reklama - zainteresowany?

Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie - Onepress

Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie
Autor: Keller Kevin Lane
Tłumaczenie: Bruzi Hanna, Adamczyk-Żylińska Marika, Miśkiewicz Magdalena
ISBN: 978-8-3633-9113-3
stron: 720, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 95,20 zł (poprzednio: 119,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-23,80 zł)

Dodaj do koszyka Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie

Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosnÄ… w siÅ‚Ä™, a inne - nawet jeÅ›li odniosÅ‚y spektakularny sukces - upadajÄ…? Dlaczego jedne sÄ… w stanie przetrwać najwiÄ™ksze zawirowania gospodarcze i spoÅ‚eczne, a drugie nie potrafiÄ… sprostać oczekiwaniom klientów oraz wymogom rynku? Na te pytania, i jeszcze wiele innych, znajdziesz odpowiedź w tej książce.

Jest to uznany w wielu krajach podrÄ™cznik akademicki poÅ›wiÄ™cony zarzÄ…dzaniu markÄ…, bÄ™dÄ…cy jednÄ… z najbardziej obszernych pozycji na ten temat wydanych na Å›wiecie. Polska edycja zostaÅ‚a wzbogacona o aktualne dane liczbowe oraz o przykÅ‚ady zaczerpniÄ™te z realiów naszego krajowego rynku, dziÄ™ki czemu stanowi cenne i wiarygodne źródÅ‚o wiedzy.

Książka adresowana jest do studentów zarzÄ…dzania, marketingu oraz sÅ‚uchaczy wykÅ‚adów poÅ›wiÄ™conych marce. Publikacja skierowana jest także do menedżerów i szefów marketingu oraz do pracowników agencji reklamowych i public relations.

 

Nie byÅ‚o dotÄ…d na polskim rynku pozycji omawiajÄ…cej tak szerokie spektrum problemów zwiÄ…zanych z zarzÄ…dzaniem markÄ…, a także caÅ‚ym portfelem marek. Autorowi udaÅ‚o siÄ™ w wyczerpujÄ…cy sposób omówić niemal każdy, nawet pozornie detaliczny problem, jaki wiąże siÄ™ z markami. Zatem dla Czytelnika poszukujÄ…cego kompendium wiedzy z zakresu zarzÄ…dzania markÄ… książka Kellera to absolutny strzaÅ‚ w dziesiÄ…tkÄ™.
 

dr hab. Jacek Kall
prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

Dodaj do koszyka Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie

 

Osoby które kupowały "Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie

Spis treści

Dodaj do koszyka Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.