reklama - zainteresowany?

Stawka większa niż biznes - Onepress

Stawka większa niż biznes
ebook
Autor: Adrianna Lewandowska, Peter May
ISBN: 9788301205881
stron: 256, Format: ebook
Data wydania: 2019-06-19
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 63,20 zł (poprzednio: 78,02 zł)
Oszczędzasz: 19% (-14,82 zł)

Dodaj do koszyka Stawka większa niż biznes

Tagi: Finanse | Rachunkowość

Prowadzenie firmy rodzinnej jest nie tylko wielką sztuką, ale też wielką szansą. Przedsiębiorstwa rodzinne mają ogromny wkład w tworzenie nowych miejsc pracy, w kształcenie zawodowe, wpływają na eksport i rozwój gospodarki narodowej. Są uosobieniem kapitalizmu z ludzką twarzą": opłacalnego ekonomicznie i odpowiedzialnego społecznie. Styk biznesu i rodziny prowadzi jednak do szczególnych zależności. Dlatego uwzględnienie interakcji zachodzących w przedsiębiorstwie podczas procesu budowy strategii i podejmowania bieżących decyzji może przyczynić się do uniknięcia klasycznych błędów zarządzania i osiągnięcia sukcesu ekonomicznego. Książka będzie inspiracją dla każdego właściciela firmy rodzinnej do doskonalenia tych kompetencji zarządczych, które pozwolą zwiększyć szansę długofalowego rozwoju przedsiębiorstwa. "Wartości, które od tysiącleci są przypisywane rodzinie, w tym m.in.: miłość, akceptacjo, empatia, szacunek, a także humor, stają się nieodłącznym elementem biznesu rodzinnego. Życzę, aby niezwykle wartościowa publikacja Petera Maya i Adrianny Lewandowskiej, zawierająca mnóstwo rad jak organizować firmy rodzinne, ogromnie znaczące dla gospodarki światowej, dotarta do jak najszerszego grona odbiorców." Kazimierz Wierzbicki, założyciel i właściciel Grupy Trefl "Doskonała pozycja nie tylko dla właścicieli firm rodzinnych, ale również dla menedżerów, którzy w swej codziennej praktyce zarządzania przykładają dużą wagę do zachowania najwyższych standardów etycznych i moralnych. Książka zawiera praktyczne wskazówki, jak zarządzać firmą, aby odnosiła sukcesy przez dziesięciolecia." Marcin Ochnik, prezes zarządu OCHNIK SA "Publikacja dotyka najważniejszych zjawisk, charakterystycznych dla firmy rodzinnej. Czyni to z niej szczególnie wartościowe kompendium wiedzy. Pojawienie się książki wypełniło dotkliwą lukę na rynku wydawniczym. Dotychczas brakowało wnikliwej analizy, ujmującej w szerokiej perspektywie specyfikę tego typu organizacji. Autorzy prowadzą czytelnika przez meandry zarządzania ukazując, jak aspekt rodzinności może przyczynić się do sukcesu lub upadku biznesu. Doskonały poradnik dla liderów i menadżerów nie tylko w przedsiębiorstwach o takiej proweniencji. Przydatny w procesie budowania strategii długofalowego rozwoju firmy, opartej na wartościach." dr Adam Mokrysz, prezes zarządu Grupy Mokate

Dodaj do koszyka Stawka większa niż biznes

 

Osoby które kupowały "Stawka większa niż biznes", wybierały także:

  • Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone
  • Pieniądze płyną z duszy. Odzyskaj swoje wewnętrzne bogactwo
  • Zarabiaj na nieruchomościach. Praktyczny poradnik, jak kupić, wyremontować i wynająć mieszkanie
  • Blockchain i kryptowaluty. Kurs video. Zdecentralizowane finanse od podstaw
  • B

Dodaj do koszyka Stawka większa niż biznes

Spis treści

Stawka większa niż biznes eBook -- spis treści

  • Okładka
  • Strona tytułowa
  • Strona redakcyjna
  • Spis treści
  • Wstęp
  • Przedmowa
  • CZĘŚĆ I. Strategia indywidualna - wszystko zależy od właściciela
    • Rozdział 1. Firmy rodzinne są inne, czyli czym tak naprawdę zarządzasz
      • 1.1. Fakty i mity przedsiębiorczości rodzinnej
      • 1.2. Firmy rodzinne to nie druga liga ani średnia klasa
      • 1.3. Syndrom Buddenbrooków to wyzwanie nie tylko dla firm rodzinnych
      • 1.4. Przedsiębiorstwa rodzinne nie są dobre tylko dlatego, że są rodzinne
    • Rozdział 2. Własność kluczem do odmienności
      • 2.1. Własność dominująca
      • 2.2. Rodzina
      • 2.3. Aspekt wielopokoleniowy
      • 2.4. Przedsiębiorstwa rodzinne a rodzina przedsiębiorców
    • Rozdział 3. Po co właścicielowi własna strategia?
      • 3.1. Historia o drodze na szczyt i upadku rodziny
      • 3.2. Strategie zarządzania przedsiębiorstwem to za mało
      • 3.3. Przenikanie się dwóch światów
      • 3.4. Strategia indywidualna właściciela
  • CZĘŚĆ II. Strategia rodziny
    • Rozdział 4. Jak rodzinność wpływa na biznes?
      • 4.1. Odwagi! Rodzinne mogą być silniejsze niż nierodzinne!
      • 4.2. Słabsze, bo mają za sobą rodzinę!
      • 4.3. Konflikt pryncypał agent
      • 4.4. Firmy rodzinne to maratończycy
      • 4.5. Konkluzja
    • Rozdział 5. Trójwymiarowy model punkt wyjścia do lepszego rozumienia przedsiębiorstw rodzinnych
      • 5.1. Rodzaje własności rodzinnej (struktura własnościowa)
      • 5.2. Sposób inwestowania rodziny (struktura przedsiębiorstwa)
      • 5.3. Sposób ingerencji rodziny w sprawy firmy (struktura ładu)
      • 5.4. Praca z trójwymiarowym modelem rozwoju przedsiębiorstwa rodzinnego
    • Rozdział 6. Strategie rodzinne poszukaj własnych odpowiedzi
      • 6.1. Ilu właścicieli może mieć jedna firma?
      • 6.2. Kto może zostać właścicielem?
      • 6.3. Kto jeszcze należy do rodziny właścicielskiej?
      • 6.4. Czy warto być rodziną przedsiębiorców?
      • 6.5. Priorytet interesów rodziny czy priorytet interesów firmy?
      • 6.6. Specjalizacja czy dywersyfikacja?
      • 6.7. Jakie przyjąć zasady polityki finansowo-operacyjnej?
      • 6.8. Jak zorganizować zależności między firmą a rodziną?
      • 6.9. Jak zorganizować zarządzanie firmą?
      • 6.10. Jak sprawować kontrolę?
      • 6.11. Jak przeprowadzić sukcesję?
    • Rozdział 7. Ład rodzinny
      • 7.1. Wzajemne relacje
      • 7.2. Reprezentowanie firmy na zewnątrz, spójność w zachowaniu
      • 7.3. Sytuacje kryzysowe i łagodzenie konfliktów
      • 7.4. Cztery obszary wspólnej aktywności
      • 7.5. Role w rodzinie biznesowej
      • 7.6. Uregulowanie wzajemnych stosunków między właścicielami
      • 7.7. Znaczenie Konstytucji Firmy Rodzinnej
  • CZĘŚĆ III. Strategia biznesu
    • Rozdział 8. Biznes oparty na wartościach
      • 8.1. Znaczenie wartości w firmie rodzinnej
      • 8.2. Odkodowanie tego, co rzeczywiście ważne
      • 8.3. Harmonizacja wartości
    • Rozdział 9. Strategiczna układanka w biznesie rodzinnym
      • 9.1. Typowe atrybuty firm rodzinnych strategiczna pozycja wyjściowa
      • 9.2. Czy strategie biznesu w czasie chaosu są jeszcze potrzebne?
      • 9.3. Strategiczne wyzwania firm rodzinnych
      • 9.4. Interesariusze w procesie strategicznym
      • 9.5. Operacjonalizacja strategii biznesowej
      • 9.6. Czy firma rodzinna z opracowaną strategią jest skuteczna?
    • Rozdział 10. Praktyczne wskazówki zarządzania strategicznego w firmach rodzinnych
      • 10.1. Zacznij od wartości i zdefiniuj kulturę organizacji
      • 10.2. Określ wspólną wizję rozwoju
      • 10.3. Wybierz odpowiedni rynek
      • 10.4. Wykorzystaj walor własności
      • 10.5. Bądź bliżej klienta
      • 10.6. Łam zasady
      • 10.7. Wypracuj atrybuty konkurencyjności, które trudno skopiować
      • 10.8. Nigdy nie składaj broni
      • 10.9. Przechytrz cykl życia
      • 10.10. Pomnażaj zamiast przejmować
      • 10.11. Dziel sukces, nie władzę
    • Rozdział 11. Wdrażanie strategii struktury, zadania i sposób pracy
      • 11.1. Dlaczego ład korporacyjny ma znaczenie?
      • 11.2. Ład korporacyjny w przedsiębiorstwie rodzinnym
      • 11.3. Członkowie rodziny na stanowiskach przekleństwo czy błogosławieństwo?
      • 11.4. Ciągłość zarządzania ale nie za długo
      • 11.5. Odpowiedni profil osobowościowy przedsiębiorca i powiernik w jednej osobie
      • 11.6. Narzędzia zarządzania dobry przykład i systemy profesjonalne
      • 11.7. Zabezpieczenie szans i ryzyka
      • 11.8. Współdziałanie organów
  • Podsumowanie. Czas na zmianę paradygmatu
  • Bibliografia
  • O Autorach
  • Przypisy

Dodaj do koszyka Stawka większa niż biznes

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.