reklama - zainteresowany?

Strategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiar - Onepress

Strategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiar
ebook
Autor: Jadwiga Stawnicka
ISBN: 978-8-3649-2789-8
stron: 150, Format: ebook
Data wydania: 2016-03-31
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 20,80 zł (poprzednio: 26,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-5,20 zł)

Dodaj do koszyka Strategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiar

Tagi: Marketing

Celem książki jest analiza strategii marketingu narracyjnego jako skutecznego narzÄ™dzia Å‚Ä…czÄ…cego techniki ksztaÅ‚towania wizerunku Policji. W książce zostanÄ… zanalizowane atrybuty jÄ™zykowe narracji marketingowej, ze szczególnym odniesieniem do marketingu spoÅ‚ecznego, w którym budowanie wizerunku instytucji jest problemem zasadniczym. Projekt mieÅ›ci siÄ™ w obszarze badaÅ„ wizerunkowych instytucji z uwzglÄ™dnieniem nowych trendów budowania wizerunku w obszarze szeroko rozumianego bezpieczeÅ„stwa, w tym kwestii promowania bezpieczeÅ„stwa, dziaÅ‚aÅ„ prewencyjnych i profilaktycznych Policji w tym obszarze.

Dodaj do koszyka Strategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiar

 

Osoby które kupowały "Strategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiar", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Strategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiar

Spis treści

Dodaj do koszyka Strategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiar

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.