Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji - Onepress
ISBN: 9788365648938
okładka: miękka
Data wydania: 2018-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 52,59 zł (poprzednio: 69,20 zł)
Oszczędzasz: 24% (-16,61 zł)
Analiza modeli generowania wartości przez firmy wykorzystujące sztuczną inteligencję w swoich produktach, usługach i zasadach prowadzenia biznesu, a także wyzwania i niezbędne kompetencje.
Celem monografii byÅ‚o przedstawienie wpÅ‚ywu sztucznej inteligencji na zarzÄ…dzanie, generowanie wartoÅ›ci i reguÅ‚y konkurowania wspóÅ‚czesnych organizacji.
Metody i techniki sztucznej inteligencji rozwijajÄ… siÄ™ w zawrotnym tempie, podobnie jak wspierajÄ…ca je infrastruktura (serwery, karty graficzne, dedykowane procesory itp.). Towarzyszy temu rozwój technologii informatycznych, w szczególnoÅ›ci zdecentralizowanych, rozproszonych architektur, które umożliwiajÄ… nie tylko zapisywanie danych, ale też Å›ledzenie i zabezpieczanie transakcji oraz uruchamianie różnych aplikacji.
Jest to wyzwanie nie tylko dla menedżerów i inwestorów, ale też badaczy zainteresowanych efektywnym modelowaniem takich zjawisk.
Przedmiot badaÅ„ prezentowany w opracowaniu jest bardzo szeroki – obejmuje nie tylko wiele obszarów dziaÅ‚ania organizacji, ale również rynki i rozmaite metody sztucznej inteligencji.
Osoby które kupowały "Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)