reklama - zainteresowany?

Synergia mocy. Część 2 - Okna Iluzji - Onepress

Synergia mocy. Część 2 - Okna Iluzji
mp3
Autor: Fabian BÅ‚aszkiewicz
ISBN: 978-83-770-1807-1
Format: mp3
Data wydania: 2015-06-08
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 23,88 zł

Dodaj do koszyka Synergia mocy. Część 2 - Okna Iluzji

Tagi: Coaching

Jak często słyszałeś o narzędziach rozwoju, które zapewnią Ci osiągnięcie wszystkiego czego chcesz, a tego nie masz?

Tak, oczywiÅ›cie, one istniejÄ… i dziaÅ‚ajÄ…. Ale, ale… przed rozpoczÄ™ciem realizacji celu warto zastanowić siÄ™, czy Å›cieżka do niego prowadzÄ…ca nie pozbawi CiÄ™ tego, co już masz i co daje Ci satysfakcjÄ™. Absolutnie niezaprzeczalnÄ… wartość ma również analiza tego, co masz, mimo iż tego nie chcesz. SkÄ…d to siÄ™ wzięło? Czego chciaÅ‚eÅ› skoro znalazÅ‚o siÄ™ w Twoim życiu?

Technika nazwana „Oknem iluzji” pozwoli Ci przeÅ›ledzić wszystkie te obszary i odkryć prawdziwe pragnienia prowadzÄ…ce CiÄ™ prosto do zajÄ™cia siÄ™ tym, co dla Ciebie WAÅ»NE.

Jak często słyszałeś o ludziach sukcesu, którzy byli nieszczęśliwi?

Zdobyli to, do czego dąży wielu w dzisiejszym Å›wiecie: pieniÄ…dze, uwielbienie, zainteresowanie, a mimo to ich egzystencja byÅ‚a przepleciona pasmem naÅ‚ogowych ciÄ…gów lub w ogóle koÅ„czyÅ‚a siÄ™ przedwczeÅ›nie. „Okno iluzji” pozwoli Ci zagÅ‚Ä™bić siÄ™ w siebie tak byÅ› uniknÄ…Å‚ przystawienia swojej drabiny rozwoju do niewÅ‚aÅ›ciwej Å›ciany.

Z tego audiobooka dowiesz się nie tylko dlaczego kluczem jest działanie,

ale także dostaniesz konkretne narzÄ™dzie wskazujÄ…ce, jak przejść od przemyÅ›leÅ„ o wartoÅ›ciach, lÄ™kach i priorytetach do poukÅ‚adanego i skoncentrowanego na TWOICH celach dziaÅ‚ania. Tym narzÄ™dziem bÄ™dzie „Drugie Okno Iluzji”, które w jasny sposób podÅ›wietli istotne dla Ciebie czynnoÅ›ci.

Człowiek może rozwinąć się tylko na tyle, na ile pozwala mu jego umysł!

StÄ…d w mocnym przekazie Fabiana BÅ‚aszkiewicza znalazÅ‚o siÄ™ miejsce na technikÄ™ „Przeskórowania”, która sprawi, że dasz sobie przyzwolenie na osiÄ…ganie wielkoÅ›ci. A po pokonaniu mentalnych barier zaczniesz przeÅ‚amywać je w rzeczywistoÅ›ci!

Stare polskie przysÅ‚owie powiada, że „kto nie ma szczęścia w kartach, ten ma szczęście w miÅ‚oÅ›ci”.

StÄ…d prawdopodobnie biorÄ… siÄ™ i kolejne, jeszcze dalej idÄ…ce twierdzenia. Mianowicie, że sukces biznesowy i szczęście rodzinne nie mogÄ… iść w parze lub jeÅ›li ktoÅ› siÄ™ dorobi wielkich pieniÄ™dzy, to musi to okupić popsuciem małżeÅ„stwa. A jeÅ›li ktoÅ› zostanie bogaty i ze współmałżonkiem nie zrywa, to koniecznie musi siÄ™ to odbić na relacjach z dziećmi. A jeÅ›li i tu okazuje siÄ™, że jest caÅ‚kiem dobrze, to na pewno odbije siÄ™ to takiemu czÅ‚owiekowi na zdrowiu i moralnoÅ›ci. SÅ‚owem: okaże siÄ™, że byÅ‚ zÅ‚odziejem, oszustem, wyzyskiwaczem uczciwych i dlatego dostaÅ‚ raka…

Niestety.

Przysłowia mądrością narodu, ale tylko wówczas, gdy pamiętamy o kontekście, w jakim się pojawiają.

ZaÅ› przysÅ‚owie, które przywoÅ‚aliÅ›my na poczÄ…tku, pojawiaÅ‚o siÄ™ oryginalnie tylko w jednym kontekÅ›cie: jako sÅ‚owa, którymi wygrany pocieszaÅ‚ przegranego. JeÅ›li sobie przypomnisz – lub choćby tylko wyobrazisz – scenÄ™, w której ktoÅ› podczas hazardu traci ogromne pieniÄ…dze, inny zaÅ›, z furÄ… dopiero co wygranych pieniÄ™dzy, próbuje tego pierwszego jakoÅ› pocieszyć, zobaczysz natychmiast, że owo pocieszanie ma mocno ironiczny charakter. „Kto nie ma szczęścia w kartach, ten ma szczęście w miÅ‚oÅ›ci…”. W rzeczywistoÅ›ci, sam decydujesz, w czym masz szczęście, bo Twoje dziaÅ‚anie jest jego źródÅ‚em.

Dodaj do koszyka Synergia mocy. Część 2 - Okna Iluzji

 

Osoby które kupowały "Synergia mocy. Część 2 - Okna Iluzji", wybierały także:

  • Insight. Droga do mentalnej dojrzaÅ‚oÅ›ci
  • 77 historii, które mogÄ… dać Ci kopa w życiu i biznesie
  • Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjaÅ‚. Wydanie II
  • Psychologia szefa 2. Coaching narzÄ™dziowy
  • Silny bez krzywdy. Jak zbudowa

Dodaj do koszyka Synergia mocy. Część 2 - Okna Iluzji

Spis treści

Dodaj do koszyka Synergia mocy. Część 2 - Okna Iluzji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.