Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej - Onepress

ISBN: 978-8-3796-9558-4
stron: 317, Format: ebook
Data wydania: 2015-08-27
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 22,52 zł (poprzednio: 26,19 zł)
Oszczędzasz: 14% (-3,67 zł)
Książka przedstawia interesujÄ…ce zagadnienie promocji wspóÅ‚czesnej prasy drukowanej. Autorka wyodrÄ™bniÅ‚a i scharakteryzowaÅ‚a metody badaÅ„ rynku polskiej prasy drukowanej (badania sondażowe, jakoÅ›ciowe, niereaktywne, historyczno-porównawcze, ewaluacyjne) oraz instytucje zajmujÄ…ce siÄ™ takimi badaniami. OmówiÅ‚a: kanaÅ‚y i metody dystrybucji prasy (konsumentów prasy i ich zachowania, dystrybucjÄ™ tradycyjnÄ… i cyfrowÄ…); zewnÄ™trzne i wewnÄ™trzne noÅ›niki wykorzystywane w reklamowaniu tytuÅ‚ów prasowych; fokusowanie wzroku czytelników prasy (poprzez rozwiÄ…zania graficzne, ukÅ‚ad kompozycyjny, fotografie); niestandardowÄ… reklamÄ™ prasowÄ… jako element promocyjny pisma (reklamy w postaci okÅ‚adek, przykrywajÄ…ce tekst, ingerujÄ…ce w strukturÄ™ pisma lub jego leyout, wykorzystujÄ…ce w swej kompozycji różne gatunki papieru lub inne materiaÅ‚y, samoistnie doÅ‚Ä…czane do pisma); zawartość prasy jako sposób zdobycia czytelników (różne aspekty opiniotwórczoÅ›ci, publikowanie skrajnych, bulwersujÄ…cych poglÄ…dów przedstawicieli różnych Å›rodowisk, opinie autorytetów, komentarze specjalistów, cytowalność danego pisma w innych tytuÅ‚ach i mediach, zamieszczanie przedruków z innych pism); przedsiÄ™wziÄ™cia promocyjne redakcji prasowych (akcje spoÅ‚eczne, eventy, konkursy, dziaÅ‚ania podnoszÄ…ce prestiż redakcji, dziaÅ‚ania poza redakcjÄ… prasowÄ…, promocjÄ™ w innych mediach).
Osoby które kupowały "Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)