reklama - zainteresowany?

Szczęście. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review - Onepress


Autor: Harvard Business Review
Tytuł oryginału: Happiness. HBR Emotional Intelligence Series
Tłumaczenie: Leszek Sielicki
ISBN: 978-83-283-4129-6
stron: 156, Format: 122x194, okładka: miękka
Data wydania: 2018-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 11,90 zł (poprzednio: 39,67 zł)
Oszczędzasz: 70% (-27,77 zł)

Dodaj do koszyka

Tagi: Coaching | Kompetencje osobiste

Na szczęście do szczęścia brakuje niewiele!

Ludzie gonią za szczęściem, marzą o nim, uznają, że bycie szczęśliwym jest warunkiem udanego życia. Równocześnie natura ludzkiego szczęścia pozostaje zagadką, nad którą biedzą się filozofowie, psycholodzy i neurolodzy. Niezależnie od pracy tych mądrych ludzi można przyjąć, że życie zawodowe i poczucie szczęścia wzajemnie bardzo na siebie wpływają. Człowiek szczęśliwy jest efektywny, kreatywny, pełen zapału i energii. Praca, która daje poczucie spełnienia, jest potrzebna i sensowna, umożliwia odniesienie sukcesu i radowanie się nim, przyczynia się do odczuwania szczęścia. Czy to oznacza, że szef idealny powinien koncentrować się na szczęściu podwładnych?

Autorami artykułów przedstawionych w tej książce są między innymi Daniel Gilbert, Anne McKee i Gretchen Spreitzer — uznani eksperci w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. Przedstawiają oni szereg badań, dzięki którym łatwiej jest zrozumieć naturę szczęścia i funkcjonowanie człowieka szczęśliwego w pracy. Opisują praktyki, za sprawą których można do pewnego stopnia zarządzać poczuciem szczęścia w zespole. Informacje, wskazówki i inspirujące przykłady zawarte w tym zbiorze pozwolą Ci się przekonać, jak ważne dla szczęścia zespołu i sukcesu firmy są małe zwycięstwa, pozwalanie na samodzielność, udostępnianie informacji, a nawet... uprzejmość i uśmiech!

  • Względność poczucia szczęścia
  • Naukowe podłoże praktyk zwiększających poczucie szczęścia
  • Zadania modelowego menedżera
  • Indywidualne strategie spełnienia
  • Przyszłość badań nad szczęściem w pracy

Trzymasz w ręku wybór artykułów opublikowanych oryginalnie w „Harward Business Review” — prestiżowym miesięczniku wydawanym przez jeden z najznakomitszych uniwersytetów na świecie. Magazyn ten zalicza się do najbardziej opiniotwórczych w takich dziedzinach jak rozwój przedsiębiorstw, ekonomia, praktyki w zarządzaniu. W tym zbiorze znajdziesz szereg inspirujących porad i solidną garść wiedzy dotyczącej poczucia szczęścia —przede wszystkim w miejscu pracy.

Najlepszy zespół? Zespół szczęśliwych, spełnionych ludzi!

Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "Szczęście. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review", wybierały także:

  • Empatia. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Dodaj do koszyka

Spis treści

Szczęście. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review -- spis treści

1. Szczęście to nie brak negatywnych uczuć. Skąd bierze się trwała satysfakcja? (Jennifer Moss) (9)

2. Poczucie szczęścia istotne jest także w pracy. Praca to coś osobistego. (Annie McKee) (21)

3. Naukowe podłoże uśmiechu. Badania. (Wywiad z Danielem Gilbertem przeprowadzony przez Gardinera Morse'a z "Harvard Business Review") (31)

4. Doniosłość małych zwycięstw. Jak poprawić wewnętrzne życie zawodowe? (Teresa M. Amabile i Steven J. Kramer) (57)

5. Kreowanie trwałej efektywności. Załoga w stanie spełnienia. (Gretchen Spreitzer i Christine Porath) (97)

6. Ignorowane dotychczas badania nad szczęściem w pracy. Nie tylko korzyści. (André Spicer i Carl Cederström ) (127)

7. Sprzeciw wobec szczęścia. Walka z obsesją. (Alison Beard) (141)

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2021 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.