reklama - zainteresowany?

Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji - Onepress

Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji
Autor: Andrzej Wodecki
ISBN: 9788365648938
okładka: miękka
Data wydania: 2018-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 52,59 zł (poprzednio: 69,20 zł)
Oszczędzasz: 24% (-16,61 zł)

Dodaj do koszyka Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji

Tagi: E-biznes | Zarządzanie

Analiza modeli generowania wartości przez firmy wykorzystujące sztuczną inteligencję w swoich produktach, usługach i zasadach prowadzenia biznesu, a także wyzwania i niezbędne kompetencje.

Celem monografii było przedstawienie wpływu sztucznej inteligencji na zarządzanie, generowanie wartości i reguły konkurowania współczesnych organizacji.
Metody i techniki sztucznej inteligencji rozwijają się w zawrotnym tempie, podobnie jak wspierająca je infrastruktura (serwery, karty graficzne, dedykowane procesory itp.). Towarzyszy temu rozwój technologii informatycznych, w szczególności zdecentralizowanych, rozproszonych architektur, które umożliwiają nie tylko zapisywanie danych, ale też śledzenie i zabezpieczanie transakcji oraz uruchamianie różnych aplikacji.
Jest to wyzwanie nie tylko dla menedżerów i inwestorów, ale też badaczy zainteresowanych efektywnym modelowaniem takich zjawisk.
Przedmiot badań prezentowany w opracowaniu jest bardzo szeroki – obejmuje nie tylko wiele obszarów działania organizacji, ale również rynki i rozmaite metody sztucznej inteligencji.

 

Dodaj do koszyka Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji

Spis treści

Dodaj do koszyka Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.