Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzone - Onepress
ISBN: 978-83-283-5307-7
stron: 344, Format: ebook
Data wydania: 2018-09-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 27,45 zł (poprzednio: 53,82 zł)
Oszczędzasz: 49% (-26,37 zł)
Teraz marketing jest prosty!
Czy można szybko opanować sztukÄ™ marketingu, nie tracÄ…c czasu na odkrywanie tego, co wymyÅ›lono przed nami? OczywiÅ›cie! Wystarczy siÄ™gnąć po tÄ™ książkÄ™. Pomoże Ci ona zrozumieć, na czym polega skuteczny brand marketing, czym jest marka i jakie sÄ… zależnoÅ›ci miÄ™dzy niÄ… a rynkiem. Wskaże rolÄ™ innowacji w rozwoju brandu. UÅ‚atwi skonstruowanie odpowiedniej strategii i portfela. Innymi sÅ‚owy - dostarczy kompletnej wiedzy, dziÄ™ki której zaczniesz dziaÅ‚ać efektywnie.
Książka jest owocem dwudziestu lat praktyki, formalnych studiów, setek przeczytanych książek, dziesiÄ…tek sympozjów i bezpoÅ›rednich rozmów z wybitnymi specjalistami ds. marketingu. PowstaÅ‚a, bo od lat prosili o niÄ… wspóÅ‚pracownicy i klienci autora oraz szkoleniowcy.
Nowe wydanie zostaÅ‚o wzbogacone o rozdziaÅ‚ o strategiach detalistów i sklepowych markach.
Osoby które kupowały "Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzone", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)