reklama - zainteresowany?

Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice które generują makroefekty - Onepress

Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice które generują makroefekty

MIEJSCE 27 na liście TOP 20
Autor: Paweł Muzyczyszyn
ISBN: 978-83-283-8878-9
okładka: miękka
Data wydania: 2021-11-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 37,05 zł (poprzednio: 57,00 zł)
Oszczędzasz: 35% (-19,95 zł)

Dodaj do koszyka Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice które generują makroefekty

Dodaj do koszyka Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice które generują makroefekty

 

Osoby które kupowały "Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice które generują makroefekty", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context

Dodaj do koszyka Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice które generują makroefekty

Spis treści

Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty -- spis treści

Wstęp

KSIĘGA I NAWYKÓW. Zacznij od przygotowania

  • NAWYK 1. Buduj sojusze
  • NAWYK 2. PielÄ™gnuj gÅ‚ód uczenia siÄ™
  • NAWYK 3. Historie kombatanckie, czyli zadbaj o swoje przekonania
  • NAWYK 4. DziaÅ‚aj konsekwentnie, czyli o syndromie upasionego kocura
  • NAWYK 5. Znajdź sobie mentora
  • NAWYK 6. Pracuj z kapownikiem, czyli Twój osobisty CRM
  • NAWYK 7. Zbuduj listÄ™ 100
  • NAWYK 8. Pracuj efektywnie, czyli jak mniej jeździć, a wiÄ™cej sprzedawać
  • NAWYK 9. DziaÅ‚aj z planem, czyli magia poniedziaÅ‚ku
  • NAWYK 10. ZostaÅ„ mistrzem branży
  • NAWYK 11. Stop prokrastynacji, czyli zjedz żaby maÅ‚e i duże
  • NAWYK 12. Ucz siÄ™ codziennie, czyli o wiedzy produktowej

KSIĘGA II NAWYKÓW. Zainicjuj kontakt i spotkanie z klientem

  • NAWYK 13. Pracuj z celami
  • NAWYK 14. Podziel klientów, czyli dlaczego w portfelu masz przegródki
  • NAWYK 15. Mailoza, czyli czego nie powinieneÅ› robić, jeÅ›li chcesz osiÄ…gnąć sukces sprzedażowy
  • NAWYK 16. Sianie, czyli obraz do zawieszenia na Å›cianie przed komputerem
  • NAWYK 17. GorÄ…ce miejsca, czyli pracuj tam, gdzie klienci chÄ™tniej kupujÄ…
  • NAWYK 18. Szanuj tradycje, czyli gdzie jest miejsce gospodarza
  • NAWYK 19. Tematy zakazane, czyli o tym lepiej nie rozmawiaj
  • NAWYK 20. Jedź na ryby, czyli o syndromie grubej ryby
  • NAWYK 21. Zacznijmy od nowa - odzyskiwanie utraconych klientów
  • NAWYK 22. Sprzedaż beztlenowa, czyli tego na pewno nie rób w rozmowie z klientem
  • NAWYK 23. RunÄ… mury, czyli pokonaj barierÄ™ asystentki
  • NAWYK 24. Sprawiaj przyjemność, czyli o pracy z komplementem biznesowym
  • NAWYK 25. Magia Twojego gÅ‚osu, czyli mów tak, aby CiÄ™ sÅ‚uchano
  • NAWYK 26. Otwieraj spotkania na wÅ‚asnych zasadach
  • NAWYK 27. Pracuj z wizytówkÄ…

KSIĘGA III NAWYKÓW. Zbadaj potrzeby i oczekiwania klienta

  • NAWYK 28. Zapomnij o dolarach w oczach
  • NAWYK 29. Gdzie jest król? Docieraj do osób decyzyjnych
  • NAWYK 30. BÄ…dź uważny, czyli Twoja koncentracja na kliencie
  • NAWYK 31. Granice ciekawoÅ›ci, czyli używaj mocy informacji prywatnych
  • NAWYK 32. Najlepszy uczeÅ„ na Å›wiecie, czyli sÅ‚uchaj, sÅ‚uchaj, sÅ‚uchaj
  • NAWYK 33. DziaÅ‚aj Å›wiadomie, czyli o wykorzystaniu informacji o kliencie
  • NAWYK 34. Dopasuj siÄ™, czyli siÅ‚a dostrojenia
  • NAWYK 35. SiÅ‚a zrozumienia, czyli najpierw zrozum, a potem bÄ…dź zrozumiany
  • NAWYK 36. SPIN-uj, czyli o najważniejszym akronimie sprzedaży
  • NAWYK 37. Uchwycić linÄ™, czyli rozmawiaj o doÅ›wiadczeniach klienta

KSIĘGA IV NAWYKÓW. Zaprezentuj rozwiÄ…zania

  • NAWYK 38. Opowiadaj, czyli historie, które sprzedajÄ…
  • NAWYK 39. Sprzedawaj korzyÅ›ci, bo klient kupuje rozwiÄ…zania
  • NAWYK 40. Wyjmij je z bagażnika, czyli o roli materiaÅ‚ów marketingowych
  • NAWYK 41. Nie ufaj klientom, czyli o syndromie szczęśliwych uszu
  • NAWYK 42. Zadbaj o skuteczność, zamiast gÅ‚askać oferty
  • NAWYK 43. Pokaż siÄ™, czyli nie możesz ofertÄ…, zrób wideo
  • NAWYK 44. SiÅ‚a prezentacji, czyli wykorzystaj wszystko, co masz pod rÄ™kÄ…

KSIĘGA V NAWYKÓW. ZmieÅ„ obiekcje w korzyÅ›ci

  • NAWYK 45. Nie pozwól siÄ™ bić, czyli heblowanie klienta
  • NAWYK 46. SkoÅ„cz z pudrowaniem raka
  • NAWYK 47. Nie rób do wÅ‚asnego gniazda
  • NAWYK 48. Zaufaj konkurencji i dokoÅ„cz robotÄ™
  • NAWYK 49. Wyeliminuj zdrobnienia, czyli o tym, co duże, nie mówimy, że jest maÅ‚e

KSIĘGA VI NAWYKÓW. Zamknij sprzedaż

  • NAWYK 50. O skutecznym finiszu, czyli domknij sprzedaż
  • NAWYK 51. Nie zrób klientowi zakwasów, czyli klÄ…twa pierwszego zamówienia

KSIĘGA VII NAWYKÓW. Zaproponuj coÅ› dodatkowego

  • NAWYK 52. Magia hot doga, czyli zawsze dosprzedawaj
  • NAWYK 53. Zbuduj bank przysÅ‚ug

KSIĘGA VIII NAWYKÓW. Zaopiekuj siÄ™ klientem

  • NAWYK 54. Dożynki, czyli zadbaj o zdrowie Twojego portfela
  • NAWYK 55. Uszczelniaj rury, czyli o wyciekaniu klientów
  • NAWYK 56. NiespeÅ‚nione polecenia, czyli poproÅ› skutecznie o rekomendacje
  • NAWYK 57. BÄ…dź uczciwy, czyli o tym, czym jest reputacja w sprzedaży
  • NAWYK 58. JeÅ›li chcesz zebrać miód, nie przewracaj ula, czyli szanuj każdego w firmie
  • NAWYK 59. Zmieniaj siÄ™ jak czasy, w których dziaÅ‚asz, czyli historia handlowca hybrydowego

Bibliografia

Dodaj do koszyka Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice które generują makroefekty

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.