Startup. Postaw wszystko na jednÄ… firmÄ™ - Onepress
TÅ‚umaczenie: Dorota Piotrowska
ISBN: 978-83-650-6844-6
stron: 328, Format: ebook
Data wydania: 2015-07-03
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 37,99 zł
Startup. Postaw wszystko na jedną firmę to więcej niż opowieść o wyrzekaniu się pokusy i walce o uratowanie firmy. Jest ta książka swoistą liną ratunkową rzuconą przedsiębiorcom, którzy chcą wdrożyć innowacyjny pomysł, ale nie za bardzo wiedzą jak. Zaczęli już coś nowego, ale nie mogą nabrać oczekiwanego impetu.
PrzedsiÄ™biorcy, którzy radzÄ… sobie w warunkach nowej ekonomii, swój sukces zawdziÄ™czajÄ… stosowaniu nowej, „naukowej metody” innowacji. Startup. Postaw wszystko na jednÄ… firmÄ™ pokazuj, dlaczego cztery, przeczÄ…ce intuicji zasady, różniÄ… odnoszÄ…cych sukcesy biznesmenów od tych, którzy tylko marzÄ… o sukcesie.
Prawdopodobnie bÄ™dziesz mieć w życiu tylko jednÄ… szansÄ™, żeby „postawić wszystko na jeden pomysÅ‚: odejść z pracy, przekonać współmałżonka, by ci pozwoliÅ‚ osuszyć wasze konto, i pójść za swoim marzeniem. Startup. Postaw wszystko na jednÄ… firmÄ™ pozwoli ci przygotować siÄ™ na ten decydujÄ…cy krok i zyskać pewność, że przesuwasz na Å›rodek stoÅ‚u wszystkie swoje żetony dopiero wtedy, gdy masz najwiÄ™ksze szanse na wygranÄ…. Bowiem książka ta ofiarowuje Ci klucz do znaczÄ…cego ograniczenia ryzyka, jakim twój pomysÅ‚ jest obarczony.
Osoby które kupowały "Startup. Postaw wszystko na jedną firmę", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Startup. Postaw wszystko na jedną firmę eBook -- spis treści
- Strona redakcyjna
- Dedykacja
- Przedmowa
- List Thoma Ruhea wiceprezesa ds. przedsiębiorczości w Kauffman Foundation
- Wprowadzenie
- Rozdział 1. Pozory mylą
- Rozdział 2. Kogo ty chcesz nabrać
- Rozdział 3. Niczego nie sprzedasz, jeśli nie dasz drugiej stronie dojść do głosu
- Rozdział 4. Twój dalszy udział w grze nie zależy od tego, jak dobrze ci idzie, ale czy umiesz przegrywać
- Rozdział 5. Prawdziwi zawodowcy nie walczą o każde rozdanie
- Rozdział 6. Powierzchowne statystyki mogą ukrywać prawdziwe dane, które mają znaczenie dla twojego biznesu
- Rozdział 7. Nie znajdziesz mentora, jeśli do nikogo się nie zwrócisz
- Rozdział 8. Niech twoi klienci i ich potrzeby będą dla ciebie ważniejsze niż twoja wizja rozwiązania
- Rozdział 9. Nie uprawiaj hazardu; rób małe zakłady, by odkrywać możliwości
- Rozdział 10. Nawet eksperci muszą się przygotować do wkroczenia na nowy teren
- Rozdział 11. Ludzie nie kupują wizjonerskich produktów, ale rozwiązania będące odpowiedzią na ich problemy
- Rozdział 12. Tylko klienci ci powiedzą, czy namierzyłeś problem wart rozwiązania
- Rozdział 13. Liczenie na szczęście to żadna strategia
- Rozdział 14. Nigdy nie jest za późno, by sprawdzić swoje założenia
- Rozdział 15. Sekret owocnych rozmów z klientami to stawianie neutralnych, otwartych pytań
- Rozdział 16. Jedyny sposób, żeby skorzystać na rozmowach z klientami, to ich ponawianie
- Rozdział 17. Dowiedzenie się, że twoje założenia są niewłaściwe, jest równie cenne, jak przekonanie się o ich słuszności
- Rozdział 18. Nie zaczynaj pracy nad nowym pomysłem, dopóki nie sprawdzisz swoich nowych założeń
- Rozdział 19. Zachowaj swoje żetony na chwilę, gdy do wygranej będzie ci potrzebny tylko minimalny łut szczęścia
- Rozdział 20. Skuteczni przedsiębiorcy potrafią rozpoznać swoją porażkę, składają karty, po czym znowu stają do walki
- Rozdział 21. Zanim włożysz w pomysł jakiekolwiek zasoby, najpierw sprawdź swoje założenia
- Rozdział 22. Usuń zbędne emocje, a pomożesz swojemu szczęściu
- Rozdział 23. Każdy skutecznie działający przedsiębiorca ma za sobą więcej porażek niż sukcesów
- Rozdział 24. Im ciężej pracujesz, tym większe masz szczęście
- Rozdział 25. Okazje na znalezienie potencjalnych klientów są wszędzie, wystarczy się rozejrzeć
- Rozdział 26. Najcenniejsze opinie potencjalnych klientów pochodzą z drobiazgowo przeprowadzonych wywiadów
- Rozdział 27. Umiej rozpoznać dane powierzchowne, by uniknąć poważnych strat
- Rozdział 28. Rozmawiaj z klientami tak długo, aż znajdziesz migrenowy problem wart rozwiązania
- Rozdział 29. Gdy trafisz na migrenowy problem, ludzie sami się przed tobą otworzą
- Rozdział 30. Podczas rozmowy z klientami pozostań obiektywny bez względu na to, czy otrzymywane informacje są dla ciebie pomyślne, czy niepomyślne
- Rozdział 31. Dopóki nie udowodnisz, że klienci chcą twojego produktu, nic nie ma znaczenia
- Rozdział 32. Szczęściarze szukają nowych doświadczeń i wszędzie odnajdują nowe możliwości
- Rozdział 33. W pokerze czy w biznesie, szczęście nie jest dobrą strategią; to raczej wynik dobrej strategii
- Rozdział 34. Żeby potwierdzić istnienie popytu, znajdź najkrótszą drogę do szczytowej reakcji klienta
- Rozdział 35. Przygotuj się na niefart, gromadząc zapasy
- Rozdział 36. Strach i bezczynność to dwa największe zagrożenia dla twojego pomysłu na biznes
- Rozdział 37. Zrozum swoje skłonności w sytuacjach z pozoru beznadziejnych, żeby móc im przeciwdziałać
- Rozdział 38. Gdy trafisz na migrenowy problem wart rozwiązania, będziesz wiedział, że to jest to
- Rozdział 39. Pozwól sobie na popełnianie błędów
- Rozdział 40. Nie graj za wszystko, co masz, dopóki nie potwierdzisz swoich przypuszczeń w mniejszych zakładach
- Rozdział 41. Druga szansa zdarza się rzadko; upewnij się, że za pierwszym razem trafiasz prosto w cel
- Rozdział 42. Gdy już odnajdziesz migrenowy problem,
- Rozdział 43. Nie stawiaj wszystkiego, co masz, dopóki nie dowiedziesz, że klienci faktycznie chcą twojego produktu, i dopóki nie opracujesz właściwego modelu biznesowego
- Rozdział 44. Siła twojego pierwotnego pomysłu, czy twojej ręki startowej, jest zawsze względna
- Dziennik Sam
- Podziękowania
- O autorce
- Przypisy