Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji - Onepress
ISBN: 978-83-65682-92-5
stron: 162, Format: ebook
Data wydania: 2018-06-16
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 14,34 zł (poprzednio: 20,49 zł)
Oszczędzasz: 30% (-6,15 zł)
Celem niniejszej monografii jest analiza wielowymiarowoÅ›ci zjawiska konwergencji mediów i jego konsekwencji w odniesieniu do sfery komunikacji marketingowej i public relations wspóÅ‚czesnych organizacji. Analiza ta w szczególnoÅ›ci dotyczy technologicznych, ekonomicznych i kulturowych aspektów przeobrażeÅ„ komunikacji spoÅ‚ecznej firm oraz ewolucji form i narzÄ™dzi owej komunikacji w dobie ekspansji nowych technologii i przenikania siÄ™ zjawisk medialnych. PrzyjÄ™to, że tak jak konwergencja wywoÅ‚uje wielorakie, skomplikowane konsekwencje dla dziaÅ‚alnoÅ›ci przedsiÄ™biorstw i ich funkcjonowania w sferze komunikacyjnej, tak samo zjawisko konwergencji jest wielowymiarowe, wymykajÄ…ce siÄ™ jednoznacznym definicjom, precyzyjnym opisom i uproszczonym zabiegom badawczym. Konieczne jest wiÄ™c dokonanie jego wielowymiarowej analizy z wykorzystaniem podejÅ›cia interdyscyplinarnego i zÅ‚ożonej metodologii wykorzystujÄ…cej dorobek takich dziedzin jak nauka o zarzÄ…dzaniu, nauka o mediach, socjologia, psychologia organizacji etc.
Osoby które kupowały "Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
Spis treści
Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji eBook -- spis treści
Wprowadzenie...7
Agnieszka RosiÅ„ska-Mamej: Ikonizacja tematów e-maili marketingowych...11
Joanna Mikosz: PrzedsiÄ™wziÄ™cia promocyjne polskich redakcjiprasowych – komunikacja z nabywcami...29
Karolina Karbownik: Strategie komunikacyjne z pracownikami niepełnosprawnymi w e-przedsiębiorstwie...53
Anna Mlekodaj: Harnaś, ze hej! Marketingowe użycie dziedzictwa kulturowego (na przykładzie Podhala)...71
Dominika Popielec: Pomiędzy misją a promocją. Funkcjonowanie organizacji wspierających dziennikarstwo śledcze
na przykładzie Center for Investigative Reporting...81
Anna Jupowicz-Ginalska: Finansowa funkcja okÅ‚adek polskich magazynów...93
MichaÅ‚ Kaczmarczyk: Wydarzenia uczelniane jako narzÄ™dzie akademickiego public relations. Studium przypadku Kongresu Praktyków Biznesu w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu...133