reklama - zainteresowany?

Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji - Onepress

Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji
ebook
Autor: Michał Kaczmarczyk (red.)
ISBN: 978-83-65682-92-5
stron: 162, Format: ebook
Data wydania: 2018-06-16
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 16,81 zł (poprzednio: 20,25 zł)
Oszczędzasz: 17% (-3,44 zł)

Dodaj do koszyka Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie

Celem niniejszej monografii jest analiza wielowymiarowoÅ›ci zjawiska kon­wergencji mediów i jego konsekwencji w odniesieniu do sfery komunikacji marke­tingowej i public relations wspóÅ‚czesnych organizacji. Analiza ta w szczególnoÅ›ci dotyczy technologicznych, ekonomicznych i kulturowych aspektów prze­obrażeÅ„ komunikacji spoÅ‚ecznej firm oraz ewolucji form i narzÄ™dzi owej komunika­cji w dobie ekspansji nowych technologii i przenikania siÄ™ zjawisk medialnych. Przy­jÄ™to, że tak jak konwergencja wywoÅ‚uje wielorakie, skomplikowane konsekwencje dla dziaÅ‚alnoÅ›ci przedsiÄ™biorstw i ich funkcjonowania w sferze komunikacyjnej, tak samo zjawisko konwergencji jest wielowymiarowe, wymykajÄ…ce siÄ™ jednoznacznym definicjom, precyzyjnym opisom i uproszczonym zabiegom badawczym. Konieczne jest wiÄ™c dokonanie jego wielowymiarowej analizy z wykorzystaniem podejÅ›cia in­terdyscyplinarnego i zÅ‚ożonej metodologii wykorzystujÄ…cej dorobek takich dziedzin jak nauka o zarzÄ…dzaniu, nauka o mediach, socjologia, psychologia organizacji etc.

Dodaj do koszyka Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji

Spis treści

Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji eBook -- spis treści

Wprowadzenie...7

Agnieszka RosiÅ„ska-Mamej: Ikonizacja tematów e-maili marketingowych...11

Joanna Mikosz: PrzedsiÄ™wziÄ™cia promocyjne polskich redakcjiprasowych – komunikacja z nabywcami...29

Karolina Karbownik: Strategie komunikacyjne z pracownikami niepełnosprawnymi w e-przedsiębiorstwie...53

Anna Mlekodaj: Harnaś, ze hej! Marketingowe użycie dziedzictwa kulturowego (na przykładzie Podhala)...71

Dominika Popielec: Pomiędzy misją a promocją. Funkcjonowanie organizacji wspierających dziennikarstwo śledcze
na przykładzie Center for Investigative Reporting...81

Anna Jupowicz-Ginalska: Finansowa funkcja okÅ‚adek polskich magazynów...93

MichaÅ‚ Kaczmarczyk: Wydarzenia uczelniane jako narzÄ™dzie akademickiego public relations. Studium przypadku Kongresu Praktyków Biznesu w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu...133

Dodaj do koszyka Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.