reklama - zainteresowany?

StoryTalking - Onepress

StoryTalking
ebook
Autor: Miros
ISBN: 9788301234010
stron: 200, Format: ebook
Data wydania: 2024-01-08
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 47,20 zł (poprzednio: 58,27 zł)
Oszczędzasz: 19% (-11,07 zł)

Dodaj do koszyka StoryTalking

Storytelling to narz

Dodaj do koszyka StoryTalking

 

Osoby które kupowały "StoryTalking", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka StoryTalking

Spis treści

StoryTalking eBook -- spis treści

Dla kogo jest ta książka? 9 Zaproszenie 11 01 Storytalking 23 Używanie narracji - problem czy szansa? 23 Storytalking! 25 Fundamenty i składowe storytalkingu 26 Narracja - główny składnik storytalkingu 32 Formy narracji (używane w książce) 36 Pozostałe formy narracji 40 02 Pierwszy filar storytalkingu. Miej na uwadze cele narracji 44 Cele narracji: poznawcze, afektywne, behawioralne 45 Cele poznawcze narracji 45 Cele afektywne 50 Cele behawioralne 57 03 Drugi filar storytalkingu. Pamiętaj o przesłaniu narracji 68 Narracja jako przekaźnik znaczenia 72 Od znaczenia do przesłania 73 Przesłanie narracji - puenta, morał, lekcja, wnioski 74 Przesłanie narracji - przykłady 76 04 Trzeci filar storytalkingu. Pozyskuj narracje w każdym miejscu i o każdej porze 83 Skąd i jak pozyskiwać historie? 84 Skąd i jak pozyskiwać pozostałe narracje? 99 05 Czwarty filar storytalkingu. Używaj różnorodnych narracji 101 Nie bój się korzystać z własnych pomysłów 102 Analiza potrzeb i obaw związanych z komunikowaniem narracji 104 Stwórz własne archiwum narracji 105 Przykłady kategoryzowania narracji 108 06 Piąty filar storytalkingu. Korzystaj ze schematów narracyjnych i twórz własne 122 Podstawy stosowania struktur narracyjnych 122 Krótkie struktury narracji 127 Dłuższe struktury narracji 138 Twórz własne struktury narracyjne 144 07 Szósty filar storytalkingu. Wzmacniaj przekaz narracyjny merytoryką oraz innymi pomysłami 149 Wzmacnianie narracji danymi merytorycznymi 149 Wzmacnianie narracji dodatkowymi pomysłami 152 08 Siódmy filar storytalkingu. Wykorzystuj storytalking w autoprezentacji 158 Znaczenie wartościowej autoprezentacji 159 Korzyści narracyjnej autoprezentacji 162 Przykłady narracji: priorytety, wyznaczanie celów 168 Przykłady narracji: mów, rozmawiaj, pytaj 170 Przykłady narracji: rzetelna ocena potencjału, rozwój talentu pracownika 171 Przykłady narracji: proaktywność, postawy względem drugiego człowieka, pracy, obowiązków 172 Przykłady narracji: błędy i porażki, uczenie się 173 Przykłady narracji: wartości firmy 175 09 Ósmy filar storytalkingu. Stosuj storytalking w przywództwie 178 Narracje a kompetencje menedżerskie 180 Przykłady narracji: prawda i szczerość 181 Przykłady narracji: współpraca, wzajemna pomoc i wsparcie 182 Przykłady narracji: dobra komunikacja 183 Przykłady narracji: postawa względem błędów i porażek 184 Przykłady narracji: proaktywność 187 Przykłady narracji: postawa względem rozwiązywania problemów 189 Przykłady narracji: zaangażowanie i motywacja 192 Przykłady narracji: wspieranie i rozwój pracowników 194 10 Dziewiąty filar storytalkingu. Wprowadzaj storytalking do edukacji 198 Narracje jako metoda wspierająca w edukacji 198 Przykłady narracji: zrozumiała komunikacja 199 Przykłady narracji: zarządzanie własną energią 204 Przykłady narracji: (nie)schematyczne myślenie 216 Przykłady narracji: zmiana 220 Na koniec 225 Podziękowania 227 Bibliografia

Dodaj do koszyka StoryTalking

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.