reklama - zainteresowany?

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków - Onepress

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków
Autor: Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska
ISBN: 9788380889910
okładka: miękka
Data wydania: 2018-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,92 zł (poprzednio: 34,79 zł)
Oszczędzasz: 14% (-4,87 zł)

Dodaj do koszyka Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków

Tagi: Marketing

W publikacji przedstawiono dwanaÅ›cie studiów przypadków, opisujÄ…cych dziaÅ‚ania wybranych przedsiÄ™biorstw z różnych branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacji. Autorzy omówili problemy strategii marketing-mix na rynkach zagranicznych, tj. doboru instrumentów marketingowych, ich wzajemnych relacji i roli orientacji internacjonalizacyjnej w strategii marketingowej. Ze wzglÄ™du na różnorodność przedsiÄ™biorstw poddanych badaniom uwzglÄ™dniono także specyfikÄ™ marketingu maÅ‚ych i Å›rednich firm na rynkach zagranicznych.

Książka jest adresowana przede wszystkim do menedżerów przedsiÄ™biorstw oraz studentów kierunków ekonomicznych i zarzÄ…dzania. DziÄ™ki niej można poszerzyć wiedzÄ™ na temat realizowanych przez polskie firmy strategii internacjonalizacji i marketingu na rynkach zagranicznych.

Studium przypadku (case study) jest jednÄ… z metod badaÅ„ jakoÅ›ciowych, bardzo pomocnÄ… przy rozwiÄ…zywaniu problemów z zakresu zarzÄ…dzania. To szczegóÅ‚owy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, np. organizacji, procesu zarzÄ…dzania, jego elementów lub otoczenia organizacji, w celu sformuÅ‚owania wniosków o przyczynach i rezultatach jego przebiegu. Stosuje siÄ™ jÄ… na uczelniach wyższych jako metodÄ™ edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować wiedzÄ™ studentów z praktykÄ… funkcjonowania przedsiÄ™biorstw oraz ksztaÅ‚tuje umiejÄ™tnoÅ›ci analityczne i decyzyjne.

Dodaj do koszyka Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków

 

Osoby które kupowały "Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywnoÅ›ci ludzi sukcesu

Dodaj do koszyka Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.