reklama - zainteresowany?

Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji - Onepress

Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji
ebook
Autor: Michał Kaczmarczyk (red.)
ISBN: 978-83-65682-92-5
stron: 162, Format: ebook
Data wydania: 2018-06-16
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 14,34 zł (poprzednio: 20,49 zł)
Oszczędzasz: 30% (-6,15 zł)

Dodaj do koszyka Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji

Tagi: Marketing | Zarządzanie

Celem niniejszej monografii jest analiza wielowymiarowości zjawiska kon­wergencji mediów i jego konsekwencji w odniesieniu do sfery komunikacji marke­tingowej i public relations współczesnych organizacji. Analiza ta w szczególności dotyczy technologicznych, ekonomicznych i kulturowych aspektów prze­obrażeń komunikacji społecznej firm oraz ewolucji form i narzędzi owej komunika­cji w dobie ekspansji nowych technologii i przenikania się zjawisk medialnych. Przy­jęto, że tak jak konwergencja wywołuje wielorakie, skomplikowane konsekwencje dla działalności przedsiębiorstw i ich funkcjonowania w sferze komunikacyjnej, tak samo zjawisko konwergencji jest wielowymiarowe, wymykające się jednoznacznym definicjom, precyzyjnym opisom i uproszczonym zabiegom badawczym. Konieczne jest więc dokonanie jego wielowymiarowej analizy z wykorzystaniem podejścia in­terdyscyplinarnego i złożonej metodologii wykorzystującej dorobek takich dziedzin jak nauka o zarządzaniu, nauka o mediach, socjologia, psychologia organizacji etc.

Dodaj do koszyka Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji

 

Osoby które kupowały "Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji

Spis treści

Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji eBook -- spis treści

Wprowadzenie...7

Agnieszka Rosińska-Mamej: Ikonizacja tematów e-maili marketingowych...11

Joanna Mikosz: Przedsięwzięcia promocyjne polskich redakcjiprasowych – komunikacja z nabywcami...29

Karolina Karbownik: Strategie komunikacyjne z pracownikami niepełnosprawnymi w e-przedsiębiorstwie...53

Anna Mlekodaj: Harnaś, ze hej! Marketingowe użycie dziedzictwa kulturowego (na przykładzie Podhala)...71

Dominika Popielec: Pomiędzy misją a promocją. Funkcjonowanie organizacji wspierających dziennikarstwo śledcze
na przykładzie Center for Investigative Reporting...81

Anna Jupowicz-Ginalska: Finansowa funkcja okładek polskich magazynów...93

Michał Kaczmarczyk: Wydarzenia uczelniane jako narzędzie akademickiego public relations. Studium przypadku Kongresu Praktyków Biznesu w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu...133

Dodaj do koszyka Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.