reklama - zainteresowany?

Strategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiar - Onepress

Strategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiar
ebook
Autor: Jadwiga Stawnicka
ISBN: 978-8-3649-2789-8
stron: 150, Format: ebook
Data wydania: 2016-03-31
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 20,80 zł (poprzednio: 26,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-5,20 zł)

Dodaj do koszyka Strategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiar

Tagi: Marketing

Celem książki jest analiza strategii marketingu narracyjnego jako skutecznego narzędzia łączącego techniki kształtowania wizerunku Policji. W książce zostaną zanalizowane atrybuty językowe narracji marketingowej, ze szczególnym odniesieniem do marketingu społecznego, w którym budowanie wizerunku instytucji jest problemem zasadniczym. Projekt mieści się w obszarze badań wizerunkowych instytucji z uwzględnieniem nowych trendów budowania wizerunku w obszarze szeroko rozumianego bezpieczeństwa, w tym kwestii promowania bezpieczeństwa, działań prewencyjnych i profilaktycznych Policji w tym obszarze.

Dodaj do koszyka Strategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiar

 

Osoby które kupowały "Strategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiar", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Strategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiar

Spis treści

Strategia marketingu narracyjnego w Policji eBook -- spis treści

Dodaj do koszyka Strategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiar

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.