reklama - zainteresowany?

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków - Onepress

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków
ebook
Autor: Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska
ISBN: 978-83-8088-992-7
stron: 180, Format: ebook
Data wydania: 2018-07-20
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 17,45 zł

Dodaj do koszyka Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie

W publikacji przedstawiono dwanaÅ›cie studiów przypadków, opisujÄ…cych dziaÅ‚ania wybranych przedsiÄ™biorstw z różnych branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacji. Autorzy omówili problemy strategii marketing-mix na rynkach zagranicznych, tj. doboru instrumentów marketingowych, ich wzajemnych relacji i roli orientacji internacjonalizacyjnej w strategii marketingowej. Ze wzglÄ™du na różnorodność przedsiÄ™biorstw poddanych badaniom uwzglÄ™dniono także specyfikÄ™ marketingu maÅ‚ych i Å›rednich firm na rynkach zagranicznych.

Książka jest adresowana przede wszystkim do menedżerów przedsiÄ™biorstw oraz studentów kierunków ekonomicznych i zarzÄ…dzania. DziÄ™ki niej można poszerzyć wiedzÄ™ na temat realizowanych przez polskie firmy strategii internacjonalizacji i marketingu na rynkach zagranicznych.

Studium przypadku (case study) jest jednÄ… z metod badaÅ„ jakoÅ›ciowych, bardzo pomocnÄ… przy rozwiÄ…zywaniu problemów z zakresu zarzÄ…dzania. To szczegóÅ‚owy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, np. organizacji, procesu zarzÄ…dzania, jego elementów lub otoczenia organizacji, w celu sformuÅ‚owania wniosków o przyczynach i rezultatach jego przebiegu. Stosuje siÄ™ jÄ… na uczelniach wyższych jako metodÄ™ edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować wiedzÄ™ studentów z praktykÄ… funkcjonowania przedsiÄ™biorstw oraz ksztaÅ‚tuje umiejÄ™tnoÅ›ci analityczne i decyzyjne.

Dodaj do koszyka Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków

 

Osoby które kupowały "Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywnoÅ›ci ludzi sukcesu

Dodaj do koszyka Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków

Spis treści

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków eBook -- spis treści

Wstęp 9

 

1. Strategie obecnoÅ›ci przedsiÄ™biorstwa na rynku zagranicznym – etapy, treść i rodzaje 11

    1. Badania rynków zagranicznych 12
    2. OkreÅ›lenie celów dziaÅ‚ania na rynku zagranicznym 17
    3. OkreÅ›lenie narzÄ™dzi marketingowych przedsiÄ™biorstwa i formuÅ‚owanie strategii marketing‑mix 18
    4. Realizacja strategii i kontrola 22
    5. Rodzaje strategii marketingowych na rynkach zagranicznych 23

 

2. Strategie marketingmix na rynkach zagranicznych 31

    1. Polityka produktu na rynkach zagranicznych 31
    2. Polityka cenowa na rynku zagranicznym 38
      1. Ustalanie ceny w działalności eksportowej 39
      2. Formy płatności w transakcjach zagranicznych 42
      3. Polityka cenowa w rozwiniętych formach internacjonalizacji 45
    3. Polityka dystrybucji na rynku zagranicznym 48
    4. Polityka promocji przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym 56
      1. Etapy strategii promocji na rynku międzynarodowym 57
      2. Rodzaje działań promocyjnych 61
    5. Marketing‑mix a orientacja internacjonalizacyjna przedsiÄ™biorstw 63
    6. Specyfika marketingu małych i średnich firm na rynkach zagranicznych 65
      1. Badania marketingowe rynków zagranicznych na użytek firm sektora MSP 67
      2. Podstawowe rodzaje strategii marketingowych małych i średnich firm na rynkach zagranicznych 69
      3. Organizacja działalności marketingowej MSP na rynkach zagranicznych 72

 

3. Strategie marketingowe polskich przedsiÄ™biorstw na rynkach zagranicznych – wyniki badaÅ„ wtórnych 75

    1. Formy dziaÅ‚ania przedsiÄ™biorstw województwa Å‚ódzkiego na rynkach zagranicznych 75
    2. Strategie marketing‑mix polskich przedsiÄ™biorstw na rynkach zagranicznych 77
      1. Badania marketingowe rynków zagranicznych i organizacja marketingu 78
      2. Rodzaje i treść strategii marketing‑mix polskich firm na rynkach zagranicznych 81

 

4. Strategie marketingmix przedsiÄ™biorstw województwa Å‚ódzkiego na rynkach zagranicznych. Studia przypadków 87

    1. Charakterystyka założeń badawczych 87
    2. Studia przypadków 90
      1. Przedsiębiorstwo z branży ogrodniczej Everlasting Flowers 93
      2. Przedsiębiorstwo z branży odzieżowej 97
      3. Przedsiębiorstwo odzieżowe i sklep internetowy z odzieżą oraz tekstyliami 106
      4. Producent w branży instalacyjno‑grzewczej 113
      5. Producent obudów plastikowych dla wyrobów elektronicznych 120
      6. Producent sprężarek do klimatyzacji pojazdów 128
      7. Producent wstążek i dodatków do kwiatów 135
      8. Producent komponentów plastikowych i metalowych do aparatury elektrycznej 140
      9. Przedsiębiorstwo handlowe z branży motoryzacyjnej 147
      10. Producent oprogramowania komputerowego dla przedsiębiorstw 152
      11. Producent taśm i etykiet odzieżowych 157
      12. Producent odlewów ze stopów aluminium 164

 

Podsumowanie 173

Bibliografia 177

Dodaj do koszyka Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.