reklama - zainteresowany?

Superskuteczny prospecting. Przewodnik po rozmowach handlowych i zarz - Onepress

Superskuteczny prospecting. Przewodnik po rozmowach handlowych i zarz
Autor: Jeb Blount
Tytuł oryginału: Fanatical Prospecting: The Ultimate Guide to Opening Sales Conversations and Filling the Pipeline by Leveraging Social Selling, Telephone, Email, Text, and Cold Calling
TÅ‚umaczenie: Bogus
ISBN: 978-83-289-1326-4
stron: 304, Format: 140x208, okładka: mi
Data wydania: 2017-07-11
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 38,35 zł (poprzednio: 59,00 zł)
Oszczędzasz: 35% (-20,65 zł)

Dodaj do koszyka Superskuteczny prospecting. Przewodnik po rozmowach handlowych i zarz

Tagi: Ma | Obs | Ostatnie sztuki | Sprzeda

Nic si

Dodaj do koszyka Superskuteczny prospecting. Przewodnik po rozmowach handlowych i zarz

 

Osoby które kupowały "Superskuteczny prospecting. Przewodnik po rozmowach handlowych i zarz", wybierały także:

  • Microsoft Excel. Kurs video. Wykresy i wizualizacja danych
  • Superskuteczny prospecting. Przewodnik po rozmowach handlowych i zarz
  • GURU KULTU..RY
  • Inteligencja finansowa. Co kryj
  • VAT OSS - kompendium

Dodaj do koszyka Superskuteczny prospecting. Przewodnik po rozmowach handlowych i zarz

Spis treści

Superskuteczny prospecting. Przewodnik po rozmowach handlowych i zarządzaniu lejkiem sprzedażowym za pomocą social mediów, telefonu i e-mailingu -- spis treści

Przedmowa

Notatka specjalna: darmowe zasoby dla sprzedawców

Rozdział 1. Dlaczego trzeba poszukiwać klienta

RozdziaÅ‚ 2. Siedem sposobów myÅ›lenia fanatycznych poszukiwaczy klientów

Rozdział 3. Czy dobrze jest dzwonić bez zapowiedzi?

RozdziaÅ‚ 4. Zastosuj metodologiÄ™ zrównoważonych poszukiwaÅ„

Rozdział 5. Im więcej szukasz, tym bardziej sprzyja Ci szczęście

Rozdział 6. Naucz się rachować. Zarządzanie swoją efektywnością

RozdziaÅ‚ 7. Trzy "P", które CiÄ™ ograniczajÄ…

RozdziaÅ‚ 8. Czas. WspaniaÅ‚y czynnik równoważący sprzedaż

RozdziaÅ‚ 9. Cztery cele poszukiwania klientów

Rozdział 10. Wykorzystujemy piramidę poszukiwawczą

Rozdział 11. Panuj nad bazą danych. Dlaczego system CRM jest Twoim najważniejszym narzędziem

Rozdział 12. Prawo zaznajomienia

Rozdział 13. Sprzedaż poprzez media społecznościowe

Rozdział 14. Treść przekazu ma duże znaczenie

RozdziaÅ‚ 15. OsiÄ…gamy doskonaÅ‚ość w zdobywaniu klientów przez telefon

Rozdział 16. Odruchowe odrzucenie, sprzeciw, zbywanie (OSZ)

Rozdział 17. Tajemne życie odźwiernych

RozdziaÅ‚ 18. Pozyskiwanie klientów poprzez osobiste wizyty

RozdziaÅ‚ 19. Pozyskiwanie klientów przez pocztÄ™ elektronicznÄ…

Rozdział 20. Wiadomości SMS

Rozdział 21. Wyrabiamy odporność psychiczną

RozdziaÅ‚ 22. JedenaÅ›cie sÅ‚ów, które zmieniÅ‚y moje życie

RozdziaÅ‚ 23. Jedyne pytanie, które naprawdÄ™ ma jakieÅ› znaczenie

Podziękowania

O autorze

Dodaj do koszyka Superskuteczny prospecting. Przewodnik po rozmowach handlowych i zarz

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.