Strategia komunikacji w social mediach - Onepress
mp3
Autor: Norbert OrubaISBN: 978-83-8322-062-8
stron: 224, Format: mp3
Data wydania: 2022-10-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 26,55 zł (poprzednio: 59,00 zł)
Oszczędzasz: 55% (-32,45 zł)
Osoby które kupowały "Strategia komunikacji w social mediach", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Strategia komunikacji w social mediach Audiobook -- spis treści
WSTĘP
Rozdział 1. DOWIEDZ SIĘ, KIM JESTEŚ
- CZYM JEST STRATEGIA KOMUNIKACJI W SOCIAL MEDIACH?
- Po co nam ta strategia?
- Co można osiągnąć dzięki strategii?
- O czym należy pamiętać?
- CZYM JEST CEL W KOMUNIKACJI W SOCIAL MEDIACH?
- Jaki cel wybrać na początek?
- Metoda SMART, czyli jak zdefiniować swój cel?
- Do czego przyczyni się dobranie odpowiedniego celu?
- TOŻSAMOŚĆ MARKI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
- Dlaczego warto o nią zadbać?
- Jak zbudować tożsamość marki?
- Od czego zacząć? Jak stworzyć tożsamość marki, będąc "nowym" w mediach społecznościowych?
- Czym jest "złoty krąg"?
- ANALIZA SWOT W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
- Czym jest analiza SWOT w social mediach?
- Analiza SWOT od kuchni, czyli z czym to się je
Rozdział 2. POZNAJ WSZYSTKICH DOOKOŁA
- ANALIZA KONKURENCJI - NA CZYM POLEGA I JAK JĄ WYKONAĆ?
- Czym jest analiza konkurencji i w czym nam pomoże?
- Główny cel analizy konkurencji w mediach społecznościowych, czyli dlaczego warto ją przeprowadzić?
- Narzędzia oraz techniki analizy konkurencji w mediach społecznościowych
- Jak wykonać analizę konkurencji w social mediach krok po kroku?
- Jak napisać raport z analizy konkurencji?
- Narzędzia do analizy konkurencji w social mediach
- Z jakich narzędzi można korzystać do analizy konkurencji w social mediach?
- BUYER PERSONA - CZYM JEST I JAK MOŻNA JĄ WYKORZYSTAĆ W SOCIAL MEDIACH?
- Na co zwrócić uwagę przy tworzeniu Buyer Persony?
- Jak stworzyć Buyer Personę?
- Kilka kroków dzieli Cię od stworzenia Buyer Persony. Pozwól, że pokażę Ci, jak to zrobić
- Jak wykorzystać Buyer Personę w social mediach?
- O tym musisz pamiętać!
- Jak pielęgnować kontakty w social mediach?
- OKREŚLENIE GRUPY DOCELOWEJ W SOCIAL MEDIACH
- Jak zdefiniować grupę docelową?
- Jak stworzyć grupę docelową w social mediach?
- Jak pielęgnować kontakty w grupie docelowej?
- Jak Twoja firma może wykorzystać grupę docelową w mediach społecznościowych?
Rozdział 3. ZNAJDŹ SWOJE MIEJSCE
- DOPASUJ PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY DO SWOJEGO BIZNESU
- Facebook - lider sieci osobistych
- JĘZYK KOMUNIKACJI - JAK GO STWORZYĆ I DLACZEGO JEST TAK WAŻNY?
- Czym jest język komunikacji?
- Dlaczego język komunikacji jest tak ważny?
- Na co zwrócić uwagę?
- Jak stworzyć i pokazać w social mediach język komunikacji?
- Przeprowadź analizę obecnego języka komunikacji
- Określ swoją grupę docelową i Buyer Personę
- Zweryfikuj swój ton
- Kiedy już stworzysz swój język komunikacji, pamiętaj o jego nieustannej weryfikacji i aktualizacji
- Dlaczego warto prowadzić komunikację w social mediach w różnych językach?
- TWORZENIE TREŚCI W SOCIAL MEDIACH
- Jak tworzyć dobre treści w social mediach?
- O czym pamiętać, tworząc treści w social mediach?
- Czy warto korzystać z firmy zewnętrznej do tworzenia treści w social mediach?
- PRZEGLĄD NAJPOPULARNIEJSZYCH FORMATÓW
- Treści pisane - czyli artykuły, poradniki, blogi itp.
- E-booki - czyli elektroniczne książki
- Odnośniki do treści zewnętrznych - czyli tzw. linki
- Zdjęcia - czyli treść w formie obrazu
- Filmy wideo - czyli obrazki w ruchu
- Stories - czyli krótkie relacje
- Filmy na żywo - czyli transmisje livestreamingowe
- DZIAŁANIA SPONTANICZNE I NIEPLANOWANE
- Czym jest RTM?
- Jak działa RTM?
- O czym musisz pamiętać, stosując marketing w czasie rzeczywistym?
- Czym są treści viralowe?
- Czym tak naprawdę są virale?
- Jakie treści mają szansę stać się viralem?
- Przepis na viral w kilku krokach
Rozdział 4. ZACZNIJ TWORZYĆ
- BUDŻET W SOCIAL MEDIACH
- Dlaczego warto mieć określony budżet na media społecznościowe?
- Co warto wiedzieć o budżecie w social mediach?
- Co powinien zawierać budżet w social mediach?
- Rodzaje budżetu, czyli o tym, jak zarządzać budżetem w firmie
- Jakie elementy składają się na budżet?
- HARMONOGRAM PUBLIKACJI
- Czym jest harmonogram publikacji?
- Podstawowe elementy harmonogramu publikacji, czyli co powinien zawierać Twój kalendarz
- Dlaczego warto prowadzić harmonogram publikacji?
- Jakich narzędzi warto używać?
- Jak stworzyć harmonogram publikacji?
- UZUPEŁNIENIE STRATEGII O REKLAMY
- Czym są reklamy płatne w social mediach?
- Dlaczego warto inwestować w płatne reklamy w mediach społecznościowych?
- Na co zwrócić uwagę, wdrażając płatne reklamy w social mediach?
- Dostosuj strategię płatnych reklam do platformy
- POMIAR EFEKTYWNOŚCI
- Gdzie śledzić wskaźniki efektywności?
- Mierzenie współczynników efektywności w mediach społecznościowych - o czym warto wiedzieć?
- Jak mierzyć współczynniki efektywności?
- Nowe funkcje, zmiany w polityce prywatności czy aktualizacje algorytmów - czyli jak ewolucja social mediów wpływa na pomiar efektywności kampanii marketingowych?
Rozdział 5. DBAJ O RELACJE
- JAK TWORZYĆ I PIELĘGNOWAĆ RELACJE Z AMBASADORAMI MARKI W SOCIAL MEDIACH?
- Gdzie szukać ambasadorów marki?
- Ambasadorów marki możesz znaleźć wśród społeczności na portalu społecznościowym
- Ambasador marki może się również skrywać wśród dotychczasowych klientów
- Ambasador marki może być Twoim partnerem biznesowym
- Ambasadorzy marki wśród pracowników Twojej firmy? Tak, tam również możesz znaleźć dobrych kandydatów!
- Ambasador marki wśród influencerów?
- Dlaczego warto budować relacje z ambasadorami marki?
- Na co zwrócić uwagę przy dobieraniu ambasadorów marki?
- WSPÓŁPRACA Z INFLUENCERAMI W SOCIAL MEDIACH
- Dlaczego warto podjąć współpracę z influencerem?
- Gdzie i jak szukać influencerów?
- Na co zwrócić uwagę przy wyborze influencera w marketingu w social mediach?
- Jak zbudować dobrą relację z influencerem?
- Jakie cele można realizować we współpracy z influencerami?
- JAK PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO KRYZYSU W SOCIAL MEDIACH?
- Przezorny zawsze ubezpieczony - czyli etap przygotowawczy
- Jest akcja, musi być reakcja - czyli prowadzenie kryzysu w social mediach
- Mądry Polak po szkodzie, czyli działania pokryzysowe
- DLACZEGO WARTO KORZYSTAĆ Z NARZĘDZI DO MONITOROWANIA SOCIAL MEDIÓW?
- Dlaczego warto wprowadzić monitoring mediów społecznościowych?
- Korzyści płynące z monitorowania mediów społecznościowych
- Z jakich narzędzi warto korzystać do monitoringu social mediów?
ZAKOŃCZENIE