reklama - zainteresowany?

Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center - Onepress

Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center
ebook
Autor: Łukasz Jasiński, Katarzyna Książkiewicz
ISBN: 978-83-283-0984-5
stron: 216, Format: ebook
Data wydania: 2015-02-24
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 21,95 zł (poprzednio: 39,20 zł)
Oszczędzasz: 44% (-17,25 zł)

Dodaj do koszyka Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center

Tagi: Marketing | Sprzedaż

Czy na telemarketingu da się jeszcze zarobić?

Praca w call center to nie bułka z masłem. Żeby podjąć wyzwanie, podnieść słuchawkę i wykręcić kolejny numer, musisz znać odpowiedź na kilka pytań:
  • Czy oferta, jaką przedstawiasz klientowi, jest atrakcyjna również dla Ciebie?
  • Z jakiego powodu klienci nie chcą rozmawiać, umawiać się na spotkania, podpisywać umowy?
  • Co może być przyczyną tego, że handlowcy zaprzepaszczają szanse, jakie dają im bezpośrednie spotkania?
  • Czy cicha wojna między call center a działem handlowym to fakt?
Pytania można mnożyć...

Ta książka to Twoja lektura obowiązkowa. Daje instrukcje pozwalające prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne i pomaga eliminować tzw. niechciejstwo, czyli sytuację, w której wiesz, jak należy postąpić, ale nie robisz tego, bo hamują Cię ograniczenia własnej psychiki, wychowania, zakodowanych schematów zachowań. Podręcznik ten działa więc dwutorowo i stanowi treściwy kurs skutecznego telemarketingu. Wyposaża zarówno w umiejętności twarde, jak i miękkie. Robi to w przystępny, niespieszny sposób, zmusza do zastanowienia się nad przyczynami i podpowiada niezwykle skuteczne rozwiązania.


UWAGA! Wewnątrz znajduje się tajny raport na temat najskuteczniejszej obecnie techniki zarządzania strukturą call center.

Dodaj do koszyka Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center

 

Osoby które kupowały "Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu

Dodaj do koszyka Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center

Spis treści

Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center eBook -- spis treści

Wstęp (7)

Jak czytać książkę (11)

CZĘŚĆ I: TELEMARKETER

Rozdział 1. Ja, Telemarketer (15)

Rozdział 2. Ja i moi klienci (69)

Rozdział 3. Ja i moje rozmowy (89)

CZĘŚĆ II: MENEDŻER TELEMARKETINGU

Rozdział 4. Kompetencje niezbędne w call center (167)

Rozdział 5. System call center (181)

Rozdział 6. Zamiast zakończenia (195)

Dodatek A: Zarządzanie przez grywalizację (197)

Dodaj do koszyka Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.