reklama - zainteresowany?

Sprint projektowy. Tworzenie produktów cyfrowych - Onepress

Sprint projektowy. Tworzenie produktów cyfrowych
Autor: Richard Banfield, C. Todd Lombardo, Trace Wax
Tytuł oryginału: Design Sprint: A Practical Guidebook for Creating Great Digital Products
Tłumaczenie: Beata Błaszczyk
ISBN: 978-83-283-2287-5
stron: 264, Format: 200x230, okładka: miękka
Data wydania: 2016-05-30
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 59,00 zł

Dodaj do koszyka Sprint projektowy. Tworzenie produktów cyfrowych

Tagi: Zarządzanie | Zarządzanie projektami

Innowacyjność pomaga budować pozycję rynkową firmy. Słowo to nie oznacza jedynie oferowania nowych produktów i usług, ale dotyczy również organizacji działania. Niestety, realizacja zasady ciągłego doskonalenia się najczęściej napotyka opory. Ludzie nie lubią zmian sposobu myślenia i niechętnie akceptują konieczność innego podejścia. Tymczasem dla wielu podmiotów, szczególnie tych z nowoczesnych branż, umiejętność szybkiej zmiany jest kluczem do sukcesu.

Niniejsza książka prezentuje koncepcję sprintów projektowania produktu. Jest to nowe podejście do projektowania produktów, szczególnie zalecane firmom stawiającym na innowacyjność. Dzięki tej metodzie nowe pomysły dużo szybciej i skuteczniej przeradzają się w prototyp, który z kolei staje się gotowym rozwiązaniem. Powstaje produkt o wysokiej jakości. Co istotne, realizacja zadań w sprintach przebiega szybciej i jest bardziej wydajna. W zależności od specyfiki przedsiębiorstwa sprint projektowania może trwać od kilku godzin do kilku dni, w wyjątkowych przypadkach — kilka tygodni.

W książce omówiono:

  • koncepcję sprintu projektowania, jego zalety i wady
  • sposoby planowania sprintu
  • etapy sprintu projektowania i ich przebieg
  • sposoby wykorzystania wyników przeprowadzonego sprintu

Sprintem do sukcesu!

Dodaj do koszyka Sprint projektowy. Tworzenie produktów cyfrowych

 

Osoby które kupowały "Sprint projektowy. Tworzenie produktów cyfrowych", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Sprint projektowy. Tworzenie produktów cyfrowych

Spis treści

Sprint projektowy. Tworzenie produktów cyfrowych -- spis treści

Przedmowa (vii)

  • Do czego mogą posłużyć sprinty projektowania produktu? (vii)

Wstęp (xv)

  • Dla kogo jest ta książka? (xx)
  • Dlaczego miałbyś nas słuchać? (xxi)
  • Jak powstała ta książka? (xxii)
  • W jaki sposób jest zorganizowana ta książka? (xxii)
  • Podziękowania (xxv)

Podstawowe informacje na temat sprintów projektowania produktów - czym są i dlaczego warto je stosować? (1)

  • Rozdział 1. Czym jest sprint projektowania produktu? (5)
  • Rozdział 2. Kiedy warto (a kiedy nie warto) tworzyć produkt za pomocą sprintu projektowania produktu? (17)
  • Rozdział 3. Jak podejść do realizacji zadań w sprincie projektowania produktu (27)

Jak zrealizować sprint projektowania produktu krok po kroku? (43)

  • Rozdział 4. Od czego zacząć przed rozpoczęciem sprintu projektowania produktu? Zrób plan! (47)
  • Rozdział 5. Etap I: Poznaj istotę problemu (73)
  • Rozdział 6. Etap II: Generowanie pomysłów (123)
  • Rozdział 7. Etap III: Od wielu pomysłów do jednego rozwiązania (157)
  • Rozdział 8. Etap IV: Przygotuj prototyp (183)
  • Rozdział 9. Etap V: Przetestuj rozwiązanie (205)
  • Rozdział 10. Działania po zakończeniu sprintu projektowania produktu: Zbierz wszystkie artefakty rozwiązania, wykonaj kolejne iteracje i zdecyduj, co dalej (223)
  • Skorowidz (233)

Dodaj do koszyka Sprint projektowy. Tworzenie produktów cyfrowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.