reklama - zainteresowany?

Strategie marketingowe - Onepress

Strategie marketingowe
Autor: Wrzosek Wojciech
ISBN: 978-8-3208-2007-2
stron: 280, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 47,35 zł (poprzednio: 59,19 zł)
Oszczędzasz: 20% (-11,84 zł)

Dodaj do koszyka Strategie marketingowe

Tagi: Marketing

Problematyka strategii marketingowych i ich wyboru oraz ksztaÅ‚towania obejmuje obszerny zakres zjawisk i procesów decyzyjnych. Wynika to zarówno z natury marketingu, jak i z mechanizmów pozyskiwania informacji oraz podejmowania decyzji w warunkach istnienia wielu możliwoÅ›ci wyboru, które stwarzajÄ… rynek i jego przeobrażenia. W niniejszym podrÄ™czniku autorzy koncentrujÄ… uwagÄ™ na najważniejszych nurtach wiedzy o podstawowych strategiach marketingowych oraz sposobach i mechanizmach ich ksztaÅ‚towania.

Wszystkie prezentowane w książce strategie wskazujÄ… na uniwersalny charakter marketingu jako podstawy dziaÅ‚ania przedsiÄ™biorstw na rynku. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków zwiÄ…zanych z marketingiem, zarzÄ…dzaniem i komunikacjÄ… oraz dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za dziaÅ‚ania marketingowe w organizacji.

Dodaj do koszyka Strategie marketingowe

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Strategie marketingowe

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.