Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma - Onepress


MIEJSCE 2 na liście TOP 20
Autor: Krzysztof WadasISBN: 978-83-283-8796-6
Format: 140x208, okładka: mi
Data wydania: 2022-04-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 41,93 zł (poprzednio: 59,90 zł)
Oszczędzasz: 30% (-17,97 zł)
Osoby które kupowały "Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 73,16 zł, (13,90 zł -81%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 57,92 zł, (13,90 zł -76%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,92 zł, (13,90 zł -76%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Skuteczna reklama na LinkedInie 55,60 zł, (13,90 zł -75%)
Spis treści
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma³ych zrobiæ marki wielkie -- spis tre¶ci
Podziêkowania
Wstêp. Marketing to sztuka wyboru
Rozdzia³ 1. Marka jako znak z wiêksz± lub mniejsz± moc±
- O tym, jak Kanadyjczyk w T-shircie z Hugo Bossa twierdzi³, ¿e marka nie ma znaczenia
- Znak, który u³atwia decyzje i budzi emocje
- Na pocz±tek okre¶l, jak± moc ma Twoja marka
- Marka, której jeszcze nie ma
- Marka, która nie zauwa¿y³a, ¿e staje siê mark±
- Marka, która znalaz³a siê po ciemnej stronie mocy
- Marka, która ma wielk± moc
- Znaj± markê czy nie znaj±? Oto jest pytanie
Rozdzia³ 2. Diabe³ tkwi w. strategii
- Czym siê ró¿ni strategia marki od strategii komunikacji?
- Jedna strategia czy wiele strategii marki w obrêbie jednej firmy?
- Co wspólnego z podrywem ma proces strategiczny?
Rozdzia³ 3. Najciemniej pod latarni±, czyli o tym, jak poznaæ swoje podwórko
- Musisz - tak, musisz wiedzieæ, do kogo chcesz trafiæ: okre¶lenie grupy docelowej
- Musisz wiedzieæ, z kim konkurujesz
- Musisz przeprowadziæ autodiagnozê
Rozdzia³ 4. Pozycjonowanie - sposób na to, ¿eby zostaæ w ¶wiadomo¶ci konsumenta na d³u¿ej
- O co chodzi z tym ca³ym pozycjonowaniem i dlaczego nie chodzi tutaj o Google'a - przyk³adów kilka
- Pozycjonowanie swoje, a wizerunek swoje
- Klucz do pozycjonowania marki, czyli jak to zrobiæ krok po kroku
- Brand key
- Wiem, wiem, nie ma to jak przyk³ad
Rozdzia³ 5. Przetarg zawsze uczciwy, brief zawsze kompletny
- B±d¼ uczciwy wobec innych i wobec siebie
- Kogo zaprosiæ do przetargu
- Tyle dostaniesz, ile w³o¿ysz
- Jak unikn±æ rozczarowania, czyli jakie elementy musi zawieraæ brief
- Znajd¼ czas, ¿eby pogadaæ
Rozdzia³ 6. Koniec to dopiero pocz±tek
- Tak jak nie ma dymu bez ognia, tak nie powinno byæ logo bez pozycjonowania
- £amaæ kody czy nie ³amaæ kodów? Oto jest pytanie
- Jak Ciê widz±, tak Ciê pisz±
- Zasady zobowi±zuj± tak¿e wtedy, kiedy mówimy o logo
- Sztywno¶æ versus kreatywno¶æ
- Przysz³a pora, ¿eby pozycjonowanie wdro¿yæ w ¿ycie
- Mów "sprawdzam" przy ka¿dej mo¿liwej okazji
Rozdzia³ 7. Nie stój w miejscu! Zwiêkszaj moc marki
- Rozszerzenie o produkt a rozszerzenie o now± kategoriê
- Sk±d wiedzieæ, kiedy siê rozszerzaæ?
- B±d¼ na czasie
- Rebranding to nie tylko zmiana wizualna, to co¶ wiêcej - znacznie wiêcej
- Rewolucja czy ewolucja?
- Nie zawsze siê udaje, ale po upadku trzeba siê podnie¶æ
Ju¿ naprawdê na koniec