reklama - zainteresowany?

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków - Onepress

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków
ebook
Autor: Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska
ISBN: 978-83-8088-992-7
stron: 180, Format: ebook
Data wydania: 2018-07-20
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 17,45 zł

Dodaj do koszyka Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie

W publikacji przedstawiono dwanaÅ›cie studiów przypadków, opisujÄ…cych dziaÅ‚ania wybranych przedsiÄ™biorstw z różnych branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacji. Autorzy omówili problemy strategii marketing-mix na rynkach zagranicznych, tj. doboru instrumentów marketingowych, ich wzajemnych relacji i roli orientacji internacjonalizacyjnej w strategii marketingowej. Ze wzglÄ™du na różnorodność przedsiÄ™biorstw poddanych badaniom uwzglÄ™dniono także specyfikÄ™ marketingu maÅ‚ych i Å›rednich firm na rynkach zagranicznych.

Książka jest adresowana przede wszystkim do menedżerów przedsiÄ™biorstw oraz studentów kierunków ekonomicznych i zarzÄ…dzania. DziÄ™ki niej można poszerzyć wiedzÄ™ na temat realizowanych przez polskie firmy strategii internacjonalizacji i marketingu na rynkach zagranicznych.

Studium przypadku (case study) jest jednÄ… z metod badaÅ„ jakoÅ›ciowych, bardzo pomocnÄ… przy rozwiÄ…zywaniu problemów z zakresu zarzÄ…dzania. To szczegóÅ‚owy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, np. organizacji, procesu zarzÄ…dzania, jego elementów lub otoczenia organizacji, w celu sformuÅ‚owania wniosków o przyczynach i rezultatach jego przebiegu. Stosuje siÄ™ jÄ… na uczelniach wyższych jako metodÄ™ edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować wiedzÄ™ studentów z praktykÄ… funkcjonowania przedsiÄ™biorstw oraz ksztaÅ‚tuje umiejÄ™tnoÅ›ci analityczne i decyzyjne.

Dodaj do koszyka Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków

 

Osoby które kupowały "Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków", wybierały także:

  • Prawa ludzkiej natury
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma
  • Twoja firma w social mediach. Podr
  • Stw

Dodaj do koszyka Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków

Spis treści

Dodaj do koszyka Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.