reklama - zainteresowany?

Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Etapy i formy - Onepress

Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Etapy i formy
ebook
Autor: Wojciech Grzegorczyk, Wioletta Krawiec
ISBN: 978-83-8142-547-6
stron: 208, Format: ebook
Data wydania: 2019-09-11
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,94 zł (poprzednio: 24,32 zł)
Oszczędzasz: 18% (-4,38 zł)

Dodaj do koszyka Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Etapy i formy

Tagi: Finanse | Rachunkowość | Zarządzanie

Publikacja dotyczy różnych strategii wejÅ›cia polskich przedsiÄ™biorstw na rynki zagraniczne. Autorzy przedstawili charakterystykÄ™ tego procesu ze szczególnym naciskiem na okreÅ›lenie motywów, metod oceny, wyboru rynków zagranicznych, form i kierunków geograficznych, a także dziaÅ‚aÅ„ marketingowych i efektów ekspansji zagranicznej firm. PodjÄ™te zagadnienia zaprezentowali na podstawie przeprowadzonych badaÅ„ literaturowych oraz pierwotnych na próbie polskich przedsiÄ™biorstw z różnych branż. W monografii znajduje siÄ™ też kilka studiów przypadków odnoszÄ…cych siÄ™ do internacjonalizacji polskich firm.

Dodaj do koszyka Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Etapy i formy

 

Osoby które kupowały "Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Etapy i formy", wybierały także:

  • Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a post
  • PieniÄ…dze pÅ‚ynÄ… z duszy. Odzyskaj swoje wewnÄ™trzne bogactwo
  • Zarabiaj na nieruchomoÅ›ciach. Praktyczny poradnik, jak kupić, wyremontować i wynająć mieszkanie
  • Blockchain i kryptowaluty. Kurs video. Zdecentralizowane finanse od podstaw
  • B

Dodaj do koszyka Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Etapy i formy

Spis treści

Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Etapy i formy eBook -- spis treści

WstÄ™p          9

 

1. Proces ekspansji przedsiÄ™biorstw na rynki zagraniczne               11

    1. Czynniki i motywy ekspansji zagranicznej przedsiÄ™biorstw              11
    2. Mikroekonomiczne teorie internacjonalizacji    16
    3. Strategia wejÅ›cia na rynki zagraniczne i jej elementy       21
      1. Rodzaje strategii ekspansji przedsiÄ™biorstw na rynki zagraniczne    21
      2. Znaczenie rynków zagranicznych w strategii firmy              24
      3. Ocena i wybór rynków zagranicznych    29
      4. Wybór formy ekspansji na rynki zagraniczne       31
    4. Specyfika procesu ekspansji na rynki zagraniczne maÅ‚ych i Å›rednich przedsiÄ™biorstw             48

 

2. Metody wyboru rynków zagranicznych i pomiar efektów ekspansji na te rynki    55

    1. ŹródÅ‚a informacji w procesie wejÅ›cia firmy na rynek zagraniczny  55
    2. Obszar prowadzonych badaÅ„ i analiz na rynkach zagranicznych    61
    3. Metody selekcji i wyboru rynków zagranicznych              66
    4. Pomiar stopnia internacjonalizacji i jej efektów 73

 

3. Proces ekspansji firm na rynki zagraniczne – wyniki badaÅ„ wtórnych      81

    1. Charakterystyka zaÅ‚ożeÅ„ badawczych   81
    2. Formy ekspansji polskich firm na rynki zagraniczne – wyniki badaÅ„ wtórnych           86
      1. DziaÅ‚ania eksportowe polskich przedsiÄ™biorstw                 89
      2. Wykorzystanie franchisingu na rynkach zagranicznych    96
      3. Inwestycje bezpoÅ›rednie polskich przedsiÄ™biorstw          98

 

4. Proces ekspansji firm na rynki zagraniczne – wyniki badaÅ„ pierwotnych 103

    1. Charakterystyka badanych firm dziaÅ‚ajÄ…cych na rynkach zagranicznych       103
    2. Motywy internacjonalizacji przedsiÄ™biorstw województwa Å‚ódzkiego           112
    3. OkreÅ›lenie metod oceny i wyboru rynków zagranicznych jako celu ekspansji firm   124
    4. Formy ekspansji na rynki zagraniczne i ich proces            129
    5. Kierunki ekspansji i liczba rynków zagranicznych              134
    6. DziaÅ‚ania marketingowe firm na rynkach zagranicznych   141
    7. Pomiar efektów ekspansji firm na rynki zagraniczne         156

 

5. Ekspansja polskich firm na rynki zagraniczne – studia przypadków           163

    1. Firma z branży kwiaciarsko‑ogrodniczej             163
      1. Charakterystyka firmy              163
      2. DziaÅ‚ania na rynkach zagranicznych      165
      3. Strategia marketing‑mix firmy na rynkach zagranicznych               166
      4. Modele ekspansji i analiza efektywnoÅ›ci dziaÅ‚aÅ„ za granicÄ…             167
      5. Wnioski i rekomendacje          167
    2. Producent tworzyw sztucznych dla branży budowlanej   168
      1. Charakterystyka firmy                168
      2. DziaÅ‚alność na rynkach zagranicznych    169
      3. Motywy i cel dziaÅ‚aÅ„ na rynkach zagranicznych   170
      4. Modele ekspansji na rynki zagraniczne  171
      5. Strategia dziaÅ‚alnoÅ›ci na rynkach zagranicznych  172
      6. Analiza efektywnoÅ›ci dziaÅ‚aÅ„    173
      7. Wnioski i rekomendacje           174
    3. ZakÅ‚ad przetwórstwa owoców i warzyw               175
      1. Charakterystyka firmy                175
      2. DziaÅ‚alność na rynkach zagranicznych    176
      3. Motywy i cel podjÄ™cia dziaÅ‚aÅ„ na rynkach zagranicznych   176
      4. Modele ekspansji na rynki zagraniczne  177
      5. Strategia dziaÅ‚alnoÅ›ci na rynkach zagranicznych  177
      6. Analiza efektywnoÅ›ci dziaÅ‚aÅ„    178
      7. Wnioski i rekomendacje           179
    4. Producent z branży napojów energetycznych   180
      1. Charakterystyka firmy                180
      2. DziaÅ‚alność na rynkach zagranicznych    181
      3. Motywy i cel podjÄ™cia dziaÅ‚aÅ„ na rynkach zagranicznych   182
      4. Modele ekspansji na rynki zagraniczne  182
      5. Strategia dziaÅ‚alnoÅ›ci na rynkach zagranicznych  182
      6. Wnioski i rekomendacje           184
    5. Producent drzwi i oÅ›cieżnic – branża budowlana              184
      1. Charakterystyka firmy                184
      2. DziaÅ‚alność na rynkach zagranicznych    185
      3. Motywy i cel podjÄ™cia dziaÅ‚aÅ„ na rynkach zagranicznych   186
      4. Modele ekspansji na rynki zagraniczne  186
      5. dziaÅ‚alnoÅ›ci na rynkach zagranicznych   186
      6. Analiza efektywnoÅ›ci dziaÅ‚aÅ„    187
      7. Wnioski i rekomendacje           188
    6. Producent wyposażenia placówek oÅ›wiatowych               188

5.6.1. Charakterystyka firmy                                                          188

5.6.2. DziaÅ‚alność na rynkach zagranicznych                               189

5.6.3. Motywy i cel podjÄ™cia siÄ™ dziaÅ‚aÅ„ na rynkach zagranicznych)              190

5.6.4. Modele ekspansji na rynki zagraniczne                            190

5.6.5. Strategia dziaÅ‚alnoÅ›ci na rynkach zagranicznych             190

5.6.6. Wnioski i rekomendacje                                                      191

 

Podsumowanie                  193

Bibliografia                          197

Spis rysunków i tabel        205

Dodaj do koszyka Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Etapy i formy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.