reklama - zainteresowany?

Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej - Onepress

Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej
ebook
Autor: Joanna Mikosz
ISBN: 978-8-3796-9558-4
stron: 317, Format: ebook
Data wydania: 2015-08-27
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 22,52 zł (poprzednio: 26,19 zł)
Oszczędzasz: 14% (-3,67 zł)

Dodaj do koszyka Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej

Tagi: Marketing

Książka przedstawia interesujące zagadnienie promocji współczesnej prasy drukowanej. Autorka wyodrębniła i scharakteryzowała metody badań rynku polskiej prasy drukowanej (badania sondażowe, jakościowe, niereaktywne, historyczno-porównawcze, ewaluacyjne) oraz instytucje zajmujące się takimi badaniami. Omówiła: kanały i metody dystrybucji prasy (konsumentów prasy i ich zachowania, dystrybucję tradycyjną i cyfrową); zewnętrzne i wewnętrzne nośniki wykorzystywane w reklamowaniu tytułów prasowych; fokusowanie wzroku czytelników prasy (poprzez rozwiązania graficzne, układ kompozycyjny, fotografie); niestandardową reklamę prasową jako element promocyjny pisma (reklamy w postaci okładek, przykrywające tekst, ingerujące w strukturę pisma lub jego leyout, wykorzystujące w swej kompozycji różne gatunki papieru lub inne materiały, samoistnie dołączane do pisma); zawartość prasy jako sposób zdobycia czytelników (różne aspekty opiniotwórczości, publikowanie skrajnych, bulwersujących poglądów przedstawicieli różnych środowisk, opinie autorytetów, komentarze specjalistów, cytowalność danego pisma w innych tytułach i mediach, zamieszczanie przedruków z innych pism); przedsięwzięcia promocyjne redakcji prasowych (akcje społeczne, eventy, konkursy, działania podnoszące prestiż redakcji, działania poza redakcją prasową, promocję w innych mediach). 

Dodaj do koszyka Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej

 

Osoby które kupowały "Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej

Spis treści

Dodaj do koszyka Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.