Studia o mediach, kulturze i komunikacji - Onepress
ISBN: 978-83-66354-34-0
stron: 260, Format: ebook
Data wydania: 2022-02-10
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 25,20 zł
Osoby które kupowały "Studia o mediach, kulturze i komunikacji", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Studia o mediach, kulturze i komunikacji eBook -- spis treści
WSTĘP
1. KOMUNIKACJA
1.1. Klasyczne teorie komunikacji
1.2. Talcott Parsons i jego teoria
1.3. Teoria systemów spoÅ‚ecznych Niklasa Luhmanna
1.4. Teoria systemów Immanuela Wallersteina
2. MEDIA
2.1. Historia Internetu
2.2. Teoria sieci Manuela Castellsa
2.3. Era Web 2.0
2.4. Zagadnienia prawdy i poprawności a retoryka w dyskursie medialnym
2.5. Kontekst pragmatyczny konwersacji a media
2.6. Retoryka a media
2.7. Kreowanie wizerunku politycznego
2.8. Reklama
2.9. Konwergencja mediów
3. KULTURA
3.1. Znak a mit
3.2. Kody kulturowe. Kod ubraniowy
3.3. Kamienie szlachetne jako symbole kulturowe
3.4. Analiza tekstów medialnych
3.5. Analiza obrazu
3.6. Analiza mise-en-scène jako analiza filmu
3.7. Analiza ramowa. Ramowanie jako forma organizacji przekazu międzykulturowego
BIBLIOGRAFIA
ANEKS