reklama - zainteresowany?

Strategia marek własnych - Onepress

Strategia marek własnych
Autor: Kumar Nirmalya, Steenkamp Jan-Benedict E.M.
ISBN: 978-8-3264-4593-4
stron: 212, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 50,57 zł (poprzednio: 58,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,23 zł)

Dodaj do koszyka Strategia marek własnych

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie

W wielu branżach marki wÅ‚asne stanowiÄ… ogromnÄ… konkurencjÄ™ dla marek producenckich. Na ogóÅ‚ jednak wielkie firmy bagatelizujÄ… zagrożenie ze strony marek sklepowych. Nadal panuje bowiem przekonanie, że marki wÅ‚asne to produkty gorszej jakoÅ›ci, którymi konsumenci szybko siÄ™ znudzÄ….

Autorzy książki, którzy przez ostatnie dziesięć lat zajmowali siÄ™ tym zagadnieniem, pracujÄ…c jako konsultanci i wykÅ‚adowcy seminariów dla kadry kierowniczej, obalajÄ… ten mit. KorzystajÄ…c z badaÅ„ wÅ‚asnych i doÅ›wiadczenia innych badaczy, analizujÄ… strategie detalistów wobec marek wÅ‚asnych i zachÄ™cajÄ… producentów marek do opracowania skutecznych metod reagowania. ProponujÄ… albo rywalizacjÄ™, albo wspóÅ‚pracÄ™ z dostawcami marek wÅ‚asnych. W przeciwieÅ„stwie do wielu konsultantów i specjalistów ds. marketingu twierdzÄ…, że cudowny Å›rodek rozwiÄ…zujÄ…cy problemy producentów marek z markami sklepowymi nie istnieje. Jedynie ciężkÄ… pracÄ… i konsekwencjÄ… można zmniejszyć zagrożenie.

Osiągnięciu tego celu służy siedem strategicznych koncepcji:
  • zmiana nastawienia,
  • skuteczna wspóÅ‚praca,
  • innowacyjność,
  • selektywna walka,
  • konkurencyjne ceny,
  • staÅ‚a poprawa jakoÅ›ci,
  • kreatywność w dziaÅ‚aniach rynkowych.

W książce zamieszczono studia przypadków i praktyczne wskazówki umożliwiajÄ…ce menedżerom podejmowanie jak najkorzystniejszych dziaÅ‚aÅ„ w nowych warunkach. To lektura obowiÄ…zkowa dla każdego producenta, detalisty i twórcy strategii zainteresowanego skutkami wzrostu znaczenia marek wÅ‚asnych.

Dodaj do koszyka Strategia marek własnych

 

Osoby które kupowały "Strategia marek własnych", wybierały także:

  • W komunikacyjnej przestrzeni nazw wÅ‚asnych i pospolitych. KsiÄ™ga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi
  • Cykle
  • Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. MiÄ™dzy misjÄ… a politykÄ…
  • JÄ™zyk w prasie. Antologia
  • Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny Å›wiat hybryd i hybrydyzacji

Dodaj do koszyka Strategia marek własnych

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Strategia marek własnych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.