Strategie przedsiębiorstw handlu elektronicznego - Onepress
ISBN: 978-83-958889-0-8
stron: 103, Format: ebook
Data wydania: 2020-09-15
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 24,00 zł
W ostatnich latach obserwujemy intensywny rozwój sektora e-commerce. Branża ta roÅ›nie dynamicznie, ale też bardzo intensywnie siÄ™ zmienia, co stanowi duże wyzwanie dla konkurujÄ…cych w niej przedsiÄ™biorstw. Publikacja ta pozwala spojrzeć na strategie przedsiÄ™biorstw handlu elektronicznego z perspektywy szkoÅ‚y zasobowej. Celem tej publikacji jest:
- pokazanie czytelnikowi kontekstu, w jakim rozwija siÄ™ handel internetowy;
- przybliżenie gÅ‚ównych elementów wpÅ‚ywajÄ…cych na dynamikÄ™ rozwoju branży e‑commerce;
- przybliżenie relacji i zależności, jakie zachodzą między modelami biznesu handlu internetowego a metodami generowania wartości i ich implikacji dla budowania kompetencji i strategii;
- zrozumienie optymalnych strategii firm sektora handlu internetowego oraz mechanizmów ich tworzenia w oparciu o podejÅ›cie szkoÅ‚y zasobowej.
Rozważania teoretyczne dotyczÄ…ce strategii i modeli biznesowych poparte zostaÅ‚y przykÅ‚adami praktycznymi oraz studium przypadku przedsiÄ™biorstwa Amazon – jednej z najwiÄ™kszych i najbardziej innowacyjnych firm sektora.
Osoby które kupowały "Strategie przedsiębiorstw handlu elektronicznego", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)