reklama - zainteresowany?

Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać - Onepress

Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać
Autor: Kusztelak Przemysław
ISBN: 978-8-3755-6405-1
stron: 258, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 51,81 zł (poprzednio: 63,96 zł)
Oszczędzasz: 19% (-12,15 zł)

Dodaj do koszyka Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać

Tagi: Marketing

Niniejsza książka jest pierwszÄ… w polskiej literaturze tak pogÅ‚Ä™bionÄ… analizÄ… czynników determinujÄ…cych zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejÅ›cie polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów bÄ…dź cech charakterystycznych wyznaczajÄ…cych poÅ‚ożenie poszczególnych dóbr oraz usÅ‚ug (tzw. Address Model oraz bezpoÅ›rednio z tym zwiÄ…zana metoda Conjoint Analysis).

W przeciwieÅ„stwie jednak do gÅ‚ównego nurtu badaÅ„ marketingowych z dziedziny strategii produktowych, w książce tej stosowane jest podejÅ›cie ekonomiczne, opierajÄ…ce siÄ™ na analizie równowag w modelach teoriogrowych. Uzyskane w ten sposób predykcje teoretyczne sÄ… nastÄ™pnie zestawiane z wynikami eksperymentów ekonomicznych.

W publikacji przedstawione zostaÅ‚y nie tylko wyniki badaÅ„ eksperymentalnych dotyczÄ…cych zróżnicowania produktów, ale również opisana zostaÅ‚a historia powstania ekonomii eksperymentalnej, ewolucja, której podlegaÅ‚a w czasie tworzenia siÄ™ oraz obowiÄ…zujÄ…ca metodologia przeprowadzania badaÅ„ eksperymentalnych. Stworzony i dokÅ‚adnie opisany zostaÅ‚ również autorski eksperyment pozwalajÄ…cy Czytelnikowi zapoznać siÄ™ z tÄ… jakże interesujÄ…cÄ… metodÄ… badawczÄ… od strony praktycznej.

Książka adresowana jest do osób interesujÄ…cych siÄ™ tematykÄ… strategii produktowych - zwÅ‚aszcza strategii nakierowanych na zwiÄ™kszenie konkurencyjnoÅ›ci, jak również do tych, które chciaÅ‚yby poznać ekonomiÄ™ eksperymentalnÄ… i nauczyć siÄ™, jak przeprowadzać badania eksperymentalne.

Dodaj do koszyka Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.