reklama - zainteresowany?

Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej - Onepress

Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej
ebook
Autor: Joanna Mikosz
ISBN: 978-8-3796-9558-4
stron: 317, Format: ebook
Data wydania: 2015-08-27
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 20,58 zł (poprzednio: 26,38 zł)
Oszczędzasz: 22% (-5,80 zł)

Dodaj do koszyka Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej

Tagi: Marketing

Książka przedstawia interesujÄ…ce zagadnienie promocji wspóÅ‚czesnej prasy drukowanej. Autorka wyodrÄ™bniÅ‚a i scharakteryzowaÅ‚a metody badaÅ„ rynku polskiej prasy drukowanej (badania sondażowe, jakoÅ›ciowe, niereaktywne, historyczno-porównawcze, ewaluacyjne) oraz instytucje zajmujÄ…ce siÄ™ takimi badaniami. OmówiÅ‚a: kanaÅ‚y i metody dystrybucji prasy (konsumentów prasy i ich zachowania, dystrybucjÄ™ tradycyjnÄ… i cyfrowÄ…); zewnÄ™trzne i wewnÄ™trzne noÅ›niki wykorzystywane w reklamowaniu tytuÅ‚ów prasowych; fokusowanie wzroku czytelników prasy (poprzez rozwiÄ…zania graficzne, ukÅ‚ad kompozycyjny, fotografie); niestandardowÄ… reklamÄ™ prasowÄ… jako element promocyjny pisma (reklamy w postaci okÅ‚adek, przykrywajÄ…ce tekst, ingerujÄ…ce w strukturÄ™ pisma lub jego leyout, wykorzystujÄ…ce w swej kompozycji różne gatunki papieru lub inne materiaÅ‚y, samoistnie doÅ‚Ä…czane do pisma); zawartość prasy jako sposób zdobycia czytelników (różne aspekty opiniotwórczoÅ›ci, publikowanie skrajnych, bulwersujÄ…cych poglÄ…dów przedstawicieli różnych Å›rodowisk, opinie autorytetów, komentarze specjalistów, cytowalność danego pisma w innych tytuÅ‚ach i mediach, zamieszczanie przedruków z innych pism); przedsiÄ™wziÄ™cia promocyjne redakcji prasowych (akcje spoÅ‚eczne, eventy, konkursy, dziaÅ‚ania podnoszÄ…ce prestiż redakcji, dziaÅ‚ania poza redakcjÄ… prasowÄ…, promocjÄ™ w innych mediach). 

Dodaj do koszyka Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej

 

Osoby które kupowały "Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej

Spis treści

Dodaj do koszyka Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.