reklama - zainteresowany?

Startup. Postaw wszystko na jednÄ… firmÄ™ - Onepress

Startup. Postaw wszystko na jednÄ… firmÄ™
ebook
Autor: Diana Kander
TÅ‚umaczenie: Dorota Piotrowska
ISBN: 978-83-650-6844-6
stron: 328, Format: ebook
Data wydania: 2015-07-03
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 37,99 zł

Dodaj do koszyka Startup. Postaw wszystko na jednÄ… firmÄ™

Tagi: Ekonomia | Finanse

Startup. Postaw wszystko na jedną firmę to więcej niż opowieść o wyrzekaniu się pokusy i walce o uratowanie firmy. Jest ta książka swoistą liną ratunkową rzuconą przedsiębiorcom, którzy chcą wdrożyć innowacyjny pomysł, ale nie za bardzo wiedzą jak. Zaczęli już coś nowego, ale nie mogą nabrać oczekiwanego impetu.

PrzedsiÄ™biorcy, którzy radzÄ… sobie w warunkach nowej ekonomii, swój sukces zawdziÄ™czajÄ… stosowaniu nowej, „naukowej metody” innowacji. Startup. Postaw wszystko na jednÄ… firmÄ™ pokazuj, dlaczego cztery, przeczÄ…ce intuicji zasady, różniÄ… odnoszÄ…cych sukcesy biznesmenów od tych, którzy tylko marzÄ… o sukcesie.

Prawdopodobnie bÄ™dziesz mieć w życiu tylko jednÄ… szansÄ™, żeby „postawić wszystko na jeden pomysÅ‚: odejść z pracy, przekonać współmałżonka, by ci pozwoliÅ‚ osuszyć wasze konto, i pójść za swoim marzeniem. Startup. Postaw wszystko na jednÄ… firmÄ™ pozwoli ci przygotować siÄ™ na ten decydujÄ…cy krok i zyskać pewność, że przesuwasz na Å›rodek stoÅ‚u wszystkie swoje żetony dopiero wtedy, gdy masz najwiÄ™ksze szanse na wygranÄ…. Bowiem książka ta ofiarowuje Ci klucz do znaczÄ…cego ograniczenia ryzyka, jakim twój pomysÅ‚ jest obarczony.

Dodaj do koszyka Startup. Postaw wszystko na jednÄ… firmÄ™

 

Osoby które kupowały "Startup. Postaw wszystko na jedną firmę", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Startup. Postaw wszystko na jednÄ… firmÄ™

Spis treści

Startup. Postaw wszystko na jedną firmę eBook -- spis treści

  • Strona redakcyjna
  • Dedykacja
  • Przedmowa
  • List Thoma Ruhea wiceprezesa ds. przedsiÄ™biorczoÅ›ci w Kauffman Foundation
  • Wprowadzenie
  • RozdziaÅ‚ 1. Pozory mylÄ…
  • RozdziaÅ‚ 2. Kogo ty chcesz nabrać
  • RozdziaÅ‚ 3. Niczego nie sprzedasz, jeÅ›li nie dasz drugiej stronie dojść do gÅ‚osu
  • RozdziaÅ‚ 4. Twój dalszy udziaÅ‚ w grze nie zależy od tego, jak dobrze ci idzie, ale czy umiesz przegrywać
  • RozdziaÅ‚ 5. Prawdziwi zawodowcy nie walczÄ… o każde rozdanie
  • RozdziaÅ‚ 6. Powierzchowne statystyki mogÄ… ukrywać prawdziwe dane, które majÄ… znaczenie dla twojego biznesu
  • RozdziaÅ‚ 7. Nie znajdziesz mentora, jeÅ›li do nikogo siÄ™ nie zwrócisz
  • RozdziaÅ‚ 8. Niech twoi klienci i ich potrzeby bÄ™dÄ… dla ciebie ważniejsze niż twoja wizja rozwiÄ…zania
  • RozdziaÅ‚ 9. Nie uprawiaj hazardu; rób maÅ‚e zakÅ‚ady, by odkrywać możliwoÅ›ci
  • RozdziaÅ‚ 10. Nawet eksperci muszÄ… siÄ™ przygotować do wkroczenia na nowy teren
  • RozdziaÅ‚ 11. Ludzie nie kupujÄ… wizjonerskich produktów, ale rozwiÄ…zania bÄ™dÄ…ce odpowiedziÄ… na ich problemy
  • RozdziaÅ‚ 12. Tylko klienci ci powiedzÄ…, czy namierzyÅ‚eÅ› problem wart rozwiÄ…zania
  • RozdziaÅ‚ 13. Liczenie na szczęście to żadna strategia
  • RozdziaÅ‚ 14. Nigdy nie jest za późno, by sprawdzić swoje zaÅ‚ożenia
  • RozdziaÅ‚ 15. Sekret owocnych rozmów z klientami to stawianie neutralnych, otwartych pytaÅ„
  • RozdziaÅ‚ 16. Jedyny sposób, żeby skorzystać na rozmowach z klientami, to ich ponawianie
  • RozdziaÅ‚ 17. Dowiedzenie siÄ™, że twoje zaÅ‚ożenia sÄ… niewÅ‚aÅ›ciwe, jest równie cenne, jak przekonanie siÄ™ o ich sÅ‚usznoÅ›ci
  • RozdziaÅ‚ 18. Nie zaczynaj pracy nad nowym pomysÅ‚em, dopóki nie sprawdzisz swoich nowych zaÅ‚ożeÅ„
  • RozdziaÅ‚ 19. Zachowaj swoje żetony na chwilÄ™, gdy do wygranej bÄ™dzie ci potrzebny tylko minimalny Å‚ut szczęścia
  • RozdziaÅ‚ 20. Skuteczni przedsiÄ™biorcy potrafiÄ… rozpoznać swojÄ… porażkÄ™, skÅ‚adajÄ… karty, po czym znowu stajÄ… do walki
  • RozdziaÅ‚ 21. Zanim wÅ‚ożysz w pomysÅ‚ jakiekolwiek zasoby, najpierw sprawdź swoje zaÅ‚ożenia
  • RozdziaÅ‚ 22. UsuÅ„ zbÄ™dne emocje, a pomożesz swojemu szczęściu
  • RozdziaÅ‚ 23. Każdy skutecznie dziaÅ‚ajÄ…cy przedsiÄ™biorca ma za sobÄ… wiÄ™cej porażek niż sukcesów
  • RozdziaÅ‚ 24. Im ciężej pracujesz, tym wiÄ™ksze masz szczęście
  • RozdziaÅ‚ 25. Okazje na znalezienie potencjalnych klientów sÄ… wszÄ™dzie, wystarczy siÄ™ rozejrzeć
  • RozdziaÅ‚ 26. Najcenniejsze opinie potencjalnych klientów pochodzÄ… z drobiazgowo przeprowadzonych wywiadów
  • RozdziaÅ‚ 27. Umiej rozpoznać dane powierzchowne, by uniknąć poważnych strat
  • RozdziaÅ‚ 28. Rozmawiaj z klientami tak dÅ‚ugo, aż znajdziesz migrenowy problem wart rozwiÄ…zania
  • RozdziaÅ‚ 29. Gdy trafisz na migrenowy problem, ludzie sami siÄ™ przed tobÄ… otworzÄ…
  • RozdziaÅ‚ 30. Podczas rozmowy z klientami pozostaÅ„ obiektywny bez wzglÄ™du na to, czy otrzymywane informacje sÄ… dla ciebie pomyÅ›lne, czy niepomyÅ›lne
  • RozdziaÅ‚ 31. Dopóki nie udowodnisz, że klienci chcÄ… twojego produktu, nic nie ma znaczenia
  • RozdziaÅ‚ 32. Szczęściarze szukajÄ… nowych doÅ›wiadczeÅ„ i wszÄ™dzie odnajdujÄ… nowe możliwoÅ›ci
  • RozdziaÅ‚ 33. W pokerze czy w biznesie, szczęście nie jest dobrÄ… strategiÄ…; to raczej wynik dobrej strategii
  • RozdziaÅ‚ 34. Å»eby potwierdzić istnienie popytu, znajdź najkrótszÄ… drogÄ™ do szczytowej reakcji klienta
  • RozdziaÅ‚ 35. Przygotuj siÄ™ na niefart, gromadzÄ…c zapasy
  • RozdziaÅ‚ 36. Strach i bezczynność to dwa najwiÄ™ksze zagrożenia dla twojego pomysÅ‚u na biznes
  • RozdziaÅ‚ 37. Zrozum swoje skÅ‚onnoÅ›ci w sytuacjach z pozoru beznadziejnych, żeby móc im przeciwdziaÅ‚ać
  • RozdziaÅ‚ 38. Gdy trafisz na migrenowy problem wart rozwiÄ…zania, bÄ™dziesz wiedziaÅ‚, że to jest to
  • RozdziaÅ‚ 39. Pozwól sobie na popeÅ‚nianie bÅ‚Ä™dów
  • RozdziaÅ‚ 40. Nie graj za wszystko, co masz, dopóki nie potwierdzisz swoich przypuszczeÅ„ w mniejszych zakÅ‚adach
  • RozdziaÅ‚ 41. Druga szansa zdarza siÄ™ rzadko; upewnij siÄ™, że za pierwszym razem trafiasz prosto w cel
  • RozdziaÅ‚ 42. Gdy już odnajdziesz migrenowy problem,
  • RozdziaÅ‚ 43. Nie stawiaj wszystkiego, co masz, dopóki nie dowiedziesz, że klienci faktycznie chcÄ… twojego produktu, i dopóki nie opracujesz wÅ‚aÅ›ciwego modelu biznesowego
  • RozdziaÅ‚ 44. SiÅ‚a twojego pierwotnego pomysÅ‚u, czy twojej rÄ™ki startowej, jest zawsze wzglÄ™dna
  • Dziennik Sam
  • PodziÄ™kowania
  • O autorce
  • Przypisy

Dodaj do koszyka Startup. Postaw wszystko na jednÄ… firmÄ™

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.