reklama - zainteresowany?

Społeczna odpowiedzialność biznesu w rachunkowości. Teoria i praktyka - Onepress

Społeczna odpowiedzialność biznesu w rachunkowości. Teoria i praktyka
Autor: Krasodomska Joanna redakcja naukowa
ISBN: 978-8-3808-5380-5
stron: 186, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 41,60 zł (poprzednio: 47,82 zł)
Oszczędzasz: 13% (-6,22 zł)

Dodaj do koszyka Społeczna odpowiedzialność biznesu w rachunkowości. Teoria i praktyka

Książka jest efektem badań statutowych realizowanych przez pracowników Katedry Rachunkowości Finansowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Przedstawiono w niej teoretyczne i praktyczne aspekty społecznej odpowiedzialności biznesu (Corporate Social Responsibility-CSR) oraz jej ujęci a w rachunkowości. Autorzy omówili zagadnienia dotyczące sprawozdawczości zintegrowanej, głównych standardów raportowania CSR oraz zewnętrznej weryfikacji informacji z tego zakresu. Poświęcili także uwagę problematyce społecznie odpowiedzialnego inwestowania (Socially Responsible Investing-SRI) oraz ujawniania informacji społecznych i środowiskowych przez jednostki gospodarcze reprezentujące różne branże. Przeprowadzili również przegląd zagranicznych i krajowych badań dotyczących CSR i rachunkowości. Autorzy proponują książkę pracownikom naukowym i wykładowcom wyższych uczelni, doktorantom i studentom oraz osobom zainteresowanym problematyką rachunkowości i CSR, mając nadzieję, że okaże się ona przydatna w ich pracy naukowej i praktyce zawodowej.

Dodaj do koszyka Społeczna odpowiedzialność biznesu w rachunkowości. Teoria i praktyka

 

Osoby które kupowały "Społeczna odpowiedzialność biznesu w rachunkowości. Teoria i praktyka", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka Społeczna odpowiedzialność biznesu w rachunkowości. Teoria i praktyka

Spis treści

Dodaj do koszyka Społeczna odpowiedzialność biznesu w rachunkowości. Teoria i praktyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.