reklama - zainteresowany?

Szanghaj. Udane Wakacje. Wydanie 1 - Onepress

Szanghaj. Udane Wakacje. Wydanie 1
Autor: praca zbiorowa
Tytuł oryginału: Chine. Hong Kong. Le Guide Vert
ISBN: 978-83-283-0081-1
stron: 144, Format: 116x215, okładka: miękka
Data wydania: 2015-04-16
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,90 zł

Dodaj do koszyka Szanghaj. Udane Wakacje. Wydanie 1

Ruszajcie w świat z przewodnikami Michelina!

Szanghaj, przed 150 laty jedno z tradycyjnych chiÅ„skich miast skrytych za Å›redniowiecznymi murami, dziÅ› jest metropoliÄ… godnie reprezentujÄ…cÄ… wielkie Chiny. OlÅ›niewa z jednej strony nowoczesnoÅ›ciÄ…, reprezentowanÄ… przez drapacze chmur w dzielnicy Pudong, a z drugiej – nostalgicznÄ… atmosferÄ… zachodnich koncesji i ocalaÅ‚ych z wyburzeÅ„ tradycyjnych dzielnic shikumenów. Warto odwiedzić również duże i malutkie miejscowoÅ›ci w okolicach Szanghaju, przede wszystkim Hangzhou, jednÄ… ze starożytnych stolic PaÅ„stwa Åšrodka.
 



Zapraszamy w podróż po najwspanialszych regionach Å›wiata. W czterech częściach przewodnika „Udane Wakacje” znajdziecie niezbÄ™dne informacje o celu Waszej podróży:

  • informacje praktyczne – przydatne przed podróżą i w jej trakcie
  • zaproszenie do podróży – część zawierajÄ…ca informacje geograficzno-historyczne i kulturowe
  • dzielnice i zabytki – rozdziaÅ‚ prezentujÄ…cy interesujÄ…ce miejsca i trasy zwiedzania miasta
  • okolice – wybór ciekawych miejsc za miastem

A dodatkowo: 

  • precyzyjne mapy
  • plan okolic na wewnÄ™trznej stronie przedniej okÅ‚adki
  • plan miasta i plany poszczególnych dzielnic
  • plan metra na wewnÄ™trznej stronie tylnej okÅ‚adki

Dodaj do koszyka Szanghaj. Udane Wakacje. Wydanie 1

 

Osoby które kupowały "Szanghaj. Udane Wakacje. Wydanie 1", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka Szanghaj. Udane Wakacje. Wydanie 1

Spis treści

Dodaj do koszyka Szanghaj. Udane Wakacje. Wydanie 1

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.