Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma - Onepress
Autor: Krzysztof Wadas
ISBN: 978-83-283-8796-6
Format: 140x208, okładka: mi
Data wydania: 2022-04-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 38,94 zł (poprzednio: 59,00 zł)
Oszczędzasz: 34% (-20,06 zł)
ISBN: 978-83-283-8796-6
Format: 140x208, okładka: mi
Data wydania: 2022-04-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 38,94 zł (poprzednio: 59,00 zł)
Oszczędzasz: 34% (-20,06 zł)
Osoby które kupowały "Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie -- spis treści
Podziękowania
Wstęp. Marketing to sztuka wyboru
Rozdział 1. Marka jako znak z większą lub mniejszą mocą
- O tym, jak Kanadyjczyk w T-shircie z Hugo Bossa twierdził, że marka nie ma znaczenia
- Znak, który ułatwia decyzje i budzi emocje
- Na początek określ, jaką moc ma Twoja marka
- Marka, której jeszcze nie ma
- Marka, która nie zauważyła, że staje się marką
- Marka, która znalazła się po ciemnej stronie mocy
- Marka, która ma wielką moc
- Znają markę czy nie znają? Oto jest pytanie
Rozdział 2. Diabeł tkwi w. strategii
- Czym się różni strategia marki od strategii komunikacji?
- Jedna strategia czy wiele strategii marki w obrębie jednej firmy?
- Co wspólnego z podrywem ma proces strategiczny?
Rozdział 3. Najciemniej pod latarnią, czyli o tym, jak poznać swoje podwórko
- Musisz - tak, musisz wiedzieć, do kogo chcesz trafić: określenie grupy docelowej
- Musisz wiedzieć, z kim konkurujesz
- Musisz przeprowadzić autodiagnozę
Rozdział 4. Pozycjonowanie - sposób na to, żeby zostać w świadomości konsumenta na dłużej
- O co chodzi z tym całym pozycjonowaniem i dlaczego nie chodzi tutaj o Google'a - przykładów kilka
- Pozycjonowanie swoje, a wizerunek swoje
- Klucz do pozycjonowania marki, czyli jak to zrobić krok po kroku
- Brand key
- Wiem, wiem, nie ma to jak przykład
Rozdział 5. Przetarg zawsze uczciwy, brief zawsze kompletny
- Bądź uczciwy wobec innych i wobec siebie
- Kogo zaprosić do przetargu
- Tyle dostaniesz, ile włożysz
- Jak uniknąć rozczarowania, czyli jakie elementy musi zawierać brief
- Znajdź czas, żeby pogadać
Rozdział 6. Koniec to dopiero początek
- Tak jak nie ma dymu bez ognia, tak nie powinno być logo bez pozycjonowania
- Łamać kody czy nie łamać kodów? Oto jest pytanie
- Jak Cię widzą, tak Cię piszą
- Zasady zobowiązują także wtedy, kiedy mówimy o logo
- Sztywność versus kreatywność
- Przyszła pora, żeby pozycjonowanie wdrożyć w życie
- Mów "sprawdzam" przy każdej możliwej okazji
Rozdział 7. Nie stój w miejscu! Zwiększaj moc marki
- Rozszerzenie o produkt a rozszerzenie o nową kategorię
- Skąd wiedzieć, kiedy się rozszerzać?
- Bądź na czasie
- Rebranding to nie tylko zmiana wizualna, to coś więcej - znacznie więcej
- Rewolucja czy ewolucja?
- Nie zawsze się udaje, ale po upadku trzeba się podnieść
Już naprawdę na koniec