reklama - zainteresowany?

Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma - Onepress

Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma

MIEJSCE 2 na liście TOP 20
Autor: Krzysztof Wadas
ISBN: 978-83-283-8796-6
Format: 140x208, okładka: mi
Data wydania: 2022-04-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 41,93 zł (poprzednio: 59,90 zł)
Oszczędzasz: 30% (-17,97 zł)

Dodaj do koszyka Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma

Tagi: Marketing | Zarz

Marketing to sztuka wyboru... w

Dodaj do koszyka Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma

 

Osoby które kupowały "Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma", wybierały także:

  • Prawa ludzkiej natury
  • Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Skuteczna reklama na LinkedInie

Dodaj do koszyka Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma

Spis treści

Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma³ych zrobiæ marki wielkie -- spis tre¶ci

Podziêkowania

Wstêp. Marketing to sztuka wyboru

Rozdzia³ 1. Marka jako znak z wiêksz± lub mniejsz± moc±

  • O tym, jak Kanadyjczyk w T-shircie z Hugo Bossa twierdzi³, ¿e marka nie ma znaczenia
  • Znak, który u³atwia decyzje i budzi emocje
  • Na pocz±tek okre¶l, jak± moc ma Twoja marka
  • Marka, której jeszcze nie ma
  • Marka, która nie zauwa¿y³a, ¿e staje siê mark±
  • Marka, która znalaz³a siê po ciemnej stronie mocy
  • Marka, która ma wielk± moc
  • Znaj± markê czy nie znaj±? Oto jest pytanie

Rozdzia³ 2. Diabe³ tkwi w. strategii

  • Czym siê ró¿ni strategia marki od strategii komunikacji?
  • Jedna strategia czy wiele strategii marki w obrêbie jednej firmy?
  • Co wspólnego z podrywem ma proces strategiczny?

Rozdzia³ 3. Najciemniej pod latarni±, czyli o tym, jak poznaæ swoje podwórko

  • Musisz - tak, musisz wiedzieæ, do kogo chcesz trafiæ: okre¶lenie grupy docelowej
  • Musisz wiedzieæ, z kim konkurujesz
  • Musisz przeprowadziæ autodiagnozê

Rozdzia³ 4. Pozycjonowanie - sposób na to, ¿eby zostaæ w ¶wiadomo¶ci konsumenta na d³u¿ej

  • O co chodzi z tym ca³ym pozycjonowaniem i dlaczego nie chodzi tutaj o Google'a - przyk³adów kilka
  • Pozycjonowanie swoje, a wizerunek swoje
  • Klucz do pozycjonowania marki, czyli jak to zrobiæ krok po kroku
  • Brand key
  • Wiem, wiem, nie ma to jak przyk³ad

Rozdzia³ 5. Przetarg zawsze uczciwy, brief zawsze kompletny

  • B±d¼ uczciwy wobec innych i wobec siebie
  • Kogo zaprosiæ do przetargu
  • Tyle dostaniesz, ile w³o¿ysz
  • Jak unikn±æ rozczarowania, czyli jakie elementy musi zawieraæ brief
  • Znajd¼ czas, ¿eby pogadaæ

Rozdzia³ 6. Koniec to dopiero pocz±tek

  • Tak jak nie ma dymu bez ognia, tak nie powinno byæ logo bez pozycjonowania
  • £amaæ kody czy nie ³amaæ kodów? Oto jest pytanie
  • Jak Ciê widz±, tak Ciê pisz±
  • Zasady zobowi±zuj± tak¿e wtedy, kiedy mówimy o logo
  • Sztywno¶æ versus kreatywno¶æ
  • Przysz³a pora, ¿eby pozycjonowanie wdro¿yæ w ¿ycie
  • Mów "sprawdzam" przy ka¿dej mo¿liwej okazji

Rozdzia³ 7. Nie stój w miejscu! Zwiêkszaj moc marki

  • Rozszerzenie o produkt a rozszerzenie o now± kategoriê
  • Sk±d wiedzieæ, kiedy siê rozszerzaæ?
  • B±d¼ na czasie
  • Rebranding to nie tylko zmiana wizualna, to co¶ wiêcej - znacznie wiêcej
  • Rewolucja czy ewolucja?
  • Nie zawsze siê udaje, ale po upadku trzeba siê podnie¶æ

Ju¿ naprawdê na koniec

Dodaj do koszyka Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.