reklama - zainteresowany?

Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia - Onepress

Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia
ebook
Autor: Zbigniew Berent
ISBN: 978-8-3794-2392-7
stron: 458, Format: ebook
Data wydania: 2015-06-25
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,60 zł (poprzednio: 36,54 zł)
Oszczędzasz: 19% (-6,94 zł)

Dodaj do koszyka Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia

Tagi: Sprzedaż

„Sprzedaż, marketing, biznes. ReguÅ‚y i realia” to pozycja obowiÄ…zkowa dla osób zwiÄ…zanych z szeroko pojÄ™tym handlem. PoczÄ…tkujÄ…cym przedsiÄ™biorcom dostarczy kompleksowych informacji z zakresu sprzedaży i pomoże zbudować swojÄ… koncepcjÄ™ biznesu, zaÅ› czynnym handlowcom pozwoli uporzÄ…dkować wiedzÄ™ i skÅ‚oni do przemyÅ›leÅ„ i ewentualnych korekt dotychczasowych metod sprzedażowych.

Autor Å‚Ä…czy dyscyplinÄ™ wywodu naukowego z lekkoÅ›ciÄ… pióra i erudycjÄ…, a jako doÅ›wiadczony przedsiÄ™biorca – urozmaica tekst książki licznymi przykÅ‚adami z życia i relacjami z osobistych doÅ›wiadczeÅ„.

Książka Zbigniewa Berenta jest o tyle wyjątkowa na polskim rynku wydawniczym, że łączy wiedzę teoretyczną z praktyką funkcjonowania handlu i biznesu. W naszej firmie zamierzamy książkę Berenta wykorzystać w instruktażu prowadzonym dla służb handlowych.
Sylwia Mokrysz – ZarzÄ…d firmy MOKATE S.A.

Książka autora będącego przedsiębiorcą i handlowcem zmusza do myślenia.
Inspiruje do przemyśleń rozwiązań, którymi się człowiek kieruje podczas bieżącej pracy.
Zbigniew Lindner, przedsiÄ™biorca, wÅ‚aÅ›ciciel firmy ZPD „LINDNER”-WÄ…growiec

Bardzo dobra i ciekawa pozycja, doskonałe abecadło teorii i praktyki.
Iwo Dessoulavy – przedsiÄ™biorca

W porównaniu z innymi książkami o tej tematyce pozycja ta jest wyjątkowa, bo wyjątkowa jest też osobowość autora. Autor podaje konkretne metody i narzędzia do uprawiania pięknego zawodu sprzedawcy/handlowca. Polecam jako ciekawą lekturę dla każdego przedsiębiorcy, handlowca, sprzedawcy, absolwenta szkoły wyższej czy średniej. Dla każdego okaże się na pewno pomocna w rozwijaniu swoich umiejętności.
Dr Stanisław Rakowicz, przedsiębiorca, honorowy konsul Peru w Polsce, honorowy prezes IPH-Toruń

Dodaj do koszyka Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia

 

Osoby które kupowały "Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczoÅ›ci, niezależnoÅ›ci i pieniÄ™dzy
  • Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocÄ… rysunków

Dodaj do koszyka Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia

Spis treści

Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia eBook -- spis treści

Dodaj do koszyka Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.