skorowidz (679)

O autorach (691)

Kolofon (681)

Dodaj do koszyka Sztuka SEO. Optymalizacja witryn internetowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.