reklama - zainteresowany?

Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji - Onepress

Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji
Autor: Andrzej Wodecki
ISBN: 9788365648938
okładka: miękka
Data wydania: 2018-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 52,59 zł (poprzednio: 69,20 zł)
Oszczędzasz: 24% (-16,61 zł)

Dodaj do koszyka Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji

Tagi: E-biznes | ZarzÄ…dzanie

Analiza modeli generowania wartości przez firmy wykorzystujące sztuczną inteligencję w swoich produktach, usługach i zasadach prowadzenia biznesu, a także wyzwania i niezbędne kompetencje.

Celem monografii byÅ‚o przedstawienie wpÅ‚ywu sztucznej inteligencji na zarzÄ…dzanie, generowanie wartoÅ›ci i reguÅ‚y konkurowania wspóÅ‚czesnych organizacji.
Metody i techniki sztucznej inteligencji rozwijajÄ… siÄ™ w zawrotnym tempie, podobnie jak wspierajÄ…ca je infrastruktura (serwery, karty graficzne, dedykowane procesory itp.). Towarzyszy temu rozwój technologii informatycznych, w szczególnoÅ›ci zdecentralizowanych, rozproszonych architektur, które umożliwiajÄ… nie tylko zapisywanie danych, ale też Å›ledzenie i zabezpieczanie transakcji oraz uruchamianie różnych aplikacji.
Jest to wyzwanie nie tylko dla menedżerów i inwestorów, ale też badaczy zainteresowanych efektywnym modelowaniem takich zjawisk.
Przedmiot badaÅ„ prezentowany w opracowaniu jest bardzo szeroki – obejmuje nie tylko wiele obszarów dziaÅ‚ania organizacji, ale również rynki i rozmaite metody sztucznej inteligencji.

 

Dodaj do koszyka Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji

 

Osoby które kupowały "Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.