reklama - zainteresowany?

Społeczne i historyczne konteksty funkcjonowania mediów - Onepress

Społeczne i historyczne konteksty funkcjonowania mediów
ebook
Autor: red. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott, Magdalena Boczkowska, Małgorzata Koszembar-Wiklik
ISBN: 978-83-647-8864-2
stron: 188, Format: ebook
Data wydania: 2020-11-02
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 18,70 zł (poprzednio: 22,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-3,30 zł)

Dodaj do koszyka Społeczne i historyczne konteksty funkcjonowania mediów

Tagi: Marketing

"Oddajemy do rąk Czytelników publikację Społeczne i historyczne konteksty funkcjonowania mediów, która stanowi pokłosie ogólnopolskiej konferencji naukowej przygotowanej przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu i Sekcję Historii Mediów Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej. Konferencja, zorganizowana w maju 2014 roku w murach Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu oraz w zabytkowych wnętrzach Muzeum Prasy Śląskiej im. Wojciecha Korfantego w Pszczynie, stanowiła okazję do refleksji naukowej nad zjawiskami i faktami tworzącymi historię mediów i komunikacji masowej oraz ewolucją prasy, od czasów najdawniejszych po współczesność (...)".

Dodaj do koszyka Społeczne i historyczne konteksty funkcjonowania mediów

 

Osoby które kupowały "Społeczne i historyczne konteksty funkcjonowania mediów", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Społeczne i historyczne konteksty funkcjonowania mediów

Spis treści

Społeczne i historyczne konteksty funkcjonowania mediów eBook -- spis treści

Dodaj do koszyka Społeczne i historyczne konteksty funkcjonowania mediów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.