Sukces w marketingu z ChatGPT: Sekrety tworzenia skutecznych kampanii reklamowych - Onepress

ISBN: 978-83-68325-14-0
stron: 412, Format: ebook
Data wydania: 2024-09-08
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 47,99 zł
Osoby które kupowały "Sukces w marketingu z ChatGPT: Sekrety tworzenia skutecznych kampanii reklamowych", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
Spis treści
Sukces w marketingu z ChatGPT: Sekrety tworzenia skutecznych kampanii reklamowych eBook -- spis treści
Wstęp………………………………………………………………………………………………….…7
Rozdział 1: Podstawy ChatGPT…………………………………………………………..18
1.1. Technologia ChatGPT……………………………………………………………………..….18
1.2. Algorytmy i modele językowe……………………………………………..……………….21
1.3. Integracja z narzędziami marketingowymi……………………………….………….25
1.4.Przyszłość technologii AI…………………………………………………………..………..30
1.5. Wdrożenie ChatGPT w marketingu……………………………………………………..34
1.6. Wybór odpowiednich narzędzi i platform……………………………………….……39
1.7. Szkolenie zespołu………………………………………………………………………………44
1.8. Przykłady wdrożeń w firmach……………………………………………………………..49
Rozdział 2: Tworzenie treści………………………………………………………….…..55
2.1. Generowanie pomysłów na kampanie………………………………………………….55
2.2. Analiza trendów rynkowych…………………………………………………………….…59
2.3. Tworzenie unikalnych koncepcji…………………………………………….…………..63
2.4. Narzędzia wspierające kreatywność………………………………………….…………67
2.5. Pisanie tekstów reklamowych……………………………………………………………..71
2.6. Personalizacja treści………………………………………………………………………….76
2.7. Optymalizacja pod kątem SEO……………………………………………………………80
2.8. Przykłady i studia przypadków……………………………………………………………85
2.9. Content marketing……………………………………………………………………………90
2.10. Tworzenie postów na media społecznościowe……………………………………..96
2.11. Automatyzacja e-mail marketingu…………………………………………….………101
2.12. Case studies udanych kampanii……………………………………………………….106
Rozdział 3: Analiza danych………………………………………………..………………111
3.1. Zbieranie i przetwarzanie danych……………………………………………….………111
3.2. Analiza danych konsumenckich…………………………………………………………117
3.3. Wykorzystanie danych do tworzenia strategii……………………………………..123
3.4. Narzędzia analityczne………………………………………………………………..…….127
3.5. Przewidywanie trendów…………………………………………………………….……..131
3.6. Wykorzystanie AI w prognozowaniu……………………………………………..…..135
3.7. Case studies zastosowań……………………………………………………..……………139
3.8. Przyszłość analizy danych…………………………………………………………………144
3.9. Optymalizacja kampanii…………………………………………………………………..149
3.10. Monitorowanie wyników kampanii………………………………………………….154
3.11. Adaptacja strategii na bieżąco……………………………………….…………………159
3.12. Przykłady optymalizacji………………………………………………………..………..164
Rozdział 4: Planowanie kampanii……………………………………….…………..170
4.1. Tworzenie strategii…………………………………………………………………………..170
4.2. Ustalanie celów i KPI……………………………………………………………………….176
4.3. Zarządzanie budżetem……………………………………………………………………..181
4.4. Przykłady strategii marketingowych…………………………….……………………187
4.5. Harmonogramowanie kampanii…………………………………………….…………194
4.6. Koordynacja zespołu……………………………………………………………….……….201
4.7. Monitorowanie postępów…………………………………………………………………207
4.8. Narzędzia do zarządzania projektami…………………………..……………………214
4.9. Zarządzanie kampaniami…………………………………………………………………221
4.10. Zarządzanie zasobami i contentem………………………………………………….226
4.11. Monitoring i raportowanie………………………………………………………………232
4.12. Przykłady zarządzania kampaniami………………………….……………………..240
4.13. Studia przypadków…………………………………………………………………..……247
4.14. Analiza wyników……………………………………………………………………………253
4.15. Kluczowe wnioski……………………………………………….…………………………260
4.16. Inspiracje dla własnych projektów…………………………………….…………….266
Rozdział 5: Zaawansowane zastosowania………………………………….……273
5.1. Automatyzacja obsługi klienta…………………………………………………………..273
5.2. Personalizacja obsługi……………………………………………………………………...277
5.3. Automatyzacja procesów………………………………………………………………….282
5.4. Case studies……………………………………………………………….…………………..288
5.5. Generowanie dynamicznych reklam………………………………………………….295
5.6. Techniki dynamicznego targetowania…………………………………….…………300
5.7. Narzędzia i platformy…………………………………………………………………..….306
5.8. Przykłady dynamicznych kampanii……………………………………………….…..312
5.9. Analiza sentimentu i feedbacku……………………………………………..………….318
5.10. Wykorzystanie feedbacku konsumentów…………………………………..……..324
5.11. Automatyzacja analizy opinii……………………………………………….………….330
5.12. Przykłady zastosowań…………………………………………………………………….336
5.13. Integracja z CRM i narzędziami marketingowymi…………………………..…342
5.14. Integracja z narzędziami marketing automation…………………………..……347
5.15. Omnichannel marketing…………………………………………………….…………..353
5.16. Przyszłość integracji technologii……………………………………………………...359
Zakończenie………………………………………………………………………..…………….365
Dodatek A. Przydatne narzędzia i zasoby………………………………………..370
Dodatek B. Lista narzędzi do integracji z ChatGPT…………………………376
Dodatek C. Literatura i artykuły naukowe………………………………………382
Dodatek D. Dodatkowe materiały edukacyjne………………………….…….387
Dodatek E. Słownik terminów, słowniczek pojęć marketingowych, definicje technologii AI, przykłady zastosowań terminów…………….392