Strategia marek własnych - Onepress
ISBN: 978-8-3264-4593-4
stron: 212, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 50,57 zł (poprzednio: 58,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,23 zł)
W wielu branżach marki wÅ‚asne stanowiÄ… ogromnÄ… konkurencjÄ™ dla marek producenckich. Na ogóÅ‚ jednak wielkie firmy bagatelizujÄ… zagrożenie ze strony marek sklepowych. Nadal panuje bowiem przekonanie, że marki wÅ‚asne to produkty gorszej jakoÅ›ci, którymi konsumenci szybko siÄ™ znudzÄ….
Autorzy książki, którzy przez ostatnie dziesięć lat zajmowali siÄ™ tym zagadnieniem, pracujÄ…c jako konsultanci i wykÅ‚adowcy seminariów dla kadry kierowniczej, obalajÄ… ten mit. KorzystajÄ…c z badaÅ„ wÅ‚asnych i doÅ›wiadczenia innych badaczy, analizujÄ… strategie detalistów wobec marek wÅ‚asnych i zachÄ™cajÄ… producentów marek do opracowania skutecznych metod reagowania. ProponujÄ… albo rywalizacjÄ™, albo wspóÅ‚pracÄ™ z dostawcami marek wÅ‚asnych. W przeciwieÅ„stwie do wielu konsultantów i specjalistów ds. marketingu twierdzÄ…, że cudowny Å›rodek rozwiÄ…zujÄ…cy problemy producentów marek z markami sklepowymi nie istnieje. Jedynie ciężkÄ… pracÄ… i konsekwencjÄ… można zmniejszyć zagrożenie.
-
zmiana nastawienia,
-
skuteczna wspóÅ‚praca,
-
innowacyjność,
-
selektywna walka,
-
konkurencyjne ceny,
-
stała poprawa jakości,
-
kreatywność w działaniach rynkowych.
W książce zamieszczono studia przypadków i praktyczne wskazówki umożliwiajÄ…ce menedżerom podejmowanie jak najkorzystniejszych dziaÅ‚aÅ„ w nowych warunkach. To lektura obowiÄ…zkowa dla każdego producenta, detalisty i twórcy strategii zainteresowanego skutkami wzrostu znaczenia marek wÅ‚asnych.
Osoby które kupowały "Strategia marek własnych", wybierały także:
- W komunikacyjnej przestrzeni nazw własnych i pospolitych. Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi 57,50 zł, (6,90 zł -88%)
- Cykle 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. Między misją a polityką 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Język w prasie. Antologia 49,29 zł, (6,90 zł -86%)
- Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny świat hybryd i hybrydyzacji 40,59 zł, (6,90 zł -83%)