reklama - zainteresowany?

Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center - Onepress


Autor: Łukasz Jasiński, Katarzyna Książkiewicz
ISBN: 978-83-246-9250-7
stron: 216, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2015-02-24
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 11,90 zł (poprzednio: 39,67 zł)
Oszczędzasz: 70% (-27,77 zł)

Dodaj do koszyka

Tagi: Marketing | Sprzedaż

Czy na telemarketingu da się jeszcze zarobić?

Praca w call center to nie bułka z masłem. Żeby podjąć wyzwanie, podnieść słuchawkę i wykręcić kolejny numer, musisz znać odpowiedź na kilka pytań:
  • Czy oferta, jaką przedstawiasz klientowi, jest atrakcyjna również dla Ciebie?
  • Z jakiego powodu klienci nie chcą rozmawiać, umawiać się na spotkania, podpisywać umowy?
  • Co może być przyczyną tego, że handlowcy zaprzepaszczają szanse, jakie dają im bezpośrednie spotkania?
  • Czy cicha wojna między call center a działem handlowym to fakt?
Pytania można mnożyć...

Ta książka to Twoja lektura obowiązkowa. Daje instrukcje pozwalające prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne i pomaga eliminować tzw. niechciejstwo, czyli sytuację, w której wiesz, jak należy postąpić, ale nie robisz tego, bo hamują Cię ograniczenia własnej psychiki, wychowania, zakodowanych schematów zachowań. Podręcznik ten działa więc dwutorowo i stanowi treściwy kurs skutecznego telemarketingu. Wyposaża zarówno w umiejętności twarde, jak i miękkie. Robi to w przystępny, niespieszny sposób, zmusza do zastanowienia się nad przyczynami i podpowiada niezwykle skuteczne rozwiązania.


UWAGA! Wewnątrz znajduje się tajny raport na temat najskuteczniejszej obecnie techniki zarządzania strukturą call center.

Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka

Spis treści

Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center -- spis treści

Wstęp (7)

Jak czytać książkę (11)

CZĘŚĆ I: TELEMARKETER

Rozdział 1. Ja, Telemarketer (15)

Rozdział 2. Ja i moi klienci (69)

Rozdział 3. Ja i moje rozmowy (89)

CZĘŚĆ II: MENEDŻER TELEMARKETINGU

Rozdział 4. Kompetencje niezbędne w call center (167)

Rozdział 5. System call center (181)

Rozdział 6. Zamiast zakończenia (195)

Dodatek A: Zarządzanie przez grywalizację (197)

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2021 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.