reklama - zainteresowany?

Szefologika, czyli logika szefowania. Książka z autografem SZELOG - Onepress

Szefologika, czyli logika szefowania. Książka z autografem SZELOG
Autor: Paulina Polko, Roman Polko
ISBN: 978-83-283-5010-6
okładka: miękka
Data wydania: 2018-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,00 zł

Dodaj do koszyka Szefologika, czyli logika szefowania. Książka z autografem SZELOG

Dodaj do koszyka Szefologika, czyli logika szefowania. Książka z autografem SZELOG

 

Osoby które kupowały "Szefologika, czyli logika szefowania. Książka z autografem SZELOG", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context

Dodaj do koszyka Szefologika, czyli logika szefowania. Książka z autografem SZELOG

Spis treści

Szefologika, czyli logika szefowania. Książka z autografem -- spis treści

SZEFOLOGIKA, CZYLI LOGIKA SZEFOWANIA (5)
 

Twierdzenie pierwsze:

JEŚLI LIDERA NIE WIDAĆ, TO WIDAĆ GO NIE MA (7)
 

Twierdzenie drugie:

ALBO MA SIĘ WŁADZĘ, ALBO PIASTUJE SIĘ STANOWISKO (31)
 

Twierdzenie trzecie:

W KRYZYSIE SPRAWDZA SIĘ WSZYSTKO, CO POZWALA GO OPANOWAĆ (49)
 

Twierdzenie czwarte:

JAK SIĘ MA APETYT NA SUKCES, TO TRZEBA SIĘ WYCHYLIĆ (67)
 

Twierdzenie piąte:

ALBO PODEJMIESZ SZYBKO DECYZJĘ, ALBO DOGONIĄ CIĘ WĄTPLIWOŚCI (83)
 

Twierdzenie szóste:

W WALCE O WSZYSTKO NIE MA NAGRÓD ZA DRUGIE MIEJSCE (103)
 

Twierdzenie siódme:

NAWET TERRORYŚCI MUSZĄ DBAĆ O MARKĘ I REPUTACJĘ (121)
 

Twierdzenie ósme:

NAJGROŹNIEJSZY JEST TEN PRZECIWNIK, KTÓREGO SIĘ NIKT NIE BOI (139)
 

Twierdzenie dziewiąte:

PRZED OBLICZEM PRZEŁOŻONEGO NIE UDAWAJ, ŻE JESTEŚ JEGO KLONEM (159)
 

Twierdzenie dziesiąte:

NIE CHWAL SIĘ WARTOŚCIAMI, KTÓRYCH NAPRAWDĘ NIE WYZNAJESZ (179)
 

Twierdzenie jedenaste:

LEPIEJ NIŻ GENERALNIE MYŚLEĆ KAPITALNIE (199)
 

Twierdzenie dwunaste:

KTO NIE AKTUALIZUJE, TEN GINIE (217)
 

O AUTORACH (239)

Dodaj do koszyka Szefologika, czyli logika szefowania. Książka z autografem SZELOG

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.