reklama - zainteresowany?

Sukces rynkowy organizacji. Spojrzenie wielowymiarowe - Onepress

Sukces rynkowy organizacji. Spojrzenie wielowymiarowe
Autor: Kozielski Robert, Mardosz Agata, Matuszewska Agata
ISBN: 978-8-3633-9136-2
stron: 160, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 47,20 zł (poprzednio: 58,27 zł)
Oszczędzasz: 19% (-11,07 zł)

Dodaj do koszyka Sukces rynkowy organizacji. Spojrzenie wielowymiarowe

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie

„Sukces rynkowy organizacji” autorstwa Roberta Kozielskiego, Agaty Mardosz i Agaty Matuszewskiej skÅ‚ania do zadawania pytaÅ„ dotyczÄ…cych mechanizmów budowania przewagi konkurencyjnej i zmusza do zastanowienia siÄ™ nad celowoÅ›ciÄ… systemowego podejÅ›cia do zarzÄ…dzania organizacjÄ…. Obok ogromnej porcji teorii dotyczÄ…cej budowania trwaÅ‚ej przewagi konkurencyjnej opartej na trzech poziomach źródeÅ‚ sukcesu organizacji czytelnik otrzymuje także propozycjÄ™ konkretnego sposobu uksztaÅ‚towania systemu zarzÄ…dzania organizacjÄ…. Autorzy poruszajÄ… problemy istotne dla teorii i praktyki zarzÄ…dzania, a przeprowadzona synteza stanowi dla nich punkt wyjÅ›cia budowy autorskiego modelu i weryfikacji poprawnoÅ›ci jego konstrukcji.

Książka może i powinna być przedmiotem zainteresowania zarówno praktyków zarządzania, którzy otrzymują interesującą koncepcję podejścia do kształtowania trwałej przewagi konkurencyjnej organizacji, pozwalającą im na pełniejsze zrozumienie natury procesu zarządzania, jak i naukowców, dla których prowadzone w opracowaniu dyskusje mogą być podstawą prowadzenia pogłębionych badań w dziedzinie nauk o zarządzaniu i poszukiwania nowych obszarów badawczych.

„Sukces rynkowy organizacji” to wartoÅ›ciowa pozycja, która pozwoli na wypeÅ‚nienie luki istniejÄ…cej na rynku wydawniczym. Problemy poruszane w książce lokujÄ… siÄ™ w głównym nurcie dyskusji w naukach o zarzÄ…dzaniu, jak również stanowiÄ… centralny punkt zainteresowania praktyki gospodarczej.

Prof. zw. dr hab. Szymon Cyfert, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Dodaj do koszyka Sukces rynkowy organizacji. Spojrzenie wielowymiarowe

 

Osoby które kupowały "Sukces rynkowy organizacji. Spojrzenie wielowymiarowe", wybierały także:

  • W komunikacyjnej przestrzeni nazw wÅ‚asnych i pospolitych. KsiÄ™ga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi
  • Cykle
  • Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. MiÄ™dzy misjÄ… a politykÄ…
  • JÄ™zyk w prasie. Antologia
  • Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny Å›wiat hybryd i hybrydyzacji

Dodaj do koszyka Sukces rynkowy organizacji. Spojrzenie wielowymiarowe

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Sukces rynkowy organizacji. Spojrzenie wielowymiarowe

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.