reklama - zainteresowany?

Symbolika stosowana w reklamach - Onepress

Symbolika stosowana w reklamach
ebook
Autor: Marta Bluszcz
ISBN: 9788361184096
stron: 110, Format: ebook
Data wydania: 2012-05-04
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 8,71 z艂 (poprzednio: 10,25 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-1,54 z艂)

Dodaj do koszyka Symbolika stosowana w reklamach

Tagi: Marketing

Reklama stanowi cz臋艣膰 naszej rzeczywisto艣ci. Przyzwyczaili艣my si臋 do jej sta艂ej obecno艣ci w mediach i wok贸艂 nas. Przestali艣my zwraca膰 uwag臋 na jej przekazy. Ale to tylko pozory. Tak naprawd臋 reklama kszta艂tuje nasz膮 艣wiadomo艣膰, wp艂ywa na nasze codzienne wybory. Praca Marty Bluszcz pokazuje mechanizmy skuteczno艣ci reklamy na przyk艂adzie telewizyjnych reklam wyrob贸w czekoladowych. Na podstawie przeprowadzonych bada艅, wykaza艂a, kt贸re z reklam s膮 najbardziej skuteczne, kt贸re s膮 najbardziej adekwatne do reklamowanej marki oraz jak to si臋 dzieje, 偶e niekt贸re czekolady smakuj膮 lepiej. SPIS TRE艢CI: WST臉P I. REKLAMA W MARKETINGU 1. Istota i rola reklamy w procesie komunikacji z klientem docelowym 1.1. Definicja i cechy reklamy 1.2. Funkcje reklamy 1.3. Typy reklam 1.4. Cele reklamy 1.5. Reklama a pozosta艂e narz臋dzia marketingu 2. Media reklamowe i ich skuteczno艣膰 na rynku klienta indywidualnego 2.1. Reklama telewizyjna 2.2. Reklama radiowa 2.3. Reklama prasowa 2.4. Reklama zewn臋trzna (outdoor) 3. Instrumenty (elementy) reklamy i zasady tworzenia skutecznych przekaz贸w 3.1. Reklama jako proces komunikacji 3.2. Struktura reklamy 3.2. Obraz 3.3. J臋zyk reklamy 3.4. Czas i przestrze艅 w reklamie 3.5. Cz艂owiek w reklamie 3.6. Narracja 3.7. Humor w reklamie II. REKLAMA JAKO NARZ臉DZIE ODDZIA艁YWANIA NA KONSUMENTA 1. Psychologia reklamy a jej skuteczno艣膰 na rynku d贸br konsumpcyjnych 1.1. Reklama a wizerunek produktu w 艣wiadomo艣ci odbiorcy 1.2. Oddzia艂ywanie reklamy na emocje odbiorcy 1.3. Odbiorca reklamy - reklama w膮ska a reklama szeroka 2. Symbolika stosowana w reklamach a percepcja adresata 2.1. Systemy warto艣ci w reklamie 2.2. Mitologiczne odwo艂ania w reklamie 2.3. Erotyka w reklamie 3. Badanie skuteczno艣ci reklamy w procesie oddzia艂ywania na konsumenta 3.1. Warunki skuteczno艣ci reklamy 3.2 Badanie skuteczno艣ci reklamy 3.2.1. Metody badania stopnia dotarcia 艣rodk贸w reklamy do adresat贸w 3.2.2. Metody badania stopnia dotarcia 艣rodk贸w reklamy do 艣wiadomo艣ci adresat贸w 3.2.3. Metody badania wp艂ywu reklamy na zmian臋 stosunku jej odbiorcy do produktu i firmy 3.2.4. Metody badania skuteczno艣ci reklamy poprzez jej wp艂yw na wielko艣膰 sprzeda偶y III. SYMBOLIKA STOSOWANA W WYBRANYCH REKLAMACH TELEWIZYJNYCH I ICH ODDZIA艁YWANIE NA RYNEK WYROB脫W CZEKOLADOWYCH 1.Identyfikacja podmiot贸w sektora wyrob贸w czekoladowych 2. Miejsce reklamy telewizyjnej w strukturze kampanii reklamowej badanych firm 3. Skuteczno艣膰 telewizyjnych kampanii reklamowych na rynku wyrob贸w czekoladowych w opinii konsument贸w3.1. Znajomo艣膰 marek wyrob贸w czekoladowych3.2. Zachowania nabywcze konsument贸w na rynku wyrob贸w czekoladowych3.3. Cechy i emocje najcz臋艣ciej kojarzone z czekolad膮 3.4 Atrakcyjno艣膰 reklam telewizyjnych w opinii konsument贸w 3.5 Wnioski ko艅cowe BIBLIOGRAFIA ANEKS 聽 聽 聽

Dodaj do koszyka Symbolika stosowana w reklamach

Spis tre艣ci

Symbolika stosowana w reklamach eBook -- spis tre艣ci

Dodaj do koszyka Symbolika stosowana w reklamach

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.