reklama - zainteresowany?

Sprzedaż od pierwszego wejrzenia - Onepress

Sprzedaż od pierwszego wejrzenia
Autor: Sorensen Herb
Tłumaczenie: Adamczyk-Żylińska Marika
ISBN: 978-8-3264-3810-3
stron: 224, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 42,00 zł (poprzednio: 48,84 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,84 zł)

Dodaj do koszyka Sprzedaż od pierwszego wejrzenia

Tagi: Marketing | Sprzedaż

Niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep, czy zajmujesz się projektowaniem powierzchni handlowych, czy tylko chcesz lepiej zrozumieć zachowania klientów, ta książka zmieni twój sposób patrzenia na zakupy. Aż 80% czasu klienci przeznaczają na przemieszczanie się po sklepie, a nie na robienie właściwych zakupów. Oznacza to, że nie są oni skoncentrowani wyłącznie na wrzucaniu produktów do koszyka.

Kluczem do sukcesu jest więc odpowiednie zwrócenie uwagi klienta. Autor podkreśla, że:

* nawet drobne zmiany w sposobie ekspozycji towaru mogą przynieść spektakularne efekty,

* wdrażanie kosztownych strategii najczęściej nie poprawia wyników sprzedaży,

* czasem należy zaoferować mniej aby sprzedać więcej. Książka jest przeznaczona dla zarządzających ekspozycją towarów zarówno w sieciach marketów, jak i w małych i średnich sklepach.

Może być też bardzo interesującą lekturą dla samych klientów. Herb Sorensen jest wybitnym autorytetem w dziedzinie obserwacji i badań zachowań klientów. Od ponad 35 lat zajmuje się prowadzeniem badań w wielu krajach. Opatentowana przez niego technologia PathTracker przyczyniła się do zrewolucjonizowania strategii marketingowych w sprzedaży detalicznej. Podsuń właściwy produkt, właściwemu klientowi, we właściwym czasie!

Dodaj do koszyka Sprzedaż od pierwszego wejrzenia

Spis treści

Dodaj do koszyka Sprzedaż od pierwszego wejrzenia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.