Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji - Onepress

ISBN: 978-83-65682-92-5
stron: 162, Format: ebook
Data wydania: 2018-06-16
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 17,42 zł (poprzednio: 20,26 zł)
Oszczędzasz: 14% (-2,84 zł)
Celem niniejszej monografii jest analiza wielowymiarowoÅ›ci zjawiska konwergencji mediów i jego konsekwencji w odniesieniu do sfery komunikacji marketingowej i public relations wspóÅ‚czesnych organizacji. Analiza ta w szczególnoÅ›ci dotyczy technologicznych, ekonomicznych i kulturowych aspektów przeobrażeÅ„ komunikacji spoÅ‚ecznej firm oraz ewolucji form i narzÄ™dzi owej komunikacji w dobie ekspansji nowych technologii i przenikania siÄ™ zjawisk medialnych. PrzyjÄ™to, że tak jak konwergencja wywoÅ‚uje wielorakie, skomplikowane konsekwencje dla dziaÅ‚alnoÅ›ci przedsiÄ™biorstw i ich funkcjonowania w sferze komunikacyjnej, tak samo zjawisko konwergencji jest wielowymiarowe, wymykajÄ…ce siÄ™ jednoznacznym definicjom, precyzyjnym opisom i uproszczonym zabiegom badawczym. Konieczne jest wiÄ™c dokonanie jego wielowymiarowej analizy z wykorzystaniem podejÅ›cia interdyscyplinarnego i zÅ‚ożonej metodologii wykorzystujÄ…cej dorobek takich dziedzin jak nauka o zarzÄ…dzaniu, nauka o mediach, socjologia, psychologia organizacji etc.
Osoby które kupowały "Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)