reklama - zainteresowany?

Strategiczne zarządzanie marką - Onepress

Strategiczne zarządzanie marką
Autor: Keller Kevin Lane
Tłumaczenie: Bruzi Hanna, Adamczyk-Żylińska Marika, Miśkiewicz Magdalena
ISBN: 978-8-3264-1183-0
stron: 720, okładka: twarda
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 102,00 zł (poprzednio: 118,60 zł)
Oszczędzasz: 14% (-16,60 zł)

Dodaj do koszyka Strategiczne zarządzanie marką

Tagi: Zarządzanie

Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sprostać oczekiwaniom klientów oraz wymogom rynku? Na te pytania, i jeszcze wiele innych, znajdziesz odpowiedź w tej książce.

Jest to uznany w wielu krajach podręcznik akademicki poświęcony zarządzaniu marką, będący jedną z najbardziej obszernych pozycji na ten temat wydanych na świecie. Polska edycja została wzbogacona o aktualne dane liczbowe oraz o przykłady zaczerpnięte z realiów naszego krajowego rynku, dzięki czemu stanowi cenne i wiarygodne źródło wiedzy.

Adresaci:

Książka adresowana jest do studentów zarządzania, marketingu oraz słuchaczy wykładów poświęconych marce. Publikacja skierowana jest także do menedżerów i szefów marketingu oraz do pracowników agencji reklamowych i public relations.

 


 

Dodaj do koszyka Strategiczne zarządzanie marką

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Strategiczne zarządzanie marką

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.