reklama - zainteresowany?

Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II - Onepress

Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II
Autor: Luke Sullivan
Tytuł oryginału: Hey, Whipple, Squeeze This: A Guide to Creating Great Ads, Second Edition
Tłumaczenie: Katarzyna Marcinkowska, Jacek Mikołajczyk, Marcin Śmietana, Anna Żak
ISBN: 83-246-0044-2
stron: 312, Format: B5, okładka: twarda
Data wydania: 2007-06-19
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 44,00 zł

Dodaj do koszyka Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II

Tagi: Marketing

Śmierć taniej, radosnej twórczości!

  • Projektowanie spotów radiowych, telewizyjnych i reklamy zewnÄ™trznej.
  • Tworzenie i opracowywanie tekstów reklamowych.
  • Åšcieżka kariery w branży reklamowej

Bohater spotu z ekranu telewizora pluje nam w twarz i mówi: "Zrobiłem coś obrzydliwego. Nie lubicie tego, ale na zawsze to zapamiętacie!". Owszem, zapamiętamy i nawet będziemy kupować dany produkt w sklepach... ale nie chcemy takich reklam. Nie znosimy reklam żałosnych, prostackich, głupawych, bezwartościowych i natrętnych. Żądamy reklam efektownych i przekonujących. Chcemy reklam, które zapamiętamy dlatego, że je polubimy.

My, twórcy pracujący w agencjach reklamowych, jesteśmy zobowiązani wydawać na świat takie właśnie reklamy. Musimy dokarmiać nasze koncepcje weną i techniką oraz metodycznie przechodzić od zarysów do końcowych efektów. Ta książka to szkoła reklamy od kuchni. Jej autorem jest Luke Sullivan, laureat niezliczonych "Oscarów" branży reklamowej, należący do czołowej dziesiątki amerykańskich copywriterów. Sullivan podpowiada nam, jak odróżniać dobre koncepcje reklamowe od złych i raz na zawsze zakończyć erę bezsensownych spotów.

Oto jego wskazania:

  • szukanie w produkcie "prawdy" i budowanie wstÄ™pnej koncepcji,
  • testowanie pomysłów -- praca zespoÅ‚owa i grupy focusowe,
  • metodyczne i niemetodyczne obmyÅ›lanie sloganów,
  • pokazywanie w reklamie emocji i drugiego dna,
  • budowanie reklam rysunkowych,
  • prowadzenie castingów i współpraca z reżyserem spotu,
  • tworzenie reklamy radiowej i efektów dźwiÄ™kowych,
  • najczÄ™stsze bÅ‚Ä™dy Å›wieżo upieczonych copywriterów,
  • rozmowa kwalifikacyjna i przetrwanie w agencji reklamowej.

Dodaj do koszyka Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II

Spis treści

Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzy

Dodaj do koszyka Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.