reklama - zainteresowany?

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków - Onepress

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków
Autor: Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska
ISBN: 9788380889910
okładka: miękka
Data wydania: 2018-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,92 zł (poprzednio: 34,79 zł)
Oszczędzasz: 14% (-4,87 zł)

Dodaj do koszyka Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków

Tagi: Marketing

W publikacji przedstawiono dwanaÅ›cie studiów przypadków, opisujÄ…cych dziaÅ‚ania wybranych przedsiÄ™biorstw z różnych branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacji. Autorzy omówili problemy strategii marketing-mix na rynkach zagranicznych, tj. doboru instrumentów marketingowych, ich wzajemnych relacji i roli orientacji internacjonalizacyjnej w strategii marketingowej. Ze wzglÄ™du na różnorodność przedsiÄ™biorstw poddanych badaniom uwzglÄ™dniono także specyfikÄ™ marketingu maÅ‚ych i Å›rednich firm na rynkach zagranicznych.

Książka jest adresowana przede wszystkim do menedżerów przedsiÄ™biorstw oraz studentów kierunków ekonomicznych i zarzÄ…dzania. DziÄ™ki niej można poszerzyć wiedzÄ™ na temat realizowanych przez polskie firmy strategii internacjonalizacji i marketingu na rynkach zagranicznych.

Studium przypadku (case study) jest jednÄ… z metod badaÅ„ jakoÅ›ciowych, bardzo pomocnÄ… przy rozwiÄ…zywaniu problemów z zakresu zarzÄ…dzania. To szczegóÅ‚owy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, np. organizacji, procesu zarzÄ…dzania, jego elementów lub otoczenia organizacji, w celu sformuÅ‚owania wniosków o przyczynach i rezultatach jego przebiegu. Stosuje siÄ™ jÄ… na uczelniach wyższych jako metodÄ™ edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować wiedzÄ™ studentów z praktykÄ… funkcjonowania przedsiÄ™biorstw oraz ksztaÅ‚tuje umiejÄ™tnoÅ›ci analityczne i decyzyjne.

Dodaj do koszyka Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków

 

Osoby które kupowały "Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków

Spis treści

Dodaj do koszyka Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.