reklama - zainteresowany?

Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków - Onepress

Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków
ISBN: 978-8-3808-8437-3
stron: 198, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,20 zł (poprzednio: 39,77 zł)
Oszczędzasz: 14% (-5,57 zł)

Dodaj do koszyka Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków

Tagi: Marketing | Zarządzanie

Jak specjaliści konstruują udane cyfrowe kampanie marketingowe? Jak wykorzystać najnowsze technologie, aby lepiej komunikować się ze swoimi klientami lub mierzyć efekty swoich działań?

W publikacji zaprezentowano kreatywne rozwiązania w tworzeniu strategii przedsiębiorstw działających zarówno na rynkach tradycyjnych, jak i wirtualnych. Przykłady projektów już zrealizowanych potwierdzają, iż marketing wsparty rozwiązaniami informatycznymi przynosi firmom świetne efekty finansowe i wizerunkowe. Zaletą opracowania jest to, iż studia przypadków opracowali praktycy – właściciele czy menedżerowie firm oraz studenci studiów stacjonarnych i niestacjonarnych na Wydziale Zarządzania. Książka może okazać się pomocna w odniesieniu sukcesu zarówno dla przedsiębiorców działających od wielu lat, jak i dla osób dopiero rozpoczynających własny biznes. Stanowi też przydatny materiał dla dydaktyków stosujących metodę case study do połączenia nauki i dydaktyki z praktyką.

Dodaj do koszyka Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków

 

Osoby które kupowały "Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków

Spis treści

Dodaj do koszyka Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.