reklama - zainteresowany?

Strategia błękitnego oceanu. Początek - Onepress

Strategia błękitnego oceanu. Początek
ebook
Autor: W. Chan Kim, Renee Mauborgne
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-8087-351-3
stron: 264, Format: ebook
Data wydania: 2018-05-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 21,95 zł (poprzednio: 39,20 zł)
Oszczędzasz: 44% (-17,25 zł)

Dodaj do koszyka Strategia błękitnego oceanu. Początek

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie

Zbiór najlepszych artykuÅ‚ów autorstwa W. Chan Kima i Renée Mauborgne poÅ›wiÄ™conych strategii bÅ‚Ä™kitnego oceanu.

Niezwykle ważna książka zatytuÅ‚owana Strategia bÅ‚Ä™kitnego oceanu zostaÅ‚a wydana w 44 jÄ™zykach i sprzedaÅ‚a siÄ™ na caÅ‚ym Å›wiecie w ponad 3,6 miliona egzemplarzy. Znaczna część wniosków, które W. Chan Kim i Renée Mauborgne formuÅ‚owali na temat tworzenia nowych przestrzeni rynkowych, ukazywaÅ‚a siÄ™ pierwotnie w postaci artykuÅ‚ów w „Harvard Business Review”. Niniejsza książka gromadzi w jednym miejscu najlepsze z tych publikacji.

Kolejne artykuÅ‚y pozwalajÄ… krok po kroku przeÅ›ledzić proces tworzenia „bÅ‚Ä™kitnych oceanów”, czyli przestrzeni rynkowych umożliwiajÄ…cych swobodne dziaÅ‚anie w warunkach braku konkurencji. Kim i Mauborgne proponujÄ… narzÄ™dzia, dziÄ™ki którym można tÄ™ przestrzeÅ„ zagospodarowywać, a które ostatecznie staÅ‚y siÄ™ fundamentem modelu strategicznego bÅ‚Ä™kitnego oceanu (należą do nich krzywa wartoÅ›ci, kanwy strategii, masowy korytarz cenowy oraz przewodnik po modelach biznesowych). Niniejszy zbiór zawiera również najnowszy artykuÅ‚ autorów, zatytuÅ‚owany PuÅ‚apki czerwonego oceanu.

Zarówno czytelnikom zaznajomionym z zaÅ‚ożeniami strategii bÅ‚Ä™kitnego oceanu, jak i tym, którzy ich nie znajÄ…, ta książka pozwala w nowym Å›wietle przeanalizować ten jakże ważny model – i pomaga wcielić go w życie w konkretnych warunkach organizacyjnych.

***

Żadna inna książka dotycząca planowania biznesowego nie odniosła w ostatnich latach tak wielkiego sukcesu, jak Strategia błękitnego oceanu.

„The Economist”

***

W. Chan Kim oraz Renée Mauborgne wykÅ‚adajÄ… na INSEAD i wspólnie kierujÄ… INSEAD Blue Ocean Strategy Institute. Napisali razem StrategiÄ™ bÅ‚Ä™kitnego oceanu, zaliczanÄ… do najważniejszych i najbardziej wpÅ‚ywowych książek o strategii, jakie kiedykolwiek powstaÅ‚y. Kim i Mauborgne znajdujÄ… siÄ™ na 3. pozycji listy guru zarzÄ…dzania na Å›wiecie wedÅ‚ug Thinkers50, sÄ… też laureatami licznych Å›wiatowych nagród. WspóÅ‚pracujÄ… ze Åšwiatowym Forum Gospodarczym.

WiÄ™cej informacji na temat autorów i ich pracy można znaleźć na stronie blueoceanstrategy.com.

Dodaj do koszyka Strategia błękitnego oceanu. Początek

 

Osoby które kupowały "Strategia błękitnego oceanu. Początek", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Strategia błękitnego oceanu. Początek

Spis treści

Strategia błękitnego oceanu. Początek eBook -- spis treści

Okładka

Strona tytułowa

Strona redakcyjna

Spis treści

Wprowadzenie

Innowacja w dziedzinie wartości. Logika strategiczna dynamicznego wzrostu

Sprawiedliwy proces. ZarzÄ…dzanie w gospodarce opartej na wiedzy

Tworzenie nowej przestrzeni rynkowej

Jak rozpoznać dobry pomysł biznesowy

Mapa przyszłości firmy

Przywództwo w punkcie przeÅ‚omowym

Strategia błękitnego oceanu

W jaki sposób strategia ksztaÅ‚tuje strukturÄ™

Przywództwo bÅ‚Ä™kitnego oceanu

PuÅ‚apki czerwonego oceanu. Modele mentalne, które utrudniajÄ… wdrażanie strategii rynkotwórczych

O autorach

Dodaj do koszyka Strategia błękitnego oceanu. Początek

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.