reklama - zainteresowany?

Szlachetny cel. Jak opowiadać historie, które przyniosą darowizny - Onepress

Szlachetny cel. Jak opowiadać historie, które przyniosą darowizny
ebook
Autor: Szczepan Kasiński
ISBN: 978-83-283-1904-2
stron: 104, Format: ebook
Data wydania: 2015-08-25
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 14,95 zł (poprzednio: 29,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-14,95 zł)

Dodaj do koszyka Szlachetny cel. Jak opowiadać historie, które przyniosą darowizny

Tagi: Kompetencje osobiste | Marketing | Public Relations

Ja powiem, o co chodzi, a Ty pomożesz, dobrze?

Czytelniku! Jeśli działasz w organizacji pozarządowej, mogłeś spotkać się z terminem fundraising. Oznacza on łączenie ludzi, którzy chcą robić dobre rzeczy, z tymi, którzy je robią. Fundraising to także budowanie wieloletnich relacji zespołu organizacji z ludźmi, którzy w różny sposób angażują się w jej działalność. Wiesz, co łączy tych ludzi? Potrafisz skutecznie budować takie relacje? Umiesz przedstawić cele swojej organizacji w taki sposób, by przemówić do serc i portfeli słuchaczy?

Opowiedziana historia musi przyciÄ…gać uwagÄ™, sprawić, by ludzie poczuli, że odÅ›wieża ich życie i spojrzenie na Å›wiat, dać im coÅ›, co wyrywa z monotonii rytmu: dom-praca-dom. To wÅ‚aÅ›nie w tÄ™ lukÄ™, na swoiste trzecie miejsce powinny wchodzić organizacje pozarzÄ…dowe. MyÅ›lisz, że to niegodne szczytnego celu, do którego dążysz? Å»e to dobre dla Apple’a, Coca-Coli i kandydata na prezydenta Stanów Zjednoczonych? A zastanawiaÅ‚eÅ› siÄ™ kiedyÅ›, dlaczego jedne organizacje sÄ… w stanie skutecznie uzyskiwać pomoc dla swoich podopiecznych, inne zaÅ› nie? „Kwestia pieniÄ™dzy” — powiesz pewnie. Mylisz siÄ™...

Dobra historia. To w niej tkwi tajemnica sukcesu organizacji pozarzÄ…dowej.

Dodaj do koszyka Szlachetny cel. Jak opowiadać historie, które przyniosą darowizny

 

Osoby które kupowały "Szlachetny cel. Jak opowiadać historie, które przyniosą darowizny", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Szlachetny cel. Jak opowiadać historie, które przyniosą darowizny

Spis treści

Szlachetny cel. Jak opowiadać historie, które przyniosą darowizny eBook -- spis treści

Podziękowania (7)

Przedmowa (9)

Wstęp (11)

Wprowadzenie (13)

1. Historia przyciÄ…ga uwagÄ™ (15)

  • Historia, która Å‚amie schematy (18)
  • Smutne dzieci odchodzÄ… (21)
  • Zaangażowanie odbiorcy (23)
  • Podsumowanie (24)

2. Nasza kampania (25)

  • Do kogo mówimy? (25)
  • Nie zapominajmy o dzieciach (27)
  • Szukaj trendsetterów (28)
  • Trafiamy do aktywnych (31)
  • Co chcemy powiedzieć? (32)
  • Co powinni zapamiÄ™tać odbiorcy Twoich komunikatów? (33)
  • Komunikat, który trafia (34)
  • Luka informacyjna (34)
  • TytuÅ‚ lub nazwa majÄ… znaczenie (35)
  • Spójność komunikatów (36)
  • Przelicznik (37)
  • Opowiadacz (38)
  • Dobór mediów (40)
    • Prasa (41)
    • Telewizja (42)
    • Radio (44)
    • Internet (45)
    • Facebook (45)
    • Twitter (48)
    • Instagram i Pinterest (50)
    • YouTube (50)
    • Blog (51)
    • Mediaplan (52)
  • Rola call to action (wezwanie do dziaÅ‚ania) (53)
  • Natychmiastowość (54)
  • Åšcieżki dziaÅ‚aÅ„ (54)
  • Zbieraj zaangażowanych (55)
  • Po zdobyciu szczytu (56)
  • Podsumowanie (58)

3. Budowanie narracji (61)

    • Dawid i Goliat (62)
    • Prometeusz (63)
    • Bohater (65)
    • Opiekun (66)
    • WesoÅ‚ek (67)
    • MÄ™drzec (67)
    • Towarzysz (68)
    • WÅ‚adca (68)
  • Marka organizacji (69)
  • Prosto i dobitnie (71)
  • Autorytet (73)
  • Konsekwencja (73)
  • Pasja (75)
    • Zmiana Å›wiata (76)
    • Osobiste Å›wiadectwo (76)
    • Autentyczność (76)
    • Antagonista (77)
    • Åšwiadomość zwyciÄ™stwa (78)
    • Transformacja bohatera (79)
  • Podsumowanie (79)

4. Komunikacja kluczem do zwycięstwa (81)

  • O czym mówisz? (82)
    • Kiedy chcesz to powiedzieć? (82)
  • Kto siÄ™ podpisuje? (83)
  • KanaÅ‚y komunikacji (84)
  • Startuj z hukiem (84)
  • Podtrzymywanie uwagi (85)
  • Wizualizacja (86)
  • Zagrajmy w dobroczynność (88)
    • Warunek wygranej (88)
    • Cel (88)
    • Akcja (88)
    • Przeszkody (89)
    • ReguÅ‚y (89)
  • Stwórzmy modÄ™ na pomaganie (89)
  • Podsumowanie (90)

A. 5 praw Darczyńcy (91)

B. Czy troszczysz siÄ™ o SÅ‚uchaczy? (95)

C. Schemat opowieści (97)

D. Kalendarz opowiadacza (99)

Dodaj do koszyka Szlachetny cel. Jak opowiadać historie, które przyniosą darowizny

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.