Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji - Onepress

ISBN: 978-83-65682-92-5
stron: 162, Format: ebook
Data wydania: 2018-06-16
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 14,34 zł (poprzednio: 20,49 zł)
Oszczędzasz: 30% (-6,15 zł)
Celem niniejszej monografii jest analiza wielowymiarowości zjawiska konwergencji mediów i jego konsekwencji w odniesieniu do sfery komunikacji marketingowej i public relations współczesnych organizacji. Analiza ta w szczególności dotyczy technologicznych, ekonomicznych i kulturowych aspektów przeobrażeń komunikacji społecznej firm oraz ewolucji form i narzędzi owej komunikacji w dobie ekspansji nowych technologii i przenikania się zjawisk medialnych. Przyjęto, że tak jak konwergencja wywołuje wielorakie, skomplikowane konsekwencje dla działalności przedsiębiorstw i ich funkcjonowania w sferze komunikacyjnej, tak samo zjawisko konwergencji jest wielowymiarowe, wymykające się jednoznacznym definicjom, precyzyjnym opisom i uproszczonym zabiegom badawczym. Konieczne jest więc dokonanie jego wielowymiarowej analizy z wykorzystaniem podejścia interdyscyplinarnego i złożonej metodologii wykorzystującej dorobek takich dziedzin jak nauka o zarządzaniu, nauka o mediach, socjologia, psychologia organizacji etc.
Osoby które kupowały "Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
Spis treści
Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji eBook -- spis treści
Wprowadzenie...7
Agnieszka Rosińska-Mamej: Ikonizacja tematów e-maili marketingowych...11
Joanna Mikosz: Przedsięwzięcia promocyjne polskich redakcjiprasowych – komunikacja z nabywcami...29
Karolina Karbownik: Strategie komunikacyjne z pracownikami niepełnosprawnymi w e-przedsiębiorstwie...53
Anna Mlekodaj: Harnaś, ze hej! Marketingowe użycie dziedzictwa kulturowego (na przykładzie Podhala)...71
Dominika Popielec: Pomiędzy misją a promocją. Funkcjonowanie organizacji wspierających dziennikarstwo śledcze
na przykładzie Center for Investigative Reporting...81
Anna Jupowicz-Ginalska: Finansowa funkcja okładek polskich magazynów...93
Michał Kaczmarczyk: Wydarzenia uczelniane jako narzędzie akademickiego public relations. Studium przypadku Kongresu Praktyków Biznesu w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu...133