Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać - Onepress

ISBN: 978-8-3755-6405-1
stron: 258, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 51,81 zł (poprzednio: 63,96 zł)
Oszczędzasz: 19% (-12,15 zł)
Niniejsza książka jest pierwszÄ… w polskiej literaturze tak pogÅ‚Ä™bionÄ… analizÄ… czynników determinujÄ…cych zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejÅ›cie polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów bÄ…dź cech charakterystycznych wyznaczajÄ…cych poÅ‚ożenie poszczególnych dóbr oraz usÅ‚ug (tzw. Address Model oraz bezpoÅ›rednio z tym zwiÄ…zana metoda Conjoint Analysis).
W przeciwieÅ„stwie jednak do gÅ‚ównego nurtu badaÅ„ marketingowych z dziedziny strategii produktowych, w książce tej stosowane jest podejÅ›cie ekonomiczne, opierajÄ…ce siÄ™ na analizie równowag w modelach teoriogrowych. Uzyskane w ten sposób predykcje teoretyczne sÄ… nastÄ™pnie zestawiane z wynikami eksperymentów ekonomicznych.
W publikacji przedstawione zostaÅ‚y nie tylko wyniki badaÅ„ eksperymentalnych dotyczÄ…cych zróżnicowania produktów, ale również opisana zostaÅ‚a historia powstania ekonomii eksperymentalnej, ewolucja, której podlegaÅ‚a w czasie tworzenia siÄ™ oraz obowiÄ…zujÄ…ca metodologia przeprowadzania badaÅ„ eksperymentalnych. Stworzony i dokÅ‚adnie opisany zostaÅ‚ również autorski eksperyment pozwalajÄ…cy Czytelnikowi zapoznać siÄ™ z tÄ… jakże interesujÄ…cÄ… metodÄ… badawczÄ… od strony praktycznej.
Książka adresowana jest do osób interesujÄ…cych siÄ™ tematykÄ… strategii produktowych - zwÅ‚aszcza strategii nakierowanych na zwiÄ™kszenie konkurencyjnoÅ›ci, jak również do tych, które chciaÅ‚yby poznać ekonomiÄ™ eksperymentalnÄ… i nauczyć siÄ™, jak przeprowadzać badania eksperymentalne.
Osoby które kupowały "Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)