reklama - zainteresowany?

Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma - Onepress

Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma
ebook
Autor: Krzysztof Wadas
ISBN: 978-83-283-9843-6
stron: 232, Format: ebook
Data wydania: 2022-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 32,95 zł (poprzednio: 58,84 zł)
Oszczędzasz: 44% (-25,89 zł)

Dodaj do koszyka Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma

Tagi: Marketing | Zarz

Marketing to sztuka wyboru... w

Dodaj do koszyka Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma

Spis treści

Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie eBook -- spis treści

Podziękowania

Wstęp. Marketing to sztuka wyboru

Rozdział 1. Marka jako znak z większą lub mniejszą mocą

  • O tym, jak Kanadyjczyk w T-shircie z Hugo Bossa twierdził, że marka nie ma znaczenia
  • Znak, który ułatwia decyzje i budzi emocje
  • Na początek określ, jaką moc ma Twoja marka
  • Marka, której jeszcze nie ma
  • Marka, która nie zauważyła, że staje się marką
  • Marka, która znalazła się po ciemnej stronie mocy
  • Marka, która ma wielką moc
  • Znają markę czy nie znają? Oto jest pytanie

Rozdział 2. Diabeł tkwi w. strategii

  • Czym się różni strategia marki od strategii komunikacji?
  • Jedna strategia czy wiele strategii marki w obrębie jednej firmy?
  • Co wspólnego z podrywem ma proces strategiczny?

Rozdział 3. Najciemniej pod latarnią, czyli o tym, jak poznać swoje podwórko

  • Musisz - tak, musisz wiedzieć, do kogo chcesz trafić: określenie grupy docelowej
  • Musisz wiedzieć, z kim konkurujesz
  • Musisz przeprowadzić autodiagnozę

Rozdział 4. Pozycjonowanie - sposób na to, żeby zostać w świadomości konsumenta na dłużej

  • O co chodzi z tym całym pozycjonowaniem i dlaczego nie chodzi tutaj o Google'a - przykładów kilka
  • Pozycjonowanie swoje, a wizerunek swoje
  • Klucz do pozycjonowania marki, czyli jak to zrobić krok po kroku
  • Brand key
  • Wiem, wiem, nie ma to jak przykład

Rozdział 5. Przetarg zawsze uczciwy, brief zawsze kompletny

  • Bądź uczciwy wobec innych i wobec siebie
  • Kogo zaprosić do przetargu
  • Tyle dostaniesz, ile włożysz
  • Jak uniknąć rozczarowania, czyli jakie elementy musi zawierać brief
  • Znajdź czas, żeby pogadać

Rozdział 6. Koniec to dopiero początek

  • Tak jak nie ma dymu bez ognia, tak nie powinno być logo bez pozycjonowania
  • Łamać kody czy nie łamać kodów? Oto jest pytanie
  • Jak Cię widzą, tak Cię piszą
  • Zasady zobowiązują także wtedy, kiedy mówimy o logo
  • Sztywność versus kreatywność
  • Przyszła pora, żeby pozycjonowanie wdrożyć w życie
  • Mów "sprawdzam" przy każdej możliwej okazji

Rozdział 7. Nie stój w miejscu! Zwiększaj moc marki

  • Rozszerzenie o produkt a rozszerzenie o nową kategorię
  • Skąd wiedzieć, kiedy się rozszerzać?
  • Bądź na czasie
  • Rebranding to nie tylko zmiana wizualna, to coś więcej - znacznie więcej
  • Rewolucja czy ewolucja?
  • Nie zawsze się udaje, ale po upadku trzeba się podnieść

Już naprawdę na koniec

Dodaj do koszyka Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.