reklama - zainteresowany?

Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko - Onepress

Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko
Autor: Jarek Szczepański
ISBN: 978-83-283-0140-5
stron: 280, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2015-03-12
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 44,90 zł

Dodaj do koszyka Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie

Marka, czyli wszystko co masz

Autor tej książki napisaÅ‚ jÄ…, bo prosili o to wspóÅ‚pracownicy, klienci i szkoleniowcy. Sam pracowaÅ‚ z markami przez dwadzieÅ›cia lat. Intensywnie chÅ‚onÄ…Å‚ wiedzÄ™ studiujÄ…c, czytajÄ…c setki książek, uczestniczÄ…c w dziesiÄ…tkach sympozjów, rozmawiajÄ…c z wybitnymi praktykami tematu. SzefowaÅ‚ dziaÅ‚om marketingu i sprzedaży, tworzyÅ‚ i wdrażaÅ‚ rynkowe strategie, doradzaÅ‚ klientom w zakresie kreowania i prowadzenia marek. BudowaÅ‚ od podstaw nowe brandy i rewitalizowaÅ‚ istniejÄ…ce. OdniósÅ‚ na tym polu wiele sukcesów. DoszedÅ‚ do jednego wniosku:

Marketing jest prosty!

Zasady sztuki marketingu opanować można dosyć szybko i nie warto tracić życia na odkrywanie na nowo tego, co wymyÅ›lili menedżerowie przed nami. Wystarczy siÄ™gnąć po książkÄ™ Jacka SzczepaÅ„skiego. Pomoże Ci ona zrozumieć, czym jest marka oraz zależnoÅ›ci miÄ™dzy niÄ…, a rynkiem na którym jest ona obecna. Wskaże rolÄ™ innowacji w rozwoju brandu. UÅ‚atwi skonstruowanie odpowiedniej strategii obecnoÅ›ci marki na rynku. Innymi sÅ‚owy – dostarczy na tyle kompletnej wiedzy z zakresu brand marketingu, być byÅ‚ gotów do podejmowania decyzji. Czy bÄ™dÄ… to decyzje wÅ‚aÅ›ciwe? To zależy już od Ciebie...

NaprawdÄ™ trudne jest podejmowanie wÅ‚aÅ›ciwych wyborów...

Dodaj do koszyka Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko

 

Osoby które kupowały "Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko

Spis treści

Dodaj do koszyka Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.