reklama - zainteresowany?

Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice które generują makroefekty - Onepress

Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice które generują makroefekty
Autor: Paweł Muzyczyszyn
ISBN: 978-83-283-8878-9
okładka: miękka
Data wydania: 2021-11-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 36,48 zł (poprzednio: 57,00 zł)
Oszczędzasz: 36% (-20,52 zł)

Dodaj do koszyka Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice które generują makroefekty

Dodaj do koszyka Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice które generują makroefekty

 

Osoby które kupowały "Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice które generują makroefekty", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice które generują makroefekty

Spis treści

Dodaj do koszyka Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice które generują makroefekty

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.