reklama - zainteresowany?

Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków - Onepress

Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków
ISBN: 978-8-3808-8437-3
stron: 198, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,20 zł (poprzednio: 39,77 zł)
Oszczędzasz: 14% (-5,57 zł)

Dodaj do koszyka Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie

Jak specjaliści konstruują udane cyfrowe kampanie marketingowe? Jak wykorzystać najnowsze technologie, aby lepiej komunikować się ze swoimi klientami lub mierzyć efekty swoich działań?

W publikacji zaprezentowano kreatywne rozwiÄ…zania w tworzeniu strategii przedsiÄ™biorstw dziaÅ‚ajÄ…cych zarówno na rynkach tradycyjnych, jak i wirtualnych. PrzykÅ‚ady projektów już zrealizowanych potwierdzajÄ…, iż marketing wsparty rozwiÄ…zaniami informatycznymi przynosi firmom Å›wietne efekty finansowe i wizerunkowe. ZaletÄ… opracowania jest to, iż studia przypadków opracowali praktycy – wÅ‚aÅ›ciciele czy menedżerowie firm oraz studenci studiów stacjonarnych i niestacjonarnych na Wydziale ZarzÄ…dzania. Książka może okazać siÄ™ pomocna w odniesieniu sukcesu zarówno dla przedsiÄ™biorców dziaÅ‚ajÄ…cych od wielu lat, jak i dla osób dopiero rozpoczynajÄ…cych wÅ‚asny biznes. Stanowi też przydatny materiaÅ‚ dla dydaktyków stosujÄ…cych metodÄ™ case study do poÅ‚Ä…czenia nauki i dydaktyki z praktykÄ….

Dodaj do koszyka Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków

 

Osoby które kupowały "Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków", wybierały także:

  • W komunikacyjnej przestrzeni nazw wÅ‚asnych i pospolitych. KsiÄ™ga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi
  • Cykle
  • Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. MiÄ™dzy misjÄ… a politykÄ…
  • JÄ™zyk w prasie. Antologia
  • Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny Å›wiat hybryd i hybrydyzacji

Dodaj do koszyka Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.