Strategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiar - Onepress
ISBN: 978-8-3649-2789-8
stron: 150, Format: ebook
Data wydania: 2016-03-31
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 20,80 zł (poprzednio: 26,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-5,20 zł)
Celem książki jest analiza strategii marketingu narracyjnego jako skutecznego narzÄ™dzia Å‚Ä…czÄ…cego techniki ksztaÅ‚towania wizerunku Policji. W książce zostanÄ… zanalizowane atrybuty jÄ™zykowe narracji marketingowej, ze szczególnym odniesieniem do marketingu spoÅ‚ecznego, w którym budowanie wizerunku instytucji jest problemem zasadniczym. Projekt mieÅ›ci siÄ™ w obszarze badaÅ„ wizerunkowych instytucji z uwzglÄ™dnieniem nowych trendów budowania wizerunku w obszarze szeroko rozumianego bezpieczeÅ„stwa, w tym kwestii promowania bezpieczeÅ„stwa, dziaÅ‚aÅ„ prewencyjnych i profilaktycznych Policji w tym obszarze.
Osoby które kupowały "Strategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiar", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)