reklama - zainteresowany?

Strategie rynkowe i strategie komunikacji partii politycznych Irlandii P - Onepress

Strategie rynkowe i strategie komunikacji partii politycznych Irlandii P
ebook
Autor: Przemys
ISBN: 978-83-68024-03-6
stron: 158, Format: ebook
Data wydania: 2024-07-10
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 24,28 zł (poprzednio: 29,98 zł)
Oszczędzasz: 19% (-5,70 zł)

Dodaj do koszyka Strategie rynkowe i strategie komunikacji partii politycznych Irlandii P

Niniejsza monografia po

Dodaj do koszyka Strategie rynkowe i strategie komunikacji partii politycznych Irlandii P

 

Osoby które kupowały "Strategie rynkowe i strategie komunikacji partii politycznych Irlandii P", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka Strategie rynkowe i strategie komunikacji partii politycznych Irlandii P

Spis treści

Strategie rynkowe i strategie komunikacji partii politycznych Irlandii Północnej. Perspektywa zarządzania eBook -- spis treści

SPIS TREŚCI
Wstęp...................................................................................................................7
Rozdział I. Partia polityczna jako podmiot zarządzania i marketingu...........11
1. Problem definicji partii politycznej.................................................................11
2. Geneza partii politycznych..............................................................................16
3. Funkcje partii politycznych......................................................................................21
4. Klasyfikacje partii i ugrupowań politycznych.......................................................26
5. System partyjny.........................................................................................................31
6. Rodzaje systemów partyjnych.................................................................................36
7. Partia jako organizacja podlegająca procesom zarządzania................................40
8. Nowoczesność, jakość i przedsiębiorczość
w zarządzaniu partią polityczną..............................................................................44
9. Pojęcie i rola strategii w partiach politycznych.....................................................48
10. Rola władzy i przywództwa w partiach politycznych.........................................50
11. Kultura organizacyjna partii politycznych
i jej wpływ na zarządzanie partiami.....................................................................51
Rozdział II. Otoczenie systemu partyjnego Irlandii Północnej.......................53
1. Pojęcie otoczenia systemu partyjnego....................................................................53
2. Historyczne determinanty systemu partyjnego Irlandii Północnej....................56
3. System polityczno-prawny Irlandii Północnej......................................................73
4. System wyborczy Irlandii Północnej......................................................................85
Rozdział III. Charakterystyka największych współczesnych
ugrupowań politycznych Irlandii Północnej....................................................89
1. Podziały społeczne i polityczne w Irlandii Północnej..........................................89
2. Północnoirlandzkie ugrupowania unionistyczne.................................................92
2.1. Ulsterska Partia Unionistów............................................................................92
2.2. Demokratyczna Partia Unionistów................................................................97
2.3. Partia Postępowych Unionistów...................................................................100
3. Północnoirlandzkie ugrupowania nacjonalistyczne...........................................101
3.1. Sinn Féin...........................................................................................................104
3.2. Socjaldemokratyczna Partia Pracy (SDLP)..................................................108
4. Partia Sojuszu Irlandii Północnej — ugrupowanie alternatywne.....................109
5. Partie nieistniejące..................................................................................................111
Rozdział IV. Zarządzanie i strategie komunikacji
marketingowej czołowych partii Irlandii Północnej......................................119
1. Wyzwania w zarządzaniu czołowymi partiami politycznymi
Irlandii Północnej z perspektywy strategicznej..................................................119
1.1. Zarys strategii politycznej i wyborczej Demokratycznej
Partii Unionistów (Democratic Unionist Party ‒ DUP)...........................119
1.2. Zarys strategii politycznej i wyborczej Ulsterskiej Partii Unionistów
(Ulster Unionist Party ‒ UUP)....................................................................124
1.3. Zarys strategii politycznej i wyborczej Sinn Féin.....................................128
2. Strategie marketingowe i komunikacyjne czołowych
partii północnoirlandzkich....................................................................................133
2.1. Demokratyczna Partia Unionistów
(Democratic Unionist Party – DUP) ............................................................133
2.2. Ulsterska Partia Unionistów (Ulster Unionist Party ‒ UUP)....................137
2.3. Sinn Féin...........................................................................................................141
Zakończenie.....................................................................................................147
Bibliografia......................................................................................................149
Spis ilustracji...................................................................................................155

Dodaj do koszyka Strategie rynkowe i strategie komunikacji partii politycznych Irlandii P

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.