reklama - zainteresowany?

Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie - Onepress

Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie
Autor: Keller Kevin Lane
Tłumaczenie: Bruzi Hanna, Adamczyk-Żylińska Marika, Miśkiewicz Magdalena
ISBN: 978-8-3633-9113-3
stron: 720, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 95,20 zł (poprzednio: 119,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-23,80 zł)

Dodaj do koszyka Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie

Tagi: Marketing | Zarządzanie

Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sprostać oczekiwaniom klientów oraz wymogom rynku? Na te pytania, i jeszcze wiele innych, znajdziesz odpowiedź w tej książce.

Jest to uznany w wielu krajach podręcznik akademicki poświęcony zarządzaniu marką, będący jedną z najbardziej obszernych pozycji na ten temat wydanych na świecie. Polska edycja została wzbogacona o aktualne dane liczbowe oraz o przykłady zaczerpnięte z realiów naszego krajowego rynku, dzięki czemu stanowi cenne i wiarygodne źródło wiedzy.

Książka adresowana jest do studentów zarządzania, marketingu oraz słuchaczy wykładów poświęconych marce. Publikacja skierowana jest także do menedżerów i szefów marketingu oraz do pracowników agencji reklamowych i public relations.

 

Nie było dotąd na polskim rynku pozycji omawiającej tak szerokie spektrum problemów związanych z zarządzaniem marką, a także całym portfelem marek. Autorowi udało się w wyczerpujący sposób omówić niemal każdy, nawet pozornie detaliczny problem, jaki wiąże się z markami. Zatem dla Czytelnika poszukującego kompendium wiedzy z zakresu zarządzania marką książka Kellera to absolutny strzał w dziesiątkę.
 

dr hab. Jacek Kall
prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

Dodaj do koszyka Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie

 

Osoby które kupowały "Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.