Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes - Onepress

ISBN: 978-83-246-5155-9
stron: 232, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2013-09-09
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 39,90 zł
Książkę tę powinien przeczytać każdy młody przedsiębiorca. Zawiera ona solidne podstawy, które pomogą Ci rozpocząć działalność na rynku w warunkach dużej niepewności. I nie chodzi jedynie o branżę technologiczną. Jeśli zastanawiasz się nad założeniem własnej firmy, jest to książka dla Ciebie. Pomoże Ci odpowiedzieć na pytania, czy, dlaczego i jak ją założyć oraz jak zadbać o jej rynkowe przetrwanie.Paweł Tkaczyk,
autor książki Zakamarki marki
To absolutnie obowiązkowa pozycja dla kogoś, kto rusza w start-upową podróż. Kompendium początkującego przedsiębiorcy, obok którego nie powinieneś przejść obojętnie. Polecam wszystkim marzącym o własnym biznesie.Przemysław Pająk,
redaktor naczelny Spider’s Web
Od zera do milionera - załóż i skutecznie rozwijaj własny e-biznes!
- Dowiedz się, jak realizować swoje pomysły biznesowe
 - Naucz się zdobywać fundusze na rozwój przedsiębiorstwa
 - Poznaj skuteczne sposoby sprzedaży i zarządzania firmą
 - Odkryj najlepsze metody komunikacji z klientami
 
Chcesz założyć własny e-biznes, ale nie wiesz, od czego zacząć? Zawsze marzyłeś o własnej firmie, ale nie miałeś odwagi zrezygnować z bezpiecznego etatu? Masz doskonałe pomysły na działalność w sieci, ale jak dotąd coś ciągle przeszkadzało Ci je realizować? Jeśli na któreś z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, najwyższa pora zmienić coś w życiu! Załóż własną firmę, zdobądź fundusze na jej rozwój, przemyśl strategię działania i ruszaj do boju! Świat stoi przed Tobą otworem i być może już czeka na Twój produkt lub Twoją usługę!
Pierwszy krok już wykonałeś - udało Ci się znaleźć tę książkę. Teraz musisz już tylko zapoznać się z zawartą w niej wiedzą i zacząć wdrażać ją w życie! Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes to pozycja, która ułatwi Ci podjęcie najważniejszych decyzji dotyczących prowadzenia własnej działalności gospodarczej w internecie i pomoże ominąć przeszkody piętrzące się na drodze początkującego e-biznesmena. Dowiesz się z niej nie tylko, co robić, aby odnieść sukces, lecz również, czego zdecydowanie robić nie należy i jakie pomysły są z góry skazane na fiasko.
Nie czekaj, odważ się i zacznij działać!
- Pomysł na skuteczny e-biznes
 - Tworzenie biznesplanu i pozyskiwanie środków
 - Wybór odpowiedniego typu działalności gospodarczej
 - Zarządzanie wizerunkiem i marką firmy
 - Dobór pracowników i zarządzanie kadrami
 - PR, komunikacja i marketing
 - Ciekawostki, studia przypadków i rady praktyków
 
Sukces jest w zasięgu ręki, czy jesteś gotów po niego sięgnąć?
Kamila Mikołajczyk jest prezesem agencji Brand Gravity oraz ekspertem w dziedzinie projektowania komunikacji i corporate identity. Na co dzień doradza firmom w planowaniu działań wizerunkowych, budowaniu świadomości marki oraz działaniach PR. Z wielkim zaangażowaniem współprowadzi i rozwija również projekt Porta Kal. Z zamiłowania personal shopperka i szkoleniowiec dress code’u w biznesie.
Dariusz Nawojczyk jest dyrektorem marketingu & PR w polskiej chmurze obliczeniowej Oktawave. Od ośmiu lat buduje strategie biznesowe oraz komunikacyjne dla branży usług IT w Polsce. Specjalista w zakresie teorii komunikacji i zarządzania marketingowego. Pasjonat nowych technologii i nowych mediów. Autor i project manager w kilkunastu polskich start-upach.
Patroni medialni:
Osoby które kupowały "Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
 - Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
 - Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
 - Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
 - Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
 
Spis treści
Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes -- spis treści
Wstęp (9)
Rozdział 1. Pomysł i jego weryfikacja (13)
- Dzień dobry, Kolumbie (13)
 - Dlaczego zakładam firmę? (14)
 - Kim jestem? (16)
 - Pomysł a rynek (18)
 - Dla nieprzekonanych (23)
 - Weryfikacja pomysłu (24)
 - Elementy biznesplanu (27)
 - Podsumowanie (32)
 - Case study: tubyliśmy.pl (33)
 - Case study: ŚwieżoPalona.pl (35)
 - Rady praktyków: Sara Blakely (37)
 - Rady praktyków: Janusz Żebrowski (39)
 
Rozdział 2. Źródła finansowania (41)
- Kredyty i pożyczki (42)
 - Inwestor (44)
 - Fundusze inwestycyjne (45)
 - Venture capital (46)
 - Inkubatory przedsiębiorczości (51)
 - Anioły biznesu (53)
 - Fundusze europejskie (58)
 - Europejski Fundusz Społeczny i inni (61)
 - Jak zwiększyć swoje szanse na dofinansowanie? (64)
 - Jakie dokumenty dobrze jest gromadzić, gdy ubiegamy się o dofinansowanie? (65)
 - Sfera socjalnego otoczenia (65)
 - Podsumowanie (66)
 - Rady praktyków: Janusz Żebrowski (67)
 - Rady praktyków: Arkadiusz Hajduk (67)
 
Rozdział 3. Formalizacja przedsiębiorstwa (69)
- Jednoosobowa działalność gospodarcza (70)
 - Spółka cywilna (72)
 - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (72)
 - Spółka jawna, partnerska, komandytowa i komandytowo-akcyjna, czyli coś dla przedsiębiorców, którzy chcą działać na większą skalę (74)
 - Plusy i minusy form działalności prawnej dla start-upów (76)
 - Jednoosobowa działalność gospodarcza - zakładanie firmy krok po kroku (78)
 - Spółka cywilna - zakładanie firmy krok po kroku (81)
 - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - zakładanie firmy krok po kroku (82)
 - Podsumowanie (85)
 
Rozdział 4. Wizerunek, branding i naming (87)
- Bez wizji i misji ani rusz (87)
 - Jak cię widzą, tak cię piszą (90)
 - Nazwa rzecz święta (95)
 - Jak zaprojektować logo? (97)
 - Pracownik, nasz bohater (100)
 - Twarz firmy w internecie (100)
 - Materiały marketingowe (102)
 - Podsumowanie (105)
 - Case study: YouThink.pl (106)
 - Case study: Nextur.pl (107)
 - Rady praktyków: Janusz Żebrowski (109)
 - Rady praktyków: Arkadiusz Hajduk (110)
 
Rozdział 5. Zasoby ludzkie (111)
- Wszystko sami? (111)
 - Bez pasji ani rusz (113)
 - Gdzie szukać ludzi? (114)
 - Odpowiedni człowiek, czyli kto? (116)
 - Odpowiedni pracownik, czyli kto? (119)
 - Motywacja - rzecz ważna (125)
 - Budowanie zespołu (126)
 - Warto się szkolić (128)
 - Podsumowanie (130)
 - Rady praktyków: Janusz Żebrowski (131)
 - Rady praktyków: Arkadiusz Hajduk (131)
 
Rozdział 6. Zarządzanie marketingowe (133)
- Zarządzanie marką (133)
 - Badanie marki (134)
 - Mapa percepcji (136)
 - Wyróżnij się lub zgiń (141)
 - Reklama dźwignią handlu (143)
 - Badanie reklamy (147)
 - Jak ustalić cenę produktu? (149)
 - Jaki model sprzedaży wybrać? (154)
 - Kanały sprzedaży, czyli co dla nas najlepsze? (156)
 - Wizerunek marki a środki pieniężne przeznaczone na jego wzmocnienie (158)
 - Podsumowanie (160)
 - Case study: NetPress (161)
 - Case study: militaria.pl (162)
 - Rady praktyków: Janusz Żebrowski (163)
 - Rady praktyków: Marek Rusiecki (164)
 
Rozdział 7. Public relations, komunikacja w internecie i social media (165)
- Public relations, czyli co? (165)
 - Media relations, czyli zaprzyjaźnij się z dziennikarzami (170)
 - Zasady przygotowania notatki prasowej (175)
 - Social media, czyli zaprzyjaźnij się z internetem (177)
 - e-PR, czyli co? (181)
 - Jak zorganizować konferencję prasową? (186)
 - Eventy i konferencje (188)
 - Badania i ocena działań PR na wszystkich polach (190)
 - Z etyką za pan brat (195)
 - Ciekawostki (196)
 - Podsumowanie (197)
 - Case study: nagroderek.pl (197)
 - Rady praktyków: Arkadiusz Hajduk (199)
 
Rozdział 8. Reklama (201)
- Pozycjonowanie strony WWW (201)
 - Google AdWords (204)
 - Display (205)
 - Social media (207)
 - Prasa drukowana (208)
 - Mierzenie efektywności (209)
 - Na czym bazuje i jak działa reklama? (210)
 - Etapy oddziaływania reklamy (213)
 - Co mówić w reklamie? (215)
 - Jak planować kampanię reklamową? (217)
 - Reklama to nie promocja sprzedaży (220)
 - Ciekawostki (220)
 - Podsumowanie (221)
 - Case study: dietadukan.pl (221)
 - Case study: Lay's prosto z pieca (222)
 - Rady praktyków: Arkadiusz Hajduk (224)
 - Rady praktyków: Marek Rusiecki (224)
 
Rozdział 9. Na zakończenie (225)
Rozdział 10. Gdzie szukać dodatkowej wiedzy? (227)
- Książki (227)
 - Magazyny, czasopisma i gazety (228)
 - Strony WWW (228)
 
O autorach (231)








