Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków - Onepress
stron: 198, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 34,20 zł (poprzednio: 39,77 zł)
Oszczędzasz: 14% (-5,57 zł)
Jak specjaliści konstruują udane cyfrowe kampanie marketingowe? Jak wykorzystać najnowsze technologie, aby lepiej komunikować się ze swoimi klientami lub mierzyć efekty swoich działań?
W publikacji zaprezentowano kreatywne rozwiÄ…zania w tworzeniu strategii przedsiÄ™biorstw dziaÅ‚ajÄ…cych zarówno na rynkach tradycyjnych, jak i wirtualnych. PrzykÅ‚ady projektów już zrealizowanych potwierdzajÄ…, iż marketing wsparty rozwiÄ…zaniami informatycznymi przynosi firmom Å›wietne efekty finansowe i wizerunkowe. ZaletÄ… opracowania jest to, iż studia przypadków opracowali praktycy – wÅ‚aÅ›ciciele czy menedżerowie firm oraz studenci studiów stacjonarnych i niestacjonarnych na Wydziale ZarzÄ…dzania. Książka może okazać siÄ™ pomocna w odniesieniu sukcesu zarówno dla przedsiÄ™biorców dziaÅ‚ajÄ…cych od wielu lat, jak i dla osób dopiero rozpoczynajÄ…cych wÅ‚asny biznes. Stanowi też przydatny materiaÅ‚ dla dydaktyków stosujÄ…cych metodÄ™ case study do poÅ‚Ä…czenia nauki i dydaktyki z praktykÄ….
Osoby które kupowały "Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków", wybierały także:
- W komunikacyjnej przestrzeni nazw własnych i pospolitych. Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi 57,50 zł, (6,90 zł -88%)
- Cykle 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. Między misją a polityką 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Język w prasie. Antologia 49,29 zł, (6,90 zł -86%)
- Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny świat hybryd i hybrydyzacji 40,59 zł, (6,90 zł -83%)