reklama - zainteresowany?

Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko - Onepress

Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko
ebook
Autor: Jarek Szczepański
ISBN: 978-83-283-1022-3
stron: 280, Format: ebook
Data wydania: 2015-03-12
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 24,70 zł (poprzednio: 44,11 zł)
Oszczędzasz: 44% (-19,41 zł)

Dodaj do koszyka Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko

Tagi: Marketing | Zarządzanie

Marka, czyli wszystko co masz

Autor tej książki napisał ją, bo prosili o to współpracownicy, klienci i szkoleniowcy. Sam pracował z markami przez dwadzieścia lat. Intensywnie chłonął wiedzę studiując, czytając setki książek, uczestnicząc w dziesiątkach sympozjów, rozmawiając z wybitnymi praktykami tematu. Szefował działom marketingu i sprzedaży, tworzył i wdrażał rynkowe strategie, doradzał klientom w zakresie kreowania i prowadzenia marek. Budował od podstaw nowe brandy i rewitalizował istniejące. Odniósł na tym polu wiele sukcesów. Doszedł do jednego wniosku:

Marketing jest prosty!

Zasady sztuki marketingu opanować można dosyć szybko i nie warto tracić życia na odkrywanie na nowo tego, co wymyślili menedżerowie przed nami. Wystarczy sięgnąć po książkę Jacka Szczepańskiego. Pomoże Ci ona zrozumieć, czym jest marka oraz zależności między nią, a rynkiem na którym jest ona obecna. Wskaże rolę innowacji w rozwoju brandu. Ułatwi skonstruowanie odpowiedniej strategii obecności marki na rynku. Innymi słowy – dostarczy na tyle kompletnej wiedzy z zakresu brand marketingu, być był gotów do podejmowania decyzji. Czy będą to decyzje właściwe? To zależy już od Ciebie...

Naprawdę trudne jest podejmowanie właściwych wyborów...

Dodaj do koszyka Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko

 

Osoby które kupowały "Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko

Spis treści

Dodaj do koszyka Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.