Strategie marketingowe - Onepress

ISBN: 978-8-3208-2007-2
stron: 280, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 47,35 zł (poprzednio: 59,19 zł)
Oszczędzasz: 20% (-11,84 zł)
Problematyka strategii marketingowych i ich wyboru oraz ksztaÅ‚towania obejmuje obszerny zakres zjawisk i procesów decyzyjnych. Wynika to zarówno z natury marketingu, jak i z mechanizmów pozyskiwania informacji oraz podejmowania decyzji w warunkach istnienia wielu możliwoÅ›ci wyboru, które stwarzajÄ… rynek i jego przeobrażenia. W niniejszym podrÄ™czniku autorzy koncentrujÄ… uwagÄ™ na najważniejszych nurtach wiedzy o podstawowych strategiach marketingowych oraz sposobach i mechanizmach ich ksztaÅ‚towania.
Wszystkie prezentowane w książce strategie wskazujÄ… na uniwersalny charakter marketingu jako podstawy dziaÅ‚ania przedsiÄ™biorstw na rynku. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków zwiÄ…zanych z marketingiem, zarzÄ…dzaniem i komunikacjÄ… oraz dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za dziaÅ‚ania marketingowe w organizacji.
Osoby które kupowały "Strategie marketingowe", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)